Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mocro275

verslag 23 amnesia

Recommended Posts

Potten vullen tot de rand. En niet zo snel in de bloei volgende keer. Je hebt de ruimte..

 

Succes

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet hoe groot de potten zijn, maar 14 dagen is meer dan voldoende op 18 liters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het bij jou altijd opvallend open.

mn 1e verslag hier op het forum zijn ook haze, 10 dagen 18/6 18 liters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken is zat, maar vochtgehalte moet wel goed zijn in de pot, niet te droog, niet te nat, niet te hoge ec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de info allemaal,de potten had ik al,dus waarom anderen kopen,denk niet dat ik ze overvoed heb,omdat er 1 blad was die gele puntje vertoonde de rest gaat goed,ik heb ze als stekken gekregen en mij werd verteld dat als ze al een beetje groeien (amnesia) ik ze al in de bloei moest zetten omdat ze dan te groot worden,dus heb in principe 1 week laten groeien en daarna in bloei,dat is de reden dat ze als snel op12/12 gingen zal volgend keer de potten goed vullen en ze 2 weken laten groeien en daarna in bloei 12/12 dus. Ben pas afgelopen week begonnen met voeding geven omdat ik goldmix aarde heb en er genoeg voedingstoffen in zitten. Vanaf wanneer kan ik nu dan pk geven en booster.

 

 

Thx voor jullie mening en kritiek punten steek er heel veel van op.

 

Zal van de week fotos zonder licht aan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar ben ik weer,was ff een tijdje druk sorry daarvoor heb geen fotos in het donker kunnen maken,dus heb deze gemaakt.

 

Ze hebben de afgelopen week water gekregen met voeding van dutch pro AB.

5 liter water zat nu in 20ml van de voeding dutchpro AB,ga volgend keer alles van HESI halen.

Ga ze volgend week nog voeding geven dan 5 liter water met 30 ml van de voeding dat is dan 6e week bloei.

De week daarop ga ik pk geven,nu is de vraag,moet ik alleen pk meegeven of samen met de voeding.

Na de 7e week ga ik ze alleen topbooster geven dat is dan 3 weken voor de oogst,denken jullie dat ik hiermee goed bezig ben ofhebben jullie er een ander kijk op.

 

Denk dat de lamp bijna op zijn dus volgend keer heb ik en nieuwe voedingslijn en nieuwe lamp.

 

Gelukkig geen last van ongedierte blijf het wel controleren of laten controleren.

 

Alvast bedankt voor jullie mening en kritiekpunten

 

 

 

gallery_31632_14907_922512.jpg

 

gallery_31632_14907_1564596.jpg

 

 

gallery_31632_14907_1401135.jpg

 

 

gallery_31632_14907_815924.jpg

 

gallery_31632_14907_143822.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sachbi

 

Er gaat echt een hoop licht verloren op de grond man...

 

Volgende ronde zou ik wat anders kiezen...of even beter opletten met deze strain...

even naar de rest luisteren,bv amnees die is een amnees freak...

 

Wat je nu hebt staan gaat niet aan je verwachtingen voldoen denk ik zo maar....

 

het had veel en veel voller kunnen staan en bovendien hadden je toppen velen malen dikker kunnnen zijn en wellciht veel voller...

 

Ach ja het was je eerste keer?

mooie leerronde voor je gewwest,hoe het nu wel of hoe het nu juist niet moet@!

 

 

Gooid luck nog verder

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnezen zijn uitstkened om te scroggen, met scrog gaat ook geen licht verloren mits je beetje creatief alles bindt en je rooster vol laat groeien.

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus in principe vierkante potten gebruiken en scroggen,en potten bijmekaar zodat er geen licht verloren gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol kan je toch niet menen?

 

maakt niet uit of ze rond of vierkant zijn. scroggen slaat nergens op. de plantjes moeten gewoon lang genoeg voorgroeien zodat je veldje dicht zit, niet de potten. evt toppen ook de volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice toppen wist niet hoe ik dat moest doen heb er bij 4 gedaan 2 gelukt 2 ander zijn gewoon de lucht in gegaan,ni weet ik hoe het moet,en langer laten voorgroeien,het hele verhaal dat ik ze kort heb laten voorgroeien is dat ik heb meegekregen dat ze best lang kunnen worden,dus vandaar die korte voorgroeien,heb een tent staan 200x200x200 is toch wel genoeg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

even "toppen plant" intypen op youtube, het is erg makkelijk.

 

volgende keer gewoon nieuwe potten neerzetten, allemaal dezelfde. tot de rand vullen met aarde. op 18 liters is 10/12 dagen voorgroei netjes.

welke lamp heb je? zorgt dat die niet te hoog staat, dan gaan je planten teveel strekken en worden ze idd te hoog.

of je pakt een ander soortje, nlx.. pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeice,heb dat filmpje op YouTube gezien,zal volgend keer de potten helemaal vullen ,en langer voorgroeien.heb eerst 400 watt lamp gebruikt en daarna 1000 watt gebruikt nu dus.heb de lampen vanaf het begin op ongeveer 50 cm gehangen en nu nog steeds dus afstand is contstant 50 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

in totaal 1000 watt of 400 + 600?

 

400 watt mag op 40 cm. 600 op 55-60 cm. en 1000w geloof ik ronde 75 cm (zelf geen ervaring met 1000 W)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee,gewoon 1000 watt 1 lamp heb deze op 65 staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok als de plantjes het kunnen hebben is dat een mooie hoogte. geloof dat hij normaliter iets hoger hangt.

plant strekt niet snel bij 1000w

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin zet ik eerst 400 watt groei en bloei 1000 watt,ze gaan goed alleen had ik de potten beter moeten vullen les 1 langer door laten groeien les 2 en men zegt als je de ruikte hebt niet toppen maar ik denk dat dat ieder voor zich is,amnesia is 10weken bloei pp 8 heb.Heb in het begin pp gedaan maar ik moest echt zelf alles uitzoeken.En het begint me aardig te lukken weet al heel wat,dankzij deze forum.Maar iedereen heeft een ander mening dus soms moeilijk te volgen wat het beste is,maar 1 ding is het hier iedereen over eens gewoon goed naar je plante kijken en ongeveer de voedingsschemas aanhouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar ben ik weer,heb ze vandaag water gegeven met voeding van dutchpro AB en PK meegegeven5 liter water 20mll voeding en 10 mll pk.

Over 1 dag of 2 doe ik in mn water alleen pk.En vanaf volgend week geef ik ze ook alleen topbooster en dan moeten ze als het goed is eind december klaar zijn en dan 2 weken drogen dus half januari weet ik wat ik heb.

Zal morgen wat fotos plaatsen,en als het lukt ook een paar met licht uit.

 

Hoor van jullie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_31632_14907_369818.jpg

 

gallery_31632_14907_530612.jpg

 

 

 

 

gallery_31632_14907_133420.jpg

 

gallery_31632_14907_507330.jpg

 

gallery_31632_14907_544958.jpg

 

gallery_31632_14907_781105.jpg

 

gallery_31632_14907_1688865.jpg

 

gallery_31632_14907_154901.jpg

 

gallery_31632_14907_1362307.jpg

 

gallery_31632_14907_1016362.jpg

 

Hier zijn dan de fotos zoals beloofd,hoor van jullie.

 

Hoor graag kritiek daar leert men van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat ik hier wat hulp kon verkrijgen via ervaringen van de leden.

Helaas krijg ik weinig feedback en ben ik al een tijdje gestop met mn verslag,vind het jammer.

 

heb me ingeschreven op een ander site en daar krijg ik wel feedback,voor degene die mij enigzins geholpen hebben thx voor jullie inbreng.

 

Groetje en blijf hier wel lezen maar geen verslagen van mij meer,vind het jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dan ook een waardeloze ronde, ik was al lang opnieuw begonnen. maar de feedback om dat de volgende niet meer te laten gebeuren heb je zekers wel gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch zeggen dat ik je wel volgde hoor.

 

en meerderen,je planten waren nou ook niet super....

 

Sloeg je de adviezen niet enigzins in dewind dan...

 

 

bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik toch al bezig was,kon ik er het best van maken,maak deze ronden af.

Van fouten leert men en ik toch wel kijken hoe ver ik dan had kunnen komen,ze aangezien ze nog leven.

 

Maar zal fotos maken,en dan jullie oordeel,mischien gaf ik het te snel op omdat men amper reageerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...