Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Robo

Gegroet!

Recommended Posts

Beste Wietforummers,

 

mijn naam is Robo en ben een ex kweker van cannabis op niveau. Een aardige tijd gekweekt met resultaten boven de gram/watt verhoudingen (van k2 tot amnesia). Helaas heb ik dit een aardige tijd terug op moeten geven. Dit vanwege angsten en adhd wat niet onder controle kwam en een te chaotische omgeving. Dat is onder controle en ik ben nu bezig het medicinaal te krijgen. De kans is klein dat het me gaat lukken, maar wie niet waagt... De reguliere manieren zijn iig uitgeput en ik heb geen trek om weer aan (zware) meds te zitten als SSRI/Ritalin/Dex/Benzodiazepines. Verder ben ik momenteel geheelonthouder, ik rook niet, drink niet, écht nuchter dus :P

 

Momenteel helaas geen mogelijkheid om meer te kweken ondanks dat ik een koopwoning heb (vrouwtje ditdat). Mocht het zo wezen dat ik het medicament niet krijg kan het wezen dat ik het voor mijzelf moet gaan groeien. Dan ben ik iig goed voorbereid :P

 

Klinkt allemaal heftig, is 't niet. Ik functioneer prima en ben erg bekwaam met audio waar ik ook mijn werk in heb. Daarnaast een lieve dame aan mijn zijde en een set poezebeesten. Altijd creatief, bezig, vrolijk, en onwijs sarcastisch, heerlijk!

 

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...