Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dusk

HELP Mij ik ben maar een beginner

Recommended Posts

Hey kan iemand mij helpen, Ik wil graag serieuse reacties,

Ik wil graag me eigen tuintje hebben, Buiten, Maar Dan wil ik graag een paar plantjes die je:

Niet hoeft te verzorgen 9 Liefst zaad in de grond en gaan maar)

Makkelijk kan krijgen voor niet te veel geld..

 

Is dit mogelijk of niet,

 

Ik hoop het gauw te horen, Laterzzz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb de handige links met growshops al gekeken maar, Nu komt het, Is dat makkelijkt e kweken of moet ik dan moeilijke shit gaan uitvoeren, Kan het gewoon in volle grond, Ik ben een luie kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep je moet dan wel eeen makkelijke te kweken plant nemen...

 

maar wil jji ze ook niet water geven? ben je daar ook te lui voor?

 

enne laat ze eerst ff rond de 20 cm worden in een klein potje zodat ze wat sterker zijn en dan in de volle grond overpotten (het enige wat je eigenlijk moet doen samen met het knippen)

 

enne voor de rest, laat de natuur t werk doen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu komt het, Is dat makkelijkt e kweken of moet ik dan moeilijke shit gaan uitvoeren, Kan het gewoon in volle grond, Ik ben een luie kweker.

 

Ah, 'n mens zou erop kunnen antwoorden ....ben er helaas OOK te lui voor..... B) :lol:

duffclock.gif

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik heb al planten staan in me kamer maar...Stelt dit wat voor vraag ik me af, Het zijn namelijk van die cheap ass zaadjes uit de.........Dierenwinkel!!! Dus ik denk da ze het niet doen maar wat raad je me voor soort aan voor buiten met alleen water geven en knippen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn man jij bent echt de lui ste kweker ooit : B)

 

Als zelfs Seraphyn maar 1 zin typt heb je het heeel ver geschopt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zaadjes uit de dierenwinkel, die kan je ut best gelijk weggooien dat is gewoon hennep en komt dus niks te roken vanaf. Een goede buitensoort is bijvoorbeeld early girl.

hopelijk heb je hier wat aan.

 

Greetz Wim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
die zaadjes uit de dierenwinkel, die kan je ut best gelijk weggooien dat is gewoon hennep en komt dus niks te roken vanaf.

net zoals uit de viswinkel et ziet er ong etzelfde uitt als wiet en et riekt naar onkruid (zoals wiet ong dus :ph34r: )maar hij eeft gelijk das gwn hennep en als je dat rookt krijg je er serieuze koppijn van :ph34r: :lol: B) en dat wil je nu ook weer niet he :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik nun nog begin met het zaaien van zaden, Ben ik dan nog optijd, Moet het nog lukken met een early girl ofzo......

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik nun nog begin met het zaaien van zaden, Ben ik dan nog optijd, Moet het nog lukken met een early girl ofzo......

ja makkelijk......... ik had vorig jaar een stekkie gekregen in EIND JUNI die was 10 cm groot en die heeft het gehaald. ik had hem geoogst toen opeens die vroege sneeuwbui kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das mooi dan....Wat voor prijzen moet ik aan gaan denken als ik in rotterdam een early soort ga halen, Want die zijn toch het makkelijktst???

 

En waaien die plantjes niet om als ze 25 cm groot zijn en naar buiten gaan........

Share this post


Link to post
Share on other sites

int begin zou ik se even ondersteunen maar na een poosje kan je ze makkelijk gewoon buiten laten staan zonder worden ze trouwens sterk van B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik weet het, Ik heb nu hennep planten om het begin te leren kennen, Ze zijn nu 30 cm graaot en zouden dus al buiten moeten staan als het wiet was geweest. Maar ik heb nu het proces van ontkiemen en omhoog laten komen al gehad. Maar ze staan nu voor een open raam om te experimenteren. Ze kriujgen daar een zeer stevige stengel van.....Ik raad iedere beginner aan, Koop voor een euro een halve kilo henepzaad bij dierenwinkel en begin met een paar hennep plantjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb dat ook gedaan, eerst hennep.

 

Nu heb ik purple haze, maar ik heb wel geen kweekkamer of zo. Kga ze gewoon buiten planten. heb je eigenlijk nog een ander alternatief om toppen te drogen, ik heb geen koolstoffilter of zo. Tzal dus redelijk stinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kheb dat ook gedaan, eerst hennep.

 

Nu heb ik purple haze, maar ik heb wel geen kweekkamer of zo. Kga ze gewoon buiten planten. heb je eigenlijk nog een ander alternatief om toppen te drogen, ik heb geen koolstoffilter of zo. Tzal dus redelijk stinken.

droog het in de garage of in de berging gewoon op kranten! ik had het vorig jaar ook zo in me kamer gedaan..... nondeju k stond elke dag met koppijn op van die enorm sterke wietlucht die eruit kwam maar t was wel goed gedroogd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu komt het, Is dat makkelijkt e kweken of moet ik dan moeilijke shit gaan uitvoeren, Kan het gewoon in volle grond, Ik ben een luie kweker.

 

Ah, 'n mens zou erop kunnen antwoorden ....ben er helaas OOK te lui voor..... ;) :smoke

duffclock.gif

 

Seraph.

:blink: :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zeer makkelijk te kweken zodat je je afvraagt hoe het komt dat beginners ze toch nog kunnen verneuken

 

Zolang je niet teveel water en voeding geeft groeien ze als weed =onkruid

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...