Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bechje

In Eindhoven geen uittreksel GBA nodig?

Recommended Posts

Een maat van mijn man wees ons erop dat er in eindhoven geen uittreksel van het GBA nodig is om een wietpas te verkrijgen.

Nu ben ik zoekende op het net, het laatste bericht wat ik erover vind is van eind juli.

Weet iemand hier meer van?

 

Aangezien ik buiten mijn Belgische paspoort ook een Nederlands bezit zou het mij heel erg helpen om zo aan mijn mediwietje te geraken...

 

ow en tips over goede shops zijn bij deze ook welkom :P desnoods ga ik die morgen ffkes bellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandeweek bij Cool naarbinnen gelopen zonder enkel papiertje of pasje.. maar nu las ik net dat er 66 kg wiet gevonden is dus die zal wel niet meer open zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool wordt inderdaad dichtgegooid :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net van Grasshopper bevestiging gekregen dat mijn paspoort voldoende is :P

we gaan zaterdag de grens over <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ver ik heb begrepen is het nergens meer een probleem om wat te halen, (paar maten wonen in ehvn)

 

En als je van Goede haze houd zou ik even langs The wall gaan, is niet egt een grote shop maar daar heb ik wel het vaakst goede haze gekocht..

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiero in zeeland is het de ene shop wel en de andere niet....gaat goed met NL weer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor goede haze kan je beter naar new wave gaan nog betaalbaar ook

en niet van die 13 eur per gram klote wiet maar gewoon voor 10tje mooie amnees of ssh

maar net wat ie heb

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor goede haze kan je beter naar new wave gaan nog betaalbaar ook

en niet van die 13 eur per gram klote wiet maar gewoon voor 10tje mooie amnees of ssh

maar net wat ie heb

 

 

 

Ligt eraan, als ze je tot 3x toe te weinig geven voor het geen wat je betaalt, ben je in mijn ogen een afzetter en niet meer de moeite waard om nog euro's te verdienen op deze manier.!!!

 

En de helft van de tijd dat ik nog in ehvn kwam was de new wave gesloten.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha dan ga jij zkr naar een andere je kan je buile nawegen

me vriendin komt er 2 keer per week en was een half jaartje dicht ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga om een grammetje of 5 WW of liever als ik het vind black widow.

we gaan dit weekend eens een dagje Eindhoven doen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hoef je al niet naar de new wave en the wall te gaan hebbe dat geen van beide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is the new wave in eindhoven nog steeds gesloten die zijn gesnapt met 8 kilo achterin hun keldertje =D lol the wall ben ik zelf nog nooit geweest alleen grasshopper daar hebben ze heerlijke appel weed !

aanradertje aardbei weed hebben ze er ook maar die vind ik persoonlijk niet zo goed

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx shining!

 

appelweed...hmmm misschien es wat voor de fun meepakken dan :P

Hubbie rookt af en toe ook eens mee, dat tie dan mooi van mijn mediweitje afblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaa. i know :P maar tot die tijd moet ik ook kunen smoren...

 

Ben trouwens wel met een kilootje knipafval bezig, dus de olie komt misschien wat sneller dan verwacht :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsz, het wordt amnesia. Wil het wel eerst zien en een topje van de kweek testen,gezien mijn recente ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enige kans dat je in Eindhoven of Tilburg er nog als Belg binnenkomt in de shop? Heb ook nog wel eens zin in een speciaal wietje na nu al enige tijd de commerciele wiet van een dealer gerookt te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilburg en Breda absoluut niet, heb daar vrienden wonen en er wordt uittreksel GBA gevraagd en je id.

Eindhoven kun je proberen, maar als ze om id vragen kom je niet binnen.

Ik heb het geluk van dubbele nationaliteit, NL en BE en heb beide id's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de grasshopper is ook al dicht, dus naar de apotheker geweest.

Heel beperkt i keus, maar de snow wthite is super! ook nog ee bubblegum gescoord, die gaan we later pakken.

Ow en van beide wat meer gehad dan ik had gevraagd :rofl

 

Je moet trouwens wel zelf de soortjes kennen, de man achter de toog kende de begrippen medi gebruik en CBD niet. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wen daar maar aan Bechje. Of liever gezegd: Doe maar niet!

 

Echter? Hoe gaan we hier nu eens een eind aan maken?

 

Het valt me hier ook op -en we doen er hier allemaal aan mee- dat het met het medicinale vaak ver te zoeken is.

Er zijn nog forumleden die denken dat cannabis gif is. Het is medicijn voor zoogdieren. Het herstelt voor ons de

natuurlijke balans. En verboden. Raar toch?

 

Ook hier weten veel mensen niet de waarheid over wiet en lopen we dagelijks tegen onbegrip op.

 

Gewoon volhouden.

 

groetjes Mitsz (op het moment vriend van Dr. Grinspoon)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet trouwens wel zelf de soortjes kennen, de man achter de toog kende de begrippen medi gebruik en CBD niet. :P

 

:rofl :rofl :lol:

 

inderdaad raar Mitsz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja toen ik vroeg om een soortje voor medi gebruik, keek hij mij aan of ik van mars kwam...

Toen ik over CBD begon dacht ik veranderd te zijn i een marsvrouwtje :P

 

Weet je..en dit is hoe ik het zie..reguliere zorg wordt van kinds af aan ingestampt, alles wat alternatief is, is nonsens,hocus pocus en a la placebo, dus tussen de oren effect.

Dat zie je hier bij ons medicijn, maar bijv ook osteopatie, 2 dingen waar ik heel veel baat bij heb.

 

Mensen lijken gewoon bang verder te kijken dan hu neus lang is, want ze kennen het niet.

Wat je eraan doet, het onebekende weghalen, media is de beste optie, maar ja, krijg dat eens voor elkaar.

 

Back on topic, ik vind dat een coffeshop op zijn minst toch wel kennis van zijn soortjes moet hebben.

Er waren er maar 5, 1 ervan kende ik niet, van snow white en bubblegum wist ik dat ze medicinaal geschikt waren.

Over de kwaliteit mag ik niet mopperen, mooie toppen, goed gedroogd en geknipt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da´s in ieder geval al wat.

 

Als het gaat om de media en dergelijke. Gewoon doorgaan. Zo dragen we bij aan een versnelde evolutie.

Aquarius is onvermijdelijk en het hele lulverhaal dat we de afgelopen eeuwen hebben aangehoord, begint

in overtuigingskracht te verliezen.

 

MOOI.

 

Een vent als Opstelten is 1 van de laatste trukjes uit dat kamp. We zijn er bijna (hihi), maar nog niet helemaal.

 

Uit de kas moeten we. Voor patiënten zal er meer ruimte zijn om eerlijk te zijn. Die hebben de mogelijkheid

wiet te bevrijden. En iedereen die het niet bevalt...

 

:rolleyes: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...