Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
odk015

welke lamp

Recommended Posts

Mijn lamp 250 watt heeft zijn beste dagen gehad.. 4 of 5 rondes dus ik zou graag een nieuwe lamp aanschaffen maar weet niet juist welke ik moet kiezen.. je hebt blijkbaar veel soorten 250 watt lampen en ik ga het gaan kopen in een elektronica zaak dus kan ik moeilijk vragen welke lamp het beste is om te kweken :P

 

hopelijk kunnen jullie snel een antwoord geven want mijn zaadjes liggen al in watjes te ontkiemen..

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt kiezen voor een betere groeilamp volgens mij mh en dan met de bloei switsen naar hps.. Of gewoon gelijk starten met hps wat de meeste doen..

 

Heb je niet veel strek gehad met je 250w lamp? De rondes die je tot nu toe gedraaid hebt?

 

Ben zelf erg tevreden met de son t pia van philips alleen dan de 600w, deze voldoet nog steeds na 5rondes; moet wel vervangen worden al zeggen andere wacht tot ie t niet meer doet, maar daar wil ik niet op wachten.

 

250w blijft prijzig online... 22,50

 

http://www.growshop-outlet.nl/verlichting/...t-plus-250-watt

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een set gekocht in een grow shop.. zou graag overgaan naar een 400 watt maard e eigenaar van die shop zei dat ik dan nog een paar dingen moest aanpassen.. de strek valt goed mee nog nooit geen last mee gehad.. en heb toch iedere keer rond de 50 gram per plantje dus ik kan niet klagen.. nu met de nieuwe lamp zal dit hopelijk wat meer zijn en ga ook voor de eerste keer 3 plantjes zetten in plaats van 1 of 2 :P

 

alvast bedankt voor de uitleg ik zal gwn een bloeilamp kopen.. geen zin om veel te foefelen :)ben een zware amateur die het beu is 10 euro de gram te betalen op straat lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenaars van growshops willen je vooral dingen verkopen al heb je t niet nodig. Watvoor afzuiger heb je? Inlaat passief of actief; als dit ok is kun je upgraden naar 400w maar dan moet je wel minimaal 400m3 kunnen afzuigen..

 

50gram per plant is niet slecht onder 250w, en wij hierzo kweken ook vooral voor eigen gebruik en omdat t leuk is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig man!

Beter als je eigen wiet maken word het niet.

De lamp die je.nodig hebt ligt aan de ruimte die je hebt.

Je armatuur is ook belangrijk want die zorgt ervoor dat het.licht bij je planten komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eigenaars van growshops willen je vooral dingen verkopen al heb je t niet nodig. Watvoor afzuiger heb je? Inlaat passief of actief; als dit ok is kun je upgraden naar 400w maar dan moet je wel minimaal 400m3 kunnen afzuigen..

Maar de eigenaar heeft wel gelijk want je moet ook een VSA hebben voor die 400 watter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@no-Zem, Dat heb ik m ook al verteld in zijn andere topicje

 

Al vermoedde ik eerst dat topicstarter dit wel wist maar na zijn 2de topic gezien te hebben kunnen we m gelijk een goed advies geven en een gavita 400w evsa ipv al die vsa troep.. dan zou hij ook nog kunnen dimmen naar 250w!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alle informatie die ik nodig heb.. jullie zijn meer dan bedankt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...