Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kwekers

Meeldauw

Recommended Posts

Ik zit met het volgende probleem plantje nu 6 dagen in de groei en ik heb meeldauw ontdekt.

Nu heb ik gelezen dat je het met knoflook kunt bestrijden dit heb ik nu gedaan.

Is er iemand die deze manier ook kent en gebruikt ?

Graag zou ik je ervaring ermee willen weten.

 

Alvast bedankt.

Edited by Kwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeldauw is klote :tu

 

ik zou ze eruit trekken, maar je kan ze ook behandelen met bv Rosacur...

 

meeldauw..zo zie je "iets" wat je "in de gaten" moet houden, paar dagen later zit het op elke plant en een week later zit alles onder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook mee te maken gehad, juist omdat ik alles biologisch probeer, totdat ik getipt werd door een maatje van mij om eens de Organic Plant Protector te proberen! Dit is een lamp die met uv licht werkt, deze lamp doodt alle schimmels en bacteriën, en laat je plantje helemaal met rust! Naar mijn ervaring geniaal, zeker als je van biologische wietjes houd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er ook mee te maken gehad, juist omdat ik alles biologisch probeer, totdat ik getipt werd door een maatje van mij om eens de Organic Plant Protector te proberen! Dit is een lamp die met uv licht werkt, deze lamp doodt alle schimmels en bacteriën, en laat je plantje helemaal met rust! Naar mijn ervaring geniaal, zeker als je van biologische wietjes houd!

 

oke ja ik heb er ook van gehoord alleen een beetje duur in aanschaf aangezien ik al heb moeten lenen voor me tentje dus wachten tot het klaar is dan misschien 1 aanschaffen.

Maar tnx for yout advice. ;-)

 

meeldauw is klote :tu

 

ik zou ze eruit trekken, maar je kan ze ook behandelen met bv Rosacur...

 

meeldauw..zo zie je "iets" wat je "in de gaten" moet houden, paar dagen later zit het op elke plant en een week later zit alles onder..

 

Hallo MRT,

 

Ik trek ze niet uit de grond heb de meeldauw kunnen bestreiden met mijn knoflook goedje ;).

idd het zat ook overal maar het is nu niet meer in de tent aanwezig ik heb 5dagen gespoten en het is nu zo goed als weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Soda (natriumbicarbonaat) kan ook gebruikt worden tegen meeldauw, klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...