Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DarkZifnab

Mijn eerste Break Through

Recommended Posts

Dit verhaal is het vervolg van het volgende topic: http://www.wietforum.nl/eindelijk-gelukt-met-DMT-t97923.html

Maar gezien de ervaring die ik nu heb, vind ik het de moeite waard dit even in een apart topic te doen, daar het voorgenoemde topic was geopend om mijn eerste geslaagde extractie van DMT te vieren ;)

Mochten de modjes vinden dat dit in mijn eerdere topic had gemoeten, excuus en voeg ze maar samen, dat is een kwestie van interpretatie :lol:

 

Ok, ik had gisteren al besloten dat ik ging DMT'en in ritueelvorm. Ik had gister een matras in het midden van de kamer gelegd en nam 2 hits, erg leuk!

 

Vandaag heb ik mijn ritueel iets uitgebreid:

 

Nadat ik goed en wel was wakker geworden en gedoucht had, ben ik even in alle rust gaan zitten. Mijn bong stond al geprepareerd met 50mg en ik ben even rustig gaan mediteren en heb mijn gids om begeleiding gevraagd tijdens mijn DMT sessie, een trip zal ik het nimmer meer noemen, het is een sessie.

De eerste hit: niks... de tweede hit: yes, daar was ik gister ook... ow ja, de derde hit voor de breakthrough... met veel moeite gelukt, mijn aansteker deed al raar, knetterde en deed vreemd, mijn bong zag er vreemd uit en ik knalde in één klap die derde, zeer goed geslaagde hit naar binnen en alles werd geel...

Ik keek naar mijn lamp (de matglazen plafonière) en het werden er twee. Ik zag twee beelden, dus zag apart met ieder oog, zonder dat het beeld door elkaar ging zoals dat gebeurt met scheel kijken.

Ik hoorde een bromtoon, daarna geluidjes en de lampen die ik zag werden ogen en ik kon iets van een gezicht onderscheiden en kan me herinneren dat ik zei: Hé mama! (die is in 2007 overleden). Vervolgens schoot er een golf van liefde door me heen en ik kreeg het antwoord: he Zif (alleen dan mijn echte naam :D), ze was blij om contact met me te hebben en zei: ga je mee? En we gingen linksaf.

Waar ik daarna in terecht ben gekomen... ik weet het niet! Het was niets en alles tegelijk, het was harmonieus, melodieus, beweeglijk en stilstaand. Ik was niet meer...

Maar wat ongelooflijk veel licht en liefde heb ik gevoeld...

Op een gegeven moment kwam ik weer terug in mijn lichaam en werd me langzaam bewust van mijn zijn. Ik kreeg weer een enorme coldrush, dit hoort er dus gewoon bij heb ik gelezen, niks om over wakker te liggen, gaat na een paar minuutjes over. Trek je dekbed over je heen en kom rustig bij, zou ik zeggen :D Ik lag nog na te genieten van wat ik had meegemaakt en kon alleen maar denken: dankjewel mama, dat je me geholpen hebt, dankjewel mama, dat je altijd bij ons gebleven bent en ik besefte me, meer dan ik ooit gedaan had, hoeveel mijn moeder van ons (ook mijn broers en zus) houdt en ik van haar en ik heb liggen huilen van geluk, gemixt met eeuwige dankbaarheid.

 

Ik weet dat dit misschien ongelooflijk zweverig klinkt... als ik dit drie dagen geleden van een ander gelezen zou hebben dan had ik gedacht: wtf, ga jij je verstand ff bij elkaar rapen ofzo.. maar nu typ ik zelf zo een verhaal, onvoorstelbaar! En dit klinkt heel cliché, maar het is gewoon zo: iedereen zou op zijn minst één keer in zijn of haar leven een goede DMT sessie moeten houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude, de tranen springen in mn ogen.. Niks zweverig, dit is de ontmoeting met de mens en alle liefde in jezelf, er is niets eerlijker en mooier dan dat. Dit is wie je bent. Ik ben het helemaal met je eens. En zonder toe te geven aan alles wat je maakt, zijn mensen maar bange robotjes, die de hele dag achter elkaar aan hobbelen. Er zijn er bij die ons bekakt verlicht noemen, maar dat zijn de types die je inhalen met 200 op de N weg, bij de kassa voordringen omdat ze haast hebben, maar buiten nog rustig een kwartier bij de deur van de uitgang met een soortgenoot babbelen over hoe druk en geweldig mooi hun leven is.

 

Jij daarin tegen, bent nu al een held in mijn boek, omdat je alles los hebt gelaten en toegaf aan je menselijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacy Cortex... zielgenoot?

Bedankt voor je reactie en ik begrijp zó goed wat je bedoelt. Mensen zijn maar met hun klungelige aardse zaakjes bezig, vinden het belangrijker om hun dikke audi te verzorgen dat liefde te geven aan hun vrouw en kinderen en neuken het liefst ook nog de secretaresse op kantoor... als ze hun eigen kinderen al met rust kunnen laten. Dat zijn tevens vaak de mensen die zichzelf christelijk noemen, een volle bankrekening hebben, op de vvd stemmen en naar de kerk gaan om hun zonde af te kopen, om hun kleine, nietige geweten te pleasen.

 

De maatschappij en de robotjes... inderdaad! Ik heb mezelf nooit onderdeel gevonden van deze maatschappij, er moest gewoon meer zijn dan dat en dat is er, ik heb het gezien en wat mij betreft is daar niets religieus aan, maar is het pure éénheid van liefde en een logica die wij niet kunnen bevatten. Ik heb altijd naast de maatschappij gestaan als observant, weinig meegedraaid als participant en nu snap ik ook waarom... dat hadden de volkeren uit de oudheid tenminste goed door. Eén ding heb ik me beseft: Als ik nu zou moeten sterven, dan ga ik met plezier en een glimlach op mijn gezicht, tot die tijd: genieten!!!!! Dat is de boodschap! Laat anderen zich maar druk maken over dat de layout van de tv gids is veranderd... ik lach erom. Ik loop nu lachend op straat, kijk mensen aan en trek ze aan... angst ken ik niet meer en hoeft ook niet meer: Het is goed zoals het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig verhaal kerel .. geloof je wel , heb zelf nog nooit iets genomen fzo dus zou het echt niet weten

ooit heb ik eens een xtc pil genomen '' een roze dollar '' was een roze dus ;) , was helaas een slechte pil

ben na 15 minuten de discotheek verlaten en men jas snel genomen in vestaire daarna lag ik zonder het te beseffen gewoon in de struiken met men benen open en armen open hoelang ik er gelegen heb i dont now maar werd wakker gemaakt door andere feestgangers ..vanaf die moment dat ik wakker werd voelde en zag ik iets erg vreemd

voelde echt mijn geest mijn lichaam verlaten ... niet dat het lang duurde maar voelde wel iets uit mijn hoofd kruipen als ik het zo moet verwoorden .. heb gelukkig dan snel mijn verstand daar bij elkaar geraapt en op handen en voeten naar taxi gekropen dat ging te langzaam dus rechtgestaan en gelukkig in de taxi geraakt

 

even avondje weg discotheek 20 minuten ...

 

inkom : 10 euro

xtc pil : 5 euro

taxi : 70 Euro

 

Ik Ga zelf niet meer echt naar discotheken want dat geeft me altijd een paar uur op voorand een raar buikgevoel

waar ik me zeer ongemakkelijk bij voel precies of iemand boven mij me al ingeeft dat het geen goed idee is dat ik me tussen een massa volk begeef

 

heb sindsdien nooit meer geen pil aangeraakt en blow er af en toe eens lekker op los ;)

 

ooit hoop ik dat er een persoon zal komen die iets zal uitvinden zodat we in verbinding komen met aftherlife .. of hoe kan je het noemen , dat we gewoon terug contact kunnen maken met mensen die eigenlijk overleden zijn

 

alleen vind ik het jammer dat ik alleen zoiets meschien zal meemaken door xtc te nemen of lsd of wat dan ook

 

hopelijk vinden ze iets dat geen drugs bevat zodat we op een gezonde manier contact kunnen maken met de buitenwereld want die is er zoiszo

 

zeer mooi verhaal van jou , en vind het best wel intressant hoop dat er hier nog een heleboel reacties gaan binnenstromen wie weet zitten er hier wel superhoog begaafde mensen die meer kunnen vertellen over dit

 

Groetjes shining

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor je reactie shiningsilverhaze (het lekkerste plantje om te roken ;))

 

Als ik het zo lees, had jij een bijzonder goede tablet (pillen zijn rond, je neemt een xtc tablet, dus geen pil ^^), alleen zat er waarschijnlijk iets anders bij, iets van een 2C-tje ofzo...?

Het feit dat je je geest uit je lichaam voelde gaan, hoeft niet eens door de "xtc" te komen. Het kan net zo makkelijk zijn, juist omdat je een soort van "out" ging, alles hebt kunnen loslaten en je door je "derde oog" bent gaan kijken.

Dit is namelijk ook mogelijk zonder dope, alleen heb je dan flink wat juiste meditatietrainingen nodig, dan kan je een soort van "astral travelling" leren, de menselijke geest is tot vreemde dingen in staat, waarvan we het meeste (nog) niet bewust weten. Wel een dure ervaring trouwens, vooral die taxi hakt er goed in zeg, daar maak je een jaarvoorraad DMT voor!

 

Ik ben zelf wel eens in een discotheek geweest, in Hollywood in Rotterdam bijvoorbeeld, maar dat is ook niks voor mij, te opgefokt en te agressief en vooral: teveel (mentale) indrukken, achtergrondruis zeg maar.

Daar heb ik in een drukke supermarkt zelfs al last van...

 

Ze hebben iets gevonden dat geen drugs bevat: DMT. Dit is een lichaamseigen stof, die de pijnappelklier activeert, of anders gezegd: je derde oog opent. Je lichaam maakt dit stofje zelf en een sessie duurt dan ook max een kwartier tot 20 minuten, dan is het weer opgelost door je lichaam, juist omdát het een lichaamseigen stof is. Is het een drug, omdat het mijn waarneming verandert? Of omdat het een stofje is dat ik van buitenaf inneem? Ik denk het niet. DMT geeft ook 0,0 hersenschade en de ervaring is onbeschrijflijk!

 

LSD staat nog op mijn lijstje om te doen, deze stond bovenaan, maar sinds ik DMT heb ontdekt, denk ik niet dat LSD nog bovenaan komt te staan. Het nadeel van een trip (2-CB, LSD) is dat het zo lang duurt, je moet er een dag voor uittrekken en het liefst de volgende dag ook nog, om bij te komen. Na een DMT sessie ben je binnen een uurtje weer helemaal je ik, waarvan er 10 minuten bizar zijn, daarna even afterspacen (als je nog een hit hebt in je bong, neem em op dat moment maar, dan verleng je het afterspacen, de effecten worden niet erger en je weet zeker dat je bong leeg is ;)). Eventueel even een coldrush en je hebt een: zooooo heb ik ff lekker geslapen, tijd voor een bakkie koffie-moment! En je bent daarna een partij helder in je kop waar je U tegen zegt!

 

Nadeel van DMT is dat je het beter niet kan combineren, hoe nuchterder je bent, des te beter het werkt. Ik heb ook begrepen op dit forum, dat als je tijdens een LSDtrip DMT neemt, dat de LSD even opzij geschoven wordt en weer terugkomt wanneer je DMT is uitgewerkt, dat vond ik wel erg apart.

 

Maar goed, ik denk dat uiteindelijk iedereen die drugs gebruikt, heel goed begrijpt in wat voor lijpe wereld we leven, dat de "leiders" psychopaten zijn, die opgesloten zitten in hun systeem en gevestigde orde (status quo, hoe je het noemen wilt) en dat we iedere kans dienen te benutten om het systeem een trap te verkopen!

Ik ben een vrij mens, ik denk vrij, ik heb meer gezien dan ik had mogen hopen en wat de nette meneertjes hier op aarde allemaal bedenken, wat "goed" voor ons is, is alleen het beschermen van hun eigen, zielige, veel te grote ego.

Bij mijn geboorte heb ik nimmer een papier ondertekend waarmee ik beloofde me aan de wet (die door enge, nette meneertjes en mevrouwtjes is bedacht) te houden. Ik ben in dit systeem neergezet, doe er tot zover aan mee, dat ik mijn ding kan doen, doen wat ik wil, zonder daarbij een ander lastig te vallen. Mijn nieuwe uitgangspunt is: Wíj zijn het systeem, een systeem kan en mag niet worden opgelegd aan mij en aan niemand die daar niet van gediend is.

Oh, als iedereen zo denkt wordt het een rommeltje in de wereld? Kijk eens goed, sinds de invoering van "het systeem" is het nog nimmer zo een puinzooi geweest als nu.

Nu zijn mensen natuurlijk aan het evolueren en kan je zeggen dat wat er in de wereld gebeurt, een weerspiegeling is van deze evolutie, wat het ook is, laat het duidelijk zijn dat dit niet al te lang zo door mag gaan.

Begrijp goed dat ik hiermee niet bedoel dat je maar aan iedereen schijt moet hebben, integendeel: behandel mensen met fatsoen en zoals jij behandeld wenst te worden, dan hoef jij je geen zorgen meer te maken of dat je fiets er nog wel staat wanneer je terugkomt :D

 

Om even terug te komen dat ik meer gezien heb dan ik had durven hopen:

 

Terwijl ik de derde hit aan het nemen was, knetterde alles... ik zat al in mijn break through, terwijl ik de bong leegzoog. Ik kreeg het nog voor elkaar om het laatste beetje damp in een vierde keer eruit te hijsen en heb ook niets gezien van een tunnel of poort... volgens mij, ook gezien de ervaring met mijn mams, ben ik daar faliekant overheen geknald, recht het afterliferealm in en het was bijzonder. Niks tunnels en leuke elfjes, slechts één entiteit, die ik herkende als mijn moeder, die me even meenam om te laten zien hoe het ging en het was schitterend. Daarom kan ik nu ook zeggen dat ik zal sterven met een glimlach, maar voorlopig nog niet.

Mijn idee van recreatief gebruik van DMT is dan ook twee hits nemen, dwaas gevoel, mooie visuals. Wil je dieper gaan, mediteer eerst en vraag... de DMT wereld is een wereld van onvoorstelbare intelligentie, logica, maar ook een bepaalde speelsheid, maar zeker een wereld waar je antwoorden kan vinden, mits je de juiste vraagstelling hebt.

Let wel, dit is mijn interpretatie van het gebruik van DMT, er zullen vast mensen zijn die de DMT wereld één grote speeltuin vinden, dat is dan ook precies wat ze krijgen, een speeltuin!

Ik kan hier nog uren over doortypen en filosoferen en mijn gedachten zitten nog steeds bij zondag, zolang mijn gedachten daar nog zitten, doe ik even geen break through meer, maar even rustig aan, alles op zijn tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger werd het slavenspelletje goed in de hand gehouden door de gemene praktijken, leugens, moord en alle narigheid van de gevestigde orde. Alleen nu, is technologie ook aan onze kant. We kunnen communiceren vanuit onze eigen mening. Hoewel, hier is ook een trend aan het onstaan. Steeds vaker worden buro's betaald om bepaalde producten of meningen op internet in de hand te houden. Iemand die ik ken, studeerd hier zelfs een psychology major voor, specifiek op dit gebied van "marketing". Oftwel, hoe te voorkomen dat anderen een reactie van ons op internet nog als eerder waar gaan aannemen, dan wat de baas je heeft verteld. Dus ja, ook op internet komt er een beweging die ons de stem probeerd af te pakken. Maar mensen die een ander voor de gek proberen te houden komen allemaal een keer voor de rechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik nou werkelijk niet begrijp is dat mensen zich zo ongelooflijk laten leiden en zich laten wijsmaken dat deze manier voor iedereen het beste is... dat is verre van waar namelijk.

Onze westerse maatschappij wordt geleid door psychopaten, autisten die goed kunnen goochelen met cijfers en deze kunnen manipuleren, omdat ze anders geen bonus krijgen.

 

Deze mensen kunnen maar één ding: zich vastklampen aan een systeem waar zij vertrouwd mee zijn. Europa wordt geleid als zijnde een bedrijf, niet als een samenleving.

Wanneer we werkelijk samenleven, is geld overbodig, iedereen doet wat hij/zij leuk vindt en zal daar goed in zijn en er is genoeg van alles om aan ieders behoefte te voldoen.

Onze technologische ontwikkelingen zijn dan niet meer te stuiten, door gebrek aan geldstress en andere vage zaken waar de meeste mensen waarde aan hechten, groeien we op mentaal

gebied net zo hard mee, vooral wanneer geestverruimende middelen niet als probleem worden beschouwd.

Het is een kwestie van tijd eer de boel klapt, hoe langer het duurt, des te groter is het effect...

China, Rusland, Japan, Iran en weet ik veel wie nog meer staan klaar: hopelijk draait dit niet uit op een derde wereldoorlog wanneer de huidige "gevestigde orde" instort.

 

In het bedrijfsleven (en dus ook in de westerse maatschappij) zijn wij nulletjes en ééntjes, we zijn aanwezig om geld binnen te laten stromen, of niet.

Wanneer dit ééntje ineens een tweetje wordt, omdat deze zichzelf ontplooit op een manier die de autisten niet begrijpen, klopt hun systeem niet meer en raken ze totaal in de war.

De psychopaten die de wereld leiden zijn geen mensen meer, het ontbreekt hun op ieder gebied aan menselijkheid en willen graag hun gedachtengang gereflecteerd zien in "hun" wereld.

Ze kunnen en willen niet begrijpen dat er mensen zijn die anders willen leven, andere ideeën hebben en niet mee willen stressen in de wereld van materie.

 

Maar goed, zo vind ik het ook vreemd dat gelovigen hun god bedanken voor het eten: wanneer je leven op een planeet creëert, is het toch vanzelfsprekend dat je daar ook een zak voer bij geeft...

je geeft je kinderen toch ook eten, omdat jij je daar verantwoordelijk voor voelt, daar hoeft je kind jou toch ook niet iedere dag dankbaar voor te zijn? Of ben ik nou gek?

 

Tot slot:

 

Vertaal in google eens de volgende zin van het nederlands naar engels, gewoon omdat het leuk is: Buurvrouw, mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha achja als iedereen zomaar normaal doet word het ook zo saai he

 

en je hebt trouwens mijn interesse gewekt voor dmt met je verhalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe jij, als oud-lijsttrekker van de vvd geïnteresseerd in dmt? :)

[edit] Ow nee, dat was Bolkestein... politiek ... zucht... :engel [/edit]

 

Ik kan je alleen vertellen: doe het als je de kans krijgt, krijg je de kans niet, creëer deze dan!

Ik voel nu, vier dagen later, af en toe nog de liefde door m'n lijf stromen, zelfs met vlinders in mijn buik, loop nog lachend op straat en heb mijn blowen gereduceerd van 1,8gr silverhaze op een avond naar 0,9gr silverhaze in 2,5 dag (2 lichte joints per dag). Dat was even een beetje detoxen aan het begin van de week (vandaag ging het echt goed!), wellicht dat ik volgende week 1 joint rook op een avond, voor het slapen en daarna helemaal stop, of me in ieder geval beperk tot af en toe, om de thc-bom weer eens in te laten slaan. Als je blowt om je "normaal" te voelen, blow je teveel denk ik... grappig dat ik daar, na 24 jaar blowen, in een sessie van 10 minuten, onder invloed van een verboden substantie achter kom :) Dit is hoe ik dingen nu ervaar, puur mijn persoonlijke benadering. De gedachten die ik uitspreek over de "maatschappij" heb ik altijd al gehad, ik begreep nu alleen hoe ik het moest verwoorden. Ik ben net 20 jaar te laat geboren (in 1975) denk ik, of de meeste mensen voelen dit wel, maar kunnen het door hun schema geen plek geven, ik heb geen schema, dat scheelt. Ik werk in twee ploegen en verder hoef ik niks te doen, ik ben parttime papa (om het weekend), vrijgezel en vrijdenkend.

 

Het is trouwens wel zo, dat wanneer ik 's-avonds in bed lig en alles loslaat, ik mooie golven en figuren zie komen en gaan, vanuit de zijkant naar het midden en het vloeit weer weg, als een soort echo van wat ik heb gezien, alleen is het uit mijn bewuste geheugen verdwenen, ik weet het begin en het eind, van het gebied ertussen hebben ik voornamelijk een emotie meegekregen: liefde, warmte, geborgenheid en licht. Het is niet emotioneel of storend, ik kijk ernaar, nu zoek ik er zelfs naar en val in slaap :) Hiervoor hoef ik me alleen op het middelpunt te concentreren... Hebben meer dmt'ers dit? Is het ook zo, dat hoe meer ervaring je krijgt, des te bewuster je je sessie doorloopt en ook meer onthoudt van wat je meegemaakt en gezien hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus je voelt je eigen een beetje "herboren" of zit ik er dan helemaal naast

tja die gevoelens die jij beschrijft , zijn lang geleden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zo kan je het wel noemen. Ik heb net met mijn overbuurman een sessie gehouden, ik deed het eerst, om hem te laten zien wat er met je gebeurt.

Ik dacht kom, ik doe 25mg, de vorige keer was 50, dus nu leuke visuals, het betere golf- en draaiwerk zeg maar.

Ik neem de tweede hit, kijk met wijd open ogen vooruit, denk wtf!? Zet de bong weg, grijp em weer en slurp er nog een derde hit uit en ik zag de bong alweer langer worden, dat was al komisch, net een lange, groene toeter hahaha

En ik kijk naar een stoel, ik zat op een kussen op de vloer, en hoppa, ik zag weer een gezichtje, deze keer een andere dan de vorige keer.

Ik kijk omhoog, en ik doe mijn ogen dicht en zie me toch een bizar gezicht, het keek me hilarisch streng aan en alles draaide erin, maar die ogen stonden strak stil...

en ik hoorde allemaal gekwebbel, memememememememmemeemememe en ik ging weer en dacht weer: ach, laat wapperen, tot zo... en ik ging deze keer wel door een tunnel, allemaal verschillende stukken,

met verschillende patronen, die draaiden en op een gegeven moment zag ik een groene bal en daar ging ik achteraan en schoot zo door een sterrenstelsel heen zeg, geweldig... de egodood was niet zo eng meer

en ik heb heerlijk van de attractie genoten. Toen ik bijkwam voelde ik het als zijnde zo belachelijk hilarisch, ik begon te vertellen wat ik allemaal had gezien en lag in een scheur!

 

Mijn buurman wilde het ook en die nam één hit, zet de bong weg, gaat achterover zitten en ik heb nog nooit zo een blij persoon gezien hahaha Die zat em op één hit al te spacen.

Ik zat te kijken naar zijn gezichtsuitdrukking en zat te wachten op de "ingewikkelde look", het moment dat je het allemaal ff niet begrijpt en verrek, die kwam... die had em goed te pakken hahaha

10 minuten later wilde hij meer, om verder te gaan en ik zei al, dat werkt niet, dan moet je gewoon even wachten en in één keer de hele bende nemen, anders werkt het niet.

Hij toch nog de tweede hit nemen en zijn visuals werden wel iets sterker, maar inderdaad, verder kwam hij niet. Ik heb hem vredig achtergelaten, met een smile op z'n harses, die em lang zal bijblijven.

Wellicht dattie nog es komt zeuren om de break through, ik moest ook ff wennen aan het overdreven logische en intelligente effect dat achter dmt schuilt.

Het is geen enkele keer hetzelfde :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...