Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bibwang88

Even voorstellen

Recommended Posts

Beste groeiers en bloeiers,

 

Aangezien we altijd opzoek zijn naar kwantitatieve en kwalitatieve verbeteringen heb ik besloten hier eens rond te neuzen. Veel handige tips en trics, maar helaas ook veel tegenstrijdigheden. Duidelijk is dat er vele wegen naar Rome leiden, ik ken een aantal goede route's, maar ben nog steeds op zoek naar alternatieven.

 

Geboren en getogen in Gouda, part-time grower, full-time smoker! Begonnen met micro kweekjes op de ouderwetse manier, maar overgestapt en zeer tevreden over de OptiClimate. Wil gaan beginnen met EVSA (centjes waren op) en een CO2 toevoeging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah tof...moderne kwekert :tu

 

EVSA is juist goed toch! Je bedoelt waarschijnlijk dat je liever de dimluxen had gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah tof...moderne kwekert :tu

 

EVSA is juist goed toch! Je bedoelt waarschijnlijk dat je liever de dimluxen had gehad?

 

Nou de opbrengst viel wat tegen, wou graag alles in 1x netjes maken, maar de Opti deed behoorlijk veel pijn. Nu nog met ELT magnetische, maar ga eens goed nadenken of ik voor 1000PRO of de Dimlux 400V moet gaan. Zit eveneens nog te twijfelen over Diamond reflectors of de adjust a wing (in het geval dat ik voor de 400V dimlux ga).

 

Hmmm....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...