Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

frank.

te vroeg gebloeid

Recommended Posts

Ik had een goede spot ontdekt een aantal maanden geleden. Ik heb van een andere spot een aantal planten eruit gehaald en op deze spot gezet, om te kijken of deze spot niet ontdekt wordt.

 

Een aantal dagen later na het planten ging ik kijken en ze stonden in de bloei, omdat ze tijdens het verplanten licht hebben gehad in de auto:P

 

Nu kom ik een aantal maanden later en zie ik dat ze nog klein zijn maar wel toppen aanzitten.

 

Dit zijn northern lights en worden minimaal 1.20

 

Maar gaat dit toch nog iets worden of niet?

 

gallery_33730_14250_10166.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein maar fijn.. mooie dame met veelbelovende topjes..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

De middelste top begint al wat te rotten, zou ik hem al kunnen gaan oogsten of nog even laten staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot altijd verwijderen (voorzichtig) en zien hoever het is.. daarop zelf beoordelen of het al tijd is om (misschien gedeeltelijk) te oogsten..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb van een andere spot een aantal planten eruit gehaald en op deze spot gezet, om te kijken of deze spot niet ontdekt wordt.

 

Een aantal dagen later na het planten ging ik kijken en ze stonden in de bloei, omdat ze tijdens het verplanten licht hebben gehad in de auto:P

 

nee...even wat licht ...1 keer... heeft geen invloed.... door het uitscheppen van de wortels heb je ze de bloei in geschopt :P

 

door vals licht van een lantaarn paal bv..gaan ze juist niet vroeg bloeien.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee...even wat licht ...1 keer... heeft geen invloed.... door het uitscheppen van de wortels heb je ze de bloei in geschopt :P

 

door vals licht van een lantaarn paal bv..gaan ze juist niet vroeg bloeien.... :D

 

 

 

 

 

 

 

Zou zomaar kunnnen heb hier ook een plant verpoot een paar maandjes geleden was toen rond de 1.40 hoog en is als eerste in de bloei gegaan ligt wel 2,5 week voor op de rest dus buiten verduisteren lijkt verpoten ook een manier om ze eerder in debloei te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een plant van wie je de wortels zwaar beschadigt denkt....help ik ga dood :D ...dus... gaat zich al de bliksum proberen voortteplanten...bloeien dus.... B)

 

in een 10 liter pot gaat een royal dane ook zeker 1 week eerder bloeien....

 

beide gevallen zijn bloei impulsen..... :P

 

jaja..... kheb toch nog wat geleerd op de wf planten kurses in Zaandam van die cannabis expert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou zomaar kunnnen heb hier ook een plant verpoot een paar maandjes geleden was toen rond de 1.40 hoog en is als eerste in de bloei gegaan ligt wel 2,5 week voor op de rest dus buiten verduisteren lijkt verpoten ook een manier om ze eerder in debloei te krijgen.

 

Hoi,

 

Dat zou mooi zijn als dat zo is, maar wanneer ongeveer zal je die plant dan moeten verpotten.

Hoeveel weken moet die plant oud zijn? Het zou mooi zijn als hier wat meer bekend over is.

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis geen verpotten hoor :D ...tis echt wel een aanslag op de wortels in de volle grond plegen... :P

 

doe je te veel dan is ze echt dood. B) ..en snoei je te weinig terug dat trekken de overblijvende wortels het niet meer.... ;)

 

ik ga er iig niet mee experimenteren :) ....ik neem gewoon vroegbloeiers...of ik verduister...

 

de rest zijn noodgevallen...

bv om een man op een mannen spot te gaan zetten...om pollen te oogsten ;) ...

maar dan hou ik zoveel mogelijk wortels heel... en snoei hem 30% terug...en dan maar bidden :P

 

ps... bij de kerst bomen steken ze rondom ...in september dacht ik.... de wortels door...om hem dan als kerstboom met kluit te kunnen verkopen in begin december.... :D

 

dit zou je op de spot of in je tuin ook kunnen doen....leef je uit :D

 

als ik er wel mee zou gaan experimenteren... dan zou ik met opzet de wortels beschadigen zon 3 a 4 weken voor de datum waarop ze normaal in de bloei schieten :D ....mja...tblijft link ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@carpe_diem, het zou eigenlijk ook te mooi wezen als dat zo was :D .

Jammer hoor.......

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
tis geen verpotten hoor :whip: ...tis echt wel een aanslag op de wortels in de volle grond plegen... ;)

 

doe je te veel dan is ze echt dood. <_< ..en snoei je te weinig terug dat trekken de overblijvende wortels het niet meer.... :spliff:

 

ik ga er iig niet mee experimenteren :whip: ....ik neem gewoon vroegbloeiers...of ik verduister...

 

de rest zijn noodgevallen...

bv om een man op een mannen spot te gaan zetten...om pollen te oogsten :P ...

maar dan hou ik zoveel mogelijk wortels heel... en snoei hem 30% terug...en dan maar bidden <_<

 

ps... bij de kerst bomen steken ze rondom ...in september dacht ik.... de wortels door...om hem dan als kerstboom met kluit te kunnen verkopen in begin december.... :P

 

dit zou je op de spot of in je tuin ook kunnen doen....leef je uit <_<

 

als ik er wel mee zou gaan experimenteren... dan zou ik met opzet de wortels beschadigen zon 3 a 4 weken voor de datum waarop ze normaal in de bloei schieten :whip: ....mja...tblijft link :blink:

 

 

Ik heb nu een spot, maar omdat de zon nu te laag staat, vind ik dat ze te weinig zonlicht krijgen. Is het mogelijk dat ik ze kan verplaatsen naar een andere spot? Ik steek net zoals een kerstboom rondom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij vind dat ze te weinig zon krijgt, vind de plant dat ook? Nu nog overzetten is vrqagen om stress en gezeik wat ten koste gaat vanje topproductie en als je mazzel hebt gaat ie nog dood ook.

Zelf weten dus.

 

"Plan before you plant- Jorge cervantes "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de plant dat ook vind, want die krijgt maar een paar uurtjes zonlicht. En een wietplant die niet meer zonlicht wil in September, kan dat ook? <_<

Heb me een beetje verkeken op deze spot namelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jorge cervantes rules! Ik wil die gozer zijn job :)

 

En je hebt toch niets te klagen man, zo op eerst zicht ziet mij daar een mooie autoflower uit, ook al is het er geen.

Je haalt er nog wel 10gr ofzo af B)

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd een plant van wie je de wortels zwaar beschadigt denkt....help ik ga dood :P ...dus... gaat zich al de bliksum proberen voortteplanten...bloeien dus.... ;)

 

in een 10 liter pot gaat een royal dane ook zeker 1 week eerder bloeien....

 

beide gevallen zijn bloei impulsen..... <_<

 

jaja..... kheb toch nog wat geleerd op de wf planten kurses in Zaandam van die cannabis expert :D

Ff half Offtopic vraagje

Als je een oude moeder heb lees ik hier en daar dat ze die boven en onder snoeien

Die planten gaan dan niet bloeien ?

Komt het daar door de constante 20 uur licht of doordat je gelijkmatig snoeit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...