Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Raincheck

Nieuwe ronde

Recommended Posts

03:37:34 - Wednesday, 02 January 2013

 

Hoi Wiet forum,

 

Dit weekend ga ik een nieuwe ronde starten onderstaand de kandidaten.

 

  • Sannies Jacks F5 x 10 - 10/13 weeks
  • Shack#2 Sms x 6 - 9/10 weeks
  • Jack berry x 4 - 9/10 weeks
  • NYCD x 4 - 9/10 weeks

----------------------------------------

Totaal 24 zaaden hoop 12 damens af te bloeien.

 

Meteen een vraag over buffer tablets.

Kan ik deze tabs toevoegen als ik BioBizz All-Mix gebruik, moet je daarna nog bij voeden?

Of is het beter met Bio Bizz Light Mix, moet je daarna nog bij voeden?

 

Voor het af bloeien gebruik ik 12 liter potten (is 1 tab voldoende?) (het voogroeien doe ik in kleinere potten zonder tabs)

 

Grtx,

Rainmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi rainmen .

 

2 of 3 tabs op een pot is goed en dan kan je later gewoon bij voeden geen probleem !

 

 

Leuke zaden ben benieuwd veel suc6. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes .....

alleen zullen de mod`s niet blij zijn met je handtekening

de `plaatjes` die daar staan zijn niet gewenst :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten vullen met allmix, tabs plaatsen, klein gaatje vrijhouden voor stek/zaaigrond, laagje stek/zaaigrond in het gat, zaadje poten, afdekken met cm stek/zaaigrond en natmaken. Scheelt weer overpotten en stress. Normaal gesproken kan je nutrients via bio ook meegeven als extra, maar als je ook nog tabs plaats in de grond heb je daar maar bar weinig van nodig. Hier nog een post met info van whazzup over all mix: http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=243457

 

De biobizz premix moet eigenlijk wel voldoende hebben, maar het is aan jezelf de vraag wat je prettiger vind. Ik zou zelf 2 tabs plaatsen en denk niet dat je gedurende de hele kweek ook nog maar 1x hoeft bij te voeden. Vorig jaar had ik plagron batmix met tabs in volle grond en de nlx bloeide tot oktober af zonder probleem.

 

Vergeet niet om de allmix goed te prepareren voor gebruik. Goed mengen die inhoud, nat maken en een tijdje warm wegleggen. Ik las ergens op zo een toetje dat het een aantal weken moet inwerken. Correct me if im wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ken ik dat logo nou van??

Ben jij rainman van icmag enzo??

 

 

Greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

19:27:06 - Wednesday, 02 January 2013

 

Vandaag voor het eerst een grow shop ingegaan zo'n 5 jaar geleden had je der maar 1 of misschien 2 het waren meer head shops (woon niet in NL)

Moet zeggen dat deze erg compleet is en maar een half uur rijden van mij vandaan. Heb de hele reeks van Bio Bizz gekocht, heb geen idee of het genoeg is.

Wil niet teveel kopen want ik doe maar 1 draai per jaar voor eigen gebruik en dan moet ik het spul donker en koel gaan bewaren.

 

200 liter Bio Bizz All-Mix

50 liter Bio Bizz Light Mix

1 liter Bio bloom

1 liter Bio grow

500 ml Topmax

500 ml Fishmix

500 ml Alg-A mix

500 ml Bio heaven

500 ml Leaf coat

250 ml Root juice

 

Het kiemen van de zaaden doe ik in deze bakjes.

 

med_gallery_7406_450_6102.jpg

 

Ga ze deze keer vullen met Bio Bizz Light Mix ik laat deze staan tot de bladeren elkaar aanraken.

 

gallery_7406_1166_85549.jpg

 

  • Hupla: Ik zwerf digitaal rond
  • Spacy Cortex: Bedank voor de info
  • Elmo2007: Oeps wil de modtjes niet in de weg staan, thanks
  • Miss Mary Jane: My first official stalker :lol:
  • Podhead5x: Thanks for the heads-up

 

 

Grtx,

Rainman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Raincheck of Rainman,

de tijden zijn een beetje verandert. ;)

Een oude mededeling van onze Admin:

 

http://www.wietforum.nl/Handtekeningen-t30151.html

"Is het jullie al wel eens opgevallen hoe rustig en overzichtelijk het forum eigenlijk is als je door een topic heenscrolt? Dat komt mede omdat we géén plaatjes in handtekeningen toestaan (en zo streng toezien op het juiste gebruik van quotes). Daar hebben we vorig jaar al eens democratisch over gestemd. Toch zie ik ze af en toe nog opduiken. Vriendelijk verzoek dus aan nieuwe en bestaande leden: Niet doen dus biggrin.gif

 

Wat wél zinvol is in je handtekening overigens is een aantal links naar je eigen topics of meest recente topics. "

 

Gaarne hierop de handtekening aanpassen.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...