Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w33d

Al plannen voor 2013

Recommended Posts

Hallo mensen van het groene leven :), ik heb een uitstekende plek gevonden langs een bos/natuurgebied wat ik al enige tijd in de gaten hou en ik heb er nog nooit iemand gezien. Ik ben dus een kijkje wezen nemen en het blijkt dat dit een geweldige spot is om wat te proberen met een voor mij nog onbekende soort, de Royal Dane. Ik heb hier en daar rond gegoogled en op het forum gekeken met de vraag waar ik deze zaden kan bemachtigen? Graag hoop ik dat iemand hier een antwoord op heeft zodat ik deze guarilla waar kan maken :engel

 

Mvg, w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien kun je even rondlezen in het grote zaden ruil topic

daar valt denk ik vast wel wat te regelen met de een of de ander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee ja inderdaad dat is een goeie :D

Heb al een PM ontvangen :D

 

Super :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
de royale dane zaden zijn ook te koop bij growerschoice http://www.growerschoice.nl/nl/royaldane heb ze er zelf ook bestelt dit jaar.

 

groete

 

Kijk dat is nog beter, een website. :lol:

Was je tevreden met de levertijd en de verpakking?

Heb je ze al staan en vertonen ze deense genetica?

 

Ik ben erg benieuwd naar je feedback :D

 

Greets :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee w33d ja ik was zeer tevreden over de levertijd de zaden zijn goed verzoden in een bubble envelop en ze waren 2 dagen na bestelling al binnen.

Ik heb ze nog niet staan dus daar kan ik me nog niet over uitlaten maar daar ga k wel vanuit 15 mei zullen ze geplant worden in volle grond ik ga hier ook een guerilla verslag van bijhouden.

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je willen... ik heb nog wel een paar Danish Duck voor je. (eigen zaden btw).

Deense genetica, Danish Gold x (Duckfoot x Low Snow) oorspronkelijk van dcf afkomstig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee w33d ja ik was zeer tevreden over de levertijd de zaden zijn goed verzoden in een bubble envelop en ze waren 2 dagen na bestelling al binnen.

Ik heb ze nog niet staan dus daar kan ik me nog niet over uitlaten maar daar ga k wel vanuit 15 mei zullen ze geplant worden in volle grond ik ga hier ook een guerilla verslag van bijhouden.

 

groete

 

Super om te weten :lol: Ik ben al iets wijzer over dit onderwerp.

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden

Allen bedankt voor de reacties :D.

 

Mvg, w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...