Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Koninginnedag

paddo's na oogst direct invriezen

Recommended Posts

Heeft 1 van jullie weleens geprobeerd om direct na het oogsten de paddo's in te vriezen? Wat is daarvan het effect op de werkzaamheid van de paddo na ontdooiing? Weinig verlies? Veel? Geen?

 

Drogen van paddos met een doos, waarin een 40 watt gloeilamp stond met over bovenkant van de doos een stuk stof gespannen en een thermometer erop (temperatuur lag zo tussen de 30/33 graden) is me tegengevallen, de werkzaamheid lijkt per hoeveelheid een stuk minder als bij de verse.

 

Ideeen iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, er is van alles te vinden daar. Heb ook al vrij veel gelezen over drogen etc. Maar ik ben nergens iemand tegengekomen die zijn shrooms direct na oogsten heeft ingevroren. Wel gedroogt, al dan niet met licht/lucht, en dan ingevroren. Maar verse paddo's hebben bij mij een sterker effect. Gedroogde paddo's minder. Ja per gewichtseenheid natuurlijk wel maar of ik nou 3 verse paddo's eet en lekker uit mijn bol ga, of dat ik bij wijze van 6 gedroogde moet eten om uit mijn bol te gaan.

 

Drogen doe ik overigens zonder lucht er tegenaan te laten blazen, wel in licht (niet zonlicht maar gloeilamp 40 watt) waarbij de temp zo tussen de 30/33 graden ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...