Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Babaarsje

Eerste Kweek 40x Silver Haze Onder Gavita 1000Watt en 600Watt

Recommended Posts

welkom bij de club,

 

erg mooi en schoon hokje man.

 

ik denk alleen dat je een hele kluit er aangaat krijgen om de plantjes genoeg ruimte te geven om zich te kunnen ontwikkelen.

 

Maar het is je eerste kweekje: kijk veel lees veel en vergelijk dat met je eigen hokje en planten.

en wees niet eigenwijs:P

 

voor de rest je plantjes zien er erg gezond uit een beetje gestrekt maar dat geeft niet gebeurt mij ook.

 

1 vraag alleen: waarom voor een 1000 en een 600 en niet 3 of 2 dezelfde.

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PH Cool om te horen dat ze er gezond uitzien. Bedoel je met overkill dat er teveel wattage aan licht in deze ruimte is ?

 

 

@ 070 Haha ik lees me kapot :) droom zelf over het wietforum en de planten hahaha :lol: B)

Eigenwijs zal ik niet zijn ben immers hier om te leren van jullie allemaal en zal ik willen vermenigvuldigen zal ik mijn verslag moeten delen :D

 

Voor mijn gevoel vond ik het fijn om een lamp te kunnen dimmen vandaar dat ik een 1000watt heb gekocht naast de 600,

 

 

En heb nog een secret jardin 150x150 revision 2.5 staan waar ik in de toekomst graag de 1000watt in wil zetten mits mij vrouwtje het toestaat in huis ;)

 

Heb trouwens mijn spullen gekocht in Zwolle bij Greensell wat een top service, ben 3 keer heen en weer geweest altijd gezellig ook voor een babbel en goeie uitleg over apparatuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groene vrienden :huh:

 

UPDate:

 

 

Bloeidag 16

 

Elke ochtend als ik binnenkom lachen ze me lief toe :D

Ze worden ook goed verwend met muziek, ze gaan helemaal los op Eek A Mouse Ganja Smuggling :D

 

PH 6.2

EC 1.6

TEMP Max 28.9 Min 19.2

LV 45%

 

1 ding wat zeker is dat de volgende ronde in dit hok thee word gegeven door een automatisch systeem

Pff het is gewoon niet te doen om water te geven zonder de planten pijn te doen.

 

Afgelopen week was ik wel tegen een klein probleempje aangelopen de nacht temperatuur was rond de 17 graden,

heb dit opgelost door een kacheltje in de ruimte plaatsen op een timer en lijkt te helpen.

 

tot op heden heb ik nog geen nare beestjes gezien.

alleen wel 1 vlieg kan dat kwaad? .

 

gallery_35078_14766_2695331.jpg

 

gallery_35078_14766_949881.jpg

 

gallery_35078_14766_1782779.jpg

 

gallery_35078_14766_549937.jpg

 

Mochten jullie iets zien wat niet goed is of vragen hebben laat het me graag weten

 

Groeten Babaarsje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@barbaasje kijk wel wat voor een timer je neemt met een kachel meestal brand de timer door..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@barbaasje kijk wel wat voor een timer je neemt met een kachel meestal brand de timer door..

Thanks voor je tip het word goed in de gaten gehouden en ik schakel maar 1000watt kacheltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat PH Donner met overkill bedoelt dat het een beetje te dicht begroeid geraakt is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat PH Donner met overkill bedoelt dat het een beetje te dicht begroeid geraakt is :)

 

 

Hahaha oke dan dan weet ik dat ook weer!! merk het wel ja volgende keer gaan er minder met grotere potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...