Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Max21109

Gaat dit nog wat worden?!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb op dit moment 1 buitenplant staan die al een poos in bloei staat. Echter sinds 2 dagen begint de plant tekens te geven dat ze (volgens mij) klaar is met bloeien? De bladeren onder worden geel en sterven langzaam af. Ondanks dat heb ik niet het idee dat de toppen al klaar zijn voor de oogst? De haartjes zijn nog bijna allemaal wit en de toppen zijn nog niet zo groot. Het weer begint wel met de dag minder te worden natuurlijk, zou dit de oorzaak zijn? de planten staan in een pot. Zie hieronder wat foto's.

 

Foto 1

 

Foto 2

 

Foto 3

 

Foto 4

Mvg.

Edited by Max21109

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel jezelf even voor ...................................

 

en plaats je fotos even in wietforum album.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een welkomstmail ontvangen als het goed is en wil je je nog even voorstellen in het daarvoor bestemde topic?

 

Die bladeren sterven af omdat de plant de energie eruit trekt om te bloeien. Lekker laten zitten dus, vallen er vanzelf wel af. Het weer zit inderdaad niet mee, ik zie ook wat paarse stelen etc. De buds zijn nog niet klaar in ieder geval, ze zwellen nog veel meer op en de trichomen moeten volgens mij ook nog een heel stuk rijpen.

 

Verder kan je beter je fotos in een album zetten op het forum, is wat makkelijker :P

 

grt

 

kingtubby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal geen topper worden maar met beetje mooi weer mischien nog wel een lekkere joint of 5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...