Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GeorgeKush

Colorado Physicians Back Legal Weed

Recommended Posts

Amerikaanse dokters uit de staat Colorado laten het nog maar eens duidelijk weten: time for change :P

In het engels, maar zeer duidelijke taal :rofl

 

BRON

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet de vraag OF cannabis legaal word in de states

 

De vraag is nu

 

DIt JAAR NOG ?

Want die kant gaan we toch op

Legaal wereldwijd !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de nederlandse politiek er nu eens voor gaat zorgen dat de (medicinale) cannabis legaal word en de coffeeshophouders/kwekers de nederlandse markt voor bloemteelt na doen.

dan is dat begrotings tekort verdwenen als sneeuw voor de zon en loopt nederland weer voor op het gebied van teelt en verkoop...

wat je dan ook krijgt is dat net als bij de nederlandse bloemen de strains extreem populair zullen worden in het buitenland, wat sommige al zijn.

met legalisatie kunnen we voor lopen op het gebied van veredeling en zal het als medicijn helemaal verder uitgroeien, betere cbd strains en meer onderzoek naar de andere stoffen die er in deze plant zitten...

 

 

maar ja

 

we leven helaas niet in utopia...

was dat maar zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat utopia is zelf te creeren ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klopt, maar niet zonder dat daar tientallen jaren nog over heen moeten gaan als het niet langer is...

zolang er mensen als fred en ivo zijn die de boel opstelten zetten gaat er vrij weinig gebeuren.

en het zal in de toekomst wel weer iets versoepelt worden, maar legalisatie is denk ik nog een stap te ver voor onze politiek.

en word het dan eindelijk gelegaliseerd dan ben ik bang dat we daarmee een van de latere zullen zijn en uiteindelijk op de markt weer achter de feiten aan zullen lopen.

Nu hoop ik heel graag dat ik hierin fout aan het denken ben en dat het anders zal gaan, maar zolang de mensen die er over gaan (niet allemaal maar wel veel van die mensen) de andere kant op kijken en doen alsof hun neus bloed als het hier over gaat dan zal het nog wel een lange tijd duren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...