Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leila

25 herijana stekken onder een warm zonnetje

Recommended Posts

`Planten zagen er normaal uit`misschien op t oog zo op die paar fotos maar in t echt zie je

dat de meeste planten zeer gestrekt zijn. Tent leek vol maar was t niet. 240 bij 240 moet goed zijn voor minimaal 1,5 en dan doe je t slecht. en dat was dit niet. Veel strek weinig top, veel gaten en teveel risico voor die 2dubbeltjes in een huurwoning. Zonder backup= teveel risico, winter komt eraan en wil niet buiten slapen. Na de winter is de tent zo opgezet en heeft sannie weer herijana hoop ik en anders cheese berry haze. Heb gedraaid in een hokje van 2,5 bij 2,5 met pp en 2 kg haalde k makkelijk. Toppen van beneden tot boven ipv hier een top en 10cm strek en dan weer eentje.

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap je niet hoor, je kent de Herrie echt nog totaal niet anders had je het wel laten staan :rofl

 

Door de open structuur had je van onder tot boven dikke plokkies gehad die voor een verrassing hadden gezorgd die je jezelf nu ontnomen hebt :rofl nog afgezien van vershil in smaaak en uitwerking met wat je nu hebt vd Herrie :D

 

Herijuana is een medische soort en daar is echt geen kiloknallen zoals met een PP mee mogelijk mits je een bepaalde pheno hebt uitgeselecteerd en daar je tent vol mee zet (ik heb een pheno in de lijn zitten 8wk klaar en minimaal 80gr droog pp op 11ltr pot maar daar val je dus niet van in slaap wat een 10wk wel zwaar heeft maar de smaak en roken van is uitmuntend). Ook heb je vaak het phenomeen dat de hoofdtoppen maar blijven puisten als er niet zoveel toppen aan de plant zitten, een 6e node bloei moet je niet raar van op staan te kijken

 

niet beste foto van mij maar ook super gestrekte herrie en deze bracht 145gr op :D

gallery_22678_8577_591729.jpg

 

Volgende keer misschien bezint eer ge begint?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit de plant op de foto in een 11l pot? Het gevoel van spijt begint te overheersen(al denkt de een er ander over dan de ander hier in huis, we zijn een stel hé voor diegene die dat niet wisten); Ken de herijana alleen van de moeders van de 25 verder nooit eerder gekweekt. DUs 1 x afgerond en de 2de hebben we verpest door t om te hakken, al is dit ook dubbel want de fotos op sannies site spreken boekdelen, de toppen sluiten aan op elkaar alsof t er 1 is!

 

http://www.sanniesshop.com/herijuana-wietzaden.html

 

En dat had ik nu niet en de eerste keer ook niet alsof k hier iets verkeerd doe.

Maar als de plant die lostchild nu laat zien 145 gram heeft opgebracht onder 600w dan is dat goed, voor een plant met zoveel strek. En heb ik spijt. Dus de mannelijke helft van t lid leila. En de vrouwelijke helft denkt nog steeds goed gehandeld te hebben maar die heeft niks meer te zeggen, want t is eigelijk de hobby van de man. :D

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit wat mogen snoepen van de herijana van ( bioloog) echt meesterlijk spul

Echt een bank hanger

Succes er mee

Gr. Bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal gek met het weg doen van!!

 

volgende keer beter

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
want de fotos op sannies site spreken boekdelen, de toppen sluiten aan op elkaar alsof t er 1 is!

 

En dat had ik nu niet en de eerste keer ook niet alsof k hier iets verkeerd doe.

 

Jij hebt geen Sannie opzet/ervaring etc etc dus vergelijken daarmee ga je het nooit goed doen :D

 

een herrie monster (zo noem ik een grote opbrenger) is zeldzaam hoor, vaak maar 1 uit de 10 zaadjes en je moet er in de voorgroei al een oog voor hebben, in begin net een slakropje, internode op internode en dan ineens superstrek na verpotten en elke top op de plant is minimaal een golfbal van onder tot boven omdat de plant geheel belicht wordt nadien, alle takken leveren op en dieven is helemaal niet nodig.

 

Knakken als het te hard gaat is de oplossing (naast minimaal 2x toppen/fimmen eerder) als ze doorschieten in de bloei, week 5 kun je dat ook nog makkelijk doen als je wilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...