Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vlizzgh0st

G-tools timerbox voor G-kit

Recommended Posts

heeft er iemand ervaring met dit product?

zoja hoe dient deze ingesteld te worden?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangesloten tikt het apparaatje wel maar ik zie het tijdklokje niet ronddraaien.

er zijn 4 punten die ingesteld kunnen worden, naast het tijdklokje zit een draaiknopje met 4 waardes, het tijdklokje zelf met de pinnetjes die je in en uit kan schuiven, binnen in het tijdklokje zit een draaischijfje en als laatste zit er nog een schakelaartje voor automatisch en permanent.

 

nu heb ik de pinnetjes van de tijdklok verdeeld voor 20:4 en ik hoor het klokje tikken maar het draait niet.

weet iemand dus voor mij de gangbare instellingen voor de 3 overige punten.

 

alvast bedankt.

 

210_A-Wood-interior-small-02.jpg

 

het gaat om dit apparaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Tools ff mailen?

 

Volgens mij is die binnenring een timer voor je kachelcontact, net zoals die schakelaar van permanent/auto maar weet het niet zeker.

 

Zelf ga ik altijd 1st bij de fabrikant ten raad voor een gebruiksaanwijzing die ze vaak digitaal beschikbaar hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag gisteren toevallig je post en ik gebruik identiek dezelfde tijdschakelaar. Ik heb net ff een fototje getrokken hoe de

pinnetjes bij mij ingesteld staan. Voor zover ik me kan herinneren staan ze net zoals ie uit de doos kwam, wel weet ik nog

dat je hem eerst een half uurtje moet laten draaien voor je de timer begint te gebruiken.

 

gallery_34399_15068_1819222.jpg

 

Als je alle instellingen hetzelfde als bij mij hebt staan zou ie normaal toch moeten werken dus dan is er mss iets anders mis

en kan je er best mee terug gaan naar de growshop denk ik.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...