Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
the quick one

info over autoflowers

Recommended Posts

Als je ook van paarse toppen houdt is Purple Jems a.k.a. Mossys Jem (zelfde strain, andere zaadbank) een hele mooie en zeer goed bekend staande strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
schrikdraad zetten rond je planten, ze zullen er wel van blijven dan ;)

 

Krachtstroom!

 

Ik heb geen hekel aan dieren maar liefde slaat bij mij dan direct om in vurige haat.

Ik heb gezien dat er ooit een kat zat te kouwen aan mijn plantjes toen heb ik hem bijna

een schop gegeven, een plantenspuitje met water is dan meestal wel voldoende daar

hebben ze een hekel aan.

 

Het is wel goed voor je kat dus misschien kan je er een vogelvoer plantje bij zetten voor

je katten. Ze zitten ook wel eens van het gras te snaaien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey die kwikikweek :)

 

bij RoyalQueenSeeds

 

Zijn er 6 nieuwe autoflower strains bij gekomen :)

gallery_24304_9638_1180748.jpg

 

voor de specificaties even op de site kijken . misschien zit er wat leuks voor je bij

 

Ik weet wel, dat de soort `ADH47 autoflower` in de bloei niet erg stinkt :)

tenminste dat is mijn ervaring bij de kleinblijvende pheno`s van de ADH47

 

succes met de zoektocht :)

 

:)

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Elmo

 

kweet er zijn veel soortjes bij gekomen en moet me deftig inhouden om ze niet allemaal te bestellen :) het is al zo'n dure maand :)

 

maar heb er al wel een paar op het oog, al een geluk dat het nog winter is en we nog even op de tanden moeten bijten voor we buiten kunnen spelen, maar ga er volgend jaar zeker een deel bestellen bij RQS :) en niet alleen de auto's maar ook de medic als deze terug in voorraad zijn en wat fem's ook

 

ADH47 komt er al zeker te staan dat staat vast

kan er wel een stuk of 5 kwijt op mijn balkon tussen wat groentjes en kruiden dat het niet direct opvalt :)

 

guerilla gaan we ook doen en in de serre van men pa heb ik ook plek voor een deel wietjes te zetten :) + een deel in de tuin ook gewoon in de volle grond

 

blijkbaar heb jij de nieuwe seeds al mogen ontvangen :) , mooi kerst cadeau'ke dan en kan je wel even mee verder, alleen zal het moeilijk worden om te kiezen welke je de volgende keer gaat zetten, ik zou voor de jack herer gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop mooie plantennamen passeren de revue, simpele navraag in Royal Queens winkeltje leverde

me naast een gratis pakje Soft Secrets vloei, de gouden tip van 15 liter potten op, dan schieten de dames dus zelfs in de lente in de bloei al?

Geur en stank overlast maakt me niets uit, ik moet de fijnstof en herrie van de pizza koeriers tegengaan zeg maar.

5 ronde potjes van 15 liter gaan het dan worden a €1,50 per stuk, en ik heb nog letterlijk talloze 11 liters en kleiner nog liggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze in 6,5L potten zelfs.. En ooit LR#1 in 11L vierkant.

 

Kannabia claimt over de 300 gram zijn gegaan met een soort die ze hebben, wel in de volle grond.

Dat redden de meeste normale soorten al moeilijk dus een autoflower lijkt me sterk.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor je antwoord, ik heb nog even nagevraagd bij growshop aan De Hoofdweg,

en die zeiden grotere potten kan ook best, 20 of 25 liter ofzo.

Volle grond is me te link, want dan kan ik ze niet 's nachts veilig binnen zetten als ze volhangen met toppen.

Op zich heb ik plek voor 2. Denk er nog even over. Heb 1x een volle gronder hier gedaan en dat werd me

toch een joekel, een Double Fun van No Mercy Seeds.

Helaas zat ie wel vol met zaad toen, omdat ik zomaar op vakantie was gegaan zonder me verder om de

planten te bekommeren, das wel erg veel vragen van je toen nog vrij onbekende buren natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zou ik 20L pakken dan heb je een mooie maat, maar dan pak je de iets grotere autoflowers zoals AK47 automatic ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...