Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Outdooroogst Meeting 2012 Noord Brabant

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had bijna geen topkes meer voor de wedstrijd, was vorige week bestolen in mijn huis van drie van mijn collectorsitems

B)

 

gallery_6979_9442_88420.jpg

 

Vandaag de dief op heterdaad betrapt, dit keer had hij nog 4 doosjes gepakt, terwijl ik even naar de fysio was gelopen. Wat ben ik blij dat ik dat weet, je bent een week onzeker van iedereen die in je huis is geweest en dat is geen fijn gevoel mag ik wel zeggen.

 

Zijn baas is hier niet blij mee, het is een stagiaire van degene die bij mij aan het klussen is. Hij vond mijn planten ook nogal interessant dus 1 en 1 is twee.

 

Gelukkig heb ik deze vier weer terug, maar de andere drie zijn nooit meer te vervangen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker ventje!

 

Als ie gevraagd had om wat topjes had hij ze waarschijnlijk zo meegekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad hij had zo wat kunnen vragen, zijn baas heb ik zelfs van alles meegegeven omdat zijn vrouw medisch gebruikt. Hij is de oom van het ventje en verteld het dus aan zijn broer, die zal er niet blij mee zijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij kan blij zijn dat jij hem hebt betrapt.....jij bent te lief :)

 

als ik een dief bij mij zou betrappen, dan weet ik nog niet wat ik zou doen.......denk dat de hoofdzekering knalt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist Gobru ,B)

Als iemand mijn wiet of hasj zou stelen , zou ik ook knettergek worden van woede!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies....vragen kan ook, krijg je dan niks dan heb je pech, maar jatten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij kan blij zijn dat jij hem hebt betrapt.....jij bent te lief :)

 

als ik een dief bij mij zou betrappen, dan weet ik nog niet wat ik zou doen.......denk dat de hoofdzekering knalt B)

Idd bij mij had hij toch van een koudere kermis terug gekome

 

@gobru er is laatst een inbreker doodgeslagen denk dat ik int zelfde straatje zit als me skunk zo gejat word

 

@blowsterke wens jullie alvast heel veel stoom plezier vanuit malaga

ik moet vanavond maar eens ff zoekken naar wat rookbaars :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn dat je nu toch weet wie het heeft gedaan.

heb het 3 weken geleden nog meegemaakt, kreeg een nieuwe huisgenoot.

had hem een warm welkom gegeven met een plak spacecake en hij rookte af en toe wat mee.

s'weekends gingen we barbequen en moest ik ff naar de wc. Had 4 gram Amnees in de keuken laten liggen.

, kom terug en het is weg, en hij was ook vertrokken B)

 

dus ikke zoeken of ik het teruggevonden kreeg komt hij ineens aanzette met dezelfde zak,maar er zat nog geen 2 gram meer in...

 

Toen ben ik ook helemaal ontploft en zal maar niet op de details ingaan.

Hij heeft me alles als Coffeeshop Amnees terugbetaalt. sindsdien rookt die geen jointjes meer mee en blijft goed uit de buurt

 

Die jongen heb hier meteen punten gescoord...

Stelen is gewoon not done

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ergste is dat je mensen gaat verdenken die je al lang kent. Omdat je niet weet in eerste instantie wie t heeft gedaan. Had ook tijdelijk mijn neefje opgevangen. Er gaan van allerlei rare gedachtes door je hoofd. Ik liep al dagen te malen. Gelukkig dat ik mijn doosje had laten staan, mijn schoonzoon zei gister nog, haal t weg man straks is alles weg, maar dan had ik niet geweten wie het geweest was. De jongen is 16 jaar, blowt stiekem en heeft nu de angstzweet om zijn oren zitten. Ben benieuwd hoe de vader dit op gaat lossen bij zijn zoon en of ik er n og iets van terugzie. Zo niet ga ik vragen of er uberhaupt wel iets gezegd of gedaan is.

 

gallery_6979_13329_131140.jpg

 

Vandaag maar aangevuld met wat ik momenteel heb en veilig plekje gegeven in mijn huis :)

 

Mensen die bij mij komen, hoeven alleen maar te vragen en dan krijgen ze het gewoon B)

 

Hoe dom kun je zijn. Vooral als je ook nog eens interesse toont in de planten die je hebt staan als zestienjarige, dan is een en een twee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen die bij mij komen, hoeven alleen maar te vragen en dan krijgen ze het gewoon

 

Nietwaar.... In mijn geval hoefde ik er niet eens omtevragen of de joint kwam gewoon door B)

 

Nee idd ff vragen en er word wat geregeld zo ist hier ook en dat weten m'n vrienden ook (allen moeten ze nit 2 keer in de week vragen want dan verkoop ik ze gewoon een nee;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgenvroeg om 9 uur krijg ik mijn officiele ontslagbrief in mijn hand, met drie keuzes, ik weet al welke ik neem. Na de vakantie in Gran Canaria, ga ik de knoop doorhakken of in Spanje wonen, of hier blijven. Dan wordt het hier naar een nieuwe baan zoeken. Maar een ding, wil nooit meer op kantoor B)

 

Nog 32 dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in spanje nog een tuinman zoekt...

Kzou wel aan kunnen wennen nu nog 18 graden buiten :P

 

Net hasj weten te kopen tis nog knap lastig als je naar een señor aan het zoekken ben en het een senorita is :-|

 

En ben ik nou echt zo'n Stoner ant worden... Ik was toch echt in de veronderstelling dat het morgen al was... Ja zo'n niet kalender type Stoner ben je ... Bedankt

B) :( :) growweed.. Oké

Share this post


Link to post
Share on other sites

magk weer een drankje komen nuttigen als ik in de buurt ben??

Ge weet ik kom maar efkes :P,,,,,,,,,,,,,,,,met d'n leo dan <_<

 

greets,

hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekend, nog een nachtje slapen en dan vertrekken we naar het warme Zuiden. :D

 

gallery_6979_13329_18366.jpg

 

Als ik er ga wonen, ga ik het tuinieren zeker niet afstaan, dus je zult met andere alternatieve werkzaamheden moeten komen Grow Weed en Mitsz ;)

 

Nog maar 4 weken

 

En dan is het alweer zover. :P

 

Ben volop aan het knippen. Zodat alles kan drogen als ik weg ben.

 

Hupla, gij en Leo zijt altijd welkom hier he, dat weten jullie, dus een drankske kan de altijd komen nuttigen <_<

 

Het diefstal verhaal wordt nog vervolgd...............

 

gallery_6979_13329_46195.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klusjesman dan ? Terrein knecht?

 

Vandaag weer een groot stuk gereden en langs 3 haciënda's gekomen met verde (tekoop) maar man o man daar zou veel aan moeten gebeuren om er te kunnen wonen

Maar de prijs van de haciënda en een groot stuk land valt dan wel weer heel erg mee 75.000 tot 200.000

Maarja als je daarna alsnog 50.000 nodig heb omhet zelf opteknappen:( ist niks voor mij

 

 

Ik eerst GW! <_<

 

heb de tassen al gepakt. Wanneer gaan we? :P

Ben je toch alsnog telaat

Ik ben er al ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...