Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Truckerbob

wat is beter voor mij mapito of rfx-1

Recommended Posts

hoi ik heb al verschillende kweekjes gedaan op grond en mapito en na het lezen dat rfx veel bewaterd moet worden dacht ik misschien is dit dan beter voor mijn systeem.

 

ik kweek met mapito op een soort waterfarm systeem maar dan met een grote waterbak waar een iets ondiepere bak inhangt waar mijn mapito in ligt met de planten en dat word dan bewaterd door druppelaars die het voedingswater uit onderste bak haalt en wat teveel in de mapito bak zit komt weer terug in mijn voedingsbak.

 

kan iemand mij vertellen als ik daar beter rfx-1 voor kan gebruiken of toch gewoon nieuwe mapito kan halen?

 

het gaat om dit soort systeem maar dan veel groter 65 liter per 2 planten klik hier

 

 

grt Truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt maar dacht omdat het een ouder topic is leest misschien niemand het meer, maar weet jij niet wat beter is voor mij dan?

grt Truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat het nu niet goed dan? zou lekker bij je "mapito" blijven. zo snel kweek je niet te nat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging wel goed heb alleen mijn systeem gebruikt voor mijn buiten planten in een kas en wil nieuwe mapito of rfx voor ik het weer mijn hok in zet vanwege spint die in mijn buitenplanten zat wil ik geen risico voor mijn hokje.

 

dus dacht waarom niet even vragen als rfx niet beter is voor mijn recirculerend systeem.

 

grt Truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...