Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TriXal0ne

Deze ruimte geschikt voor 1 a 2 autoflowers?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik vroeg mij af of deze ruimte geschikt is voor 1 of 2 autoflower plantjes.

 

16607_384683588289142_503278637_n.jpg

 

45055_384683564955811_1507402726_n.jpg

 

 

De muur loopt schuin af dus ik weet niet of ik bovenaan wel genoeg ruimte heb in de diepte. De kast is 1,1 meter hoog. Op een hoogte van 80cm hij 52cm diep en op een hoogte van 90 cm 46.

Ik vroeg me af of het hiermee gaat lukken en wat ik kwa electra allemaal nodig heb.

 

Alvast bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar kan je wel wat mee, zou alleen niet voor autoflowers gaan...

 

kijk eens in de micro sectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ruimte is wel leuk in te delen.

 

boven en onder gedeelte.

Boven kan je met wat mini tel buisjes een voorgroeihoekje maken , en eronder met een 250watt hps een scrognetje volzetten.

 

als je een 250m3 afzuiger met koolstoffilter van je bloeihokje kaat wegzuigen , zorg dat er een passieve trek uit je beiden kastjes komt ( gebruik een pvc buis van ene naar andere hok).

 

je zal nodig hebben : 1 pc fan ( voorgroei) enkele mini tl buisjes kleur 33 coolwhite, een 250 watt VSA + lamphouder, reflector en bulb, een timer ( relais hoeft niet met 250 watt), een 15 cm klipfan ( bloeihokje) 1.5 m 12cm diamere pvc buis, enkele stukjes gipsplaat , houten balkjes, scrog gaas,pandaplastic, schroeven , duct tape, haken , kettingen, thermo- en hygrometers en dan heb je het wel bijna allemaal gehad.

 

ik zou een mooie cheese erin zetten, klein moedertje in je voorgroeihokje, enkele stekjes voorgroeien , en de 4 streksten toppen en in scgrog binden.

met een lage platte aarde-bak heb je geen autos nodig , je scrogt de hele bende gewoon net zolang dat het met strekken is gestopt.

Je kan extreem laag kweken met scroeg en 250watt lampjes.

 

een beetje voorgroeien , en je zal verbaasd zijn.

 

als je het helemaal perfect wil doen koop je nog een mini afzuiger+ koolstoffilter, en maak je ergens in een kist een droogruimte.

Dan kan je zelfs met jouw kleine ruimte elke 10 weken anderhalf a 2 ons oogsten....!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negeer meneer jansen,

250 wat hps word hem niet , je heb minimaal 25 cm nodig tussen lampen en plant anders verbranden ze,

 

Tussen plank er uit en 2*75 watt tneon kan je er mooi 5 planten kwijt op 12/12 regime met sog

Of 2 met weekje voorgroei ook met sog/scrog

 

Ik zou niet voor autoflowers gaan, omdat dIe niet de bloei Inte pushen zijn met licht

 

Ook met 250 watt gewoon een relai

 

@jansen ik eb hier een schakel klok waar ik zonder relai 50 watt hpl-n spaarlamp heb geschakeld

Ging 3 weken goed, toen deed het klokje niks meer Vergis je niet in de inrush van een vsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 cm ruimte is te realiseren.

 

ik kweek 400 hps met standaard timer.gaat prima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negeer meneer jansen

Hem negeren is weer zo negatief, maar ik zou idd niet naar zijn adviezen luisteren. Zeker als hij zegt dat je 400 watt met een standaard timer kan schakelen. Dat gaat gewoon een keer mis, waarbij het niet uitgaan van je lamp nog het minst erge is. Je kan beter voor PLL lampen gaan (t-neon, duo fluor of zelf bouwen). In de schuine bovenkant kan je dan een filter ophangen met afzuiger naar buiten de kast. Als je de lampen op 80 cm hoogte hangt en scrogt heb je hoogte genoeg. Autoflowers bieden m.i. geen toegevoegde waarde aangezien je een afgesloten kast hebt waar je de lichtduur onder controle hebt. Ik vind dat meer iets voor buiten zodat ze 's zomers afbloeien voor het te koud en te vochtig wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...