Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TvS

T-o`s tuintje 2012

Recommended Posts

hoi, even snel inlezen voor jullie;

 

heb sinds april wat white widdow en ak buiten staan in 18 liter potten.. hier zijn in de loop van de periode nog wat andere soortjes in potten/bakken/volle grond bijgekomen.

 

wat heb ik momenteel in de tuin:

 

2 white widdow planten samen in een 50 literbak, de 1 getopt,de ander buig ik een btje rond.

 

2 bubblegum in een 50 literbak bij elkaar

 

3 ak (geen af) waarvan ik er 2 aan het verduisteren ben sinds 3 weken in 18 liter potten

 

1 amnesia haze die ik sinds zaterdag jl aan het verduisteren ben in een 18 ltr

 

1 powerpurple met groeiachterstand die nu sinds 2 weken ineens begint mee te doen in de volle grond (nu een centimetertje of 60)

 

1 santha maria (f8) in de volle grond (kleintje nog)

 

1 santha maria (f8) in 18 liter

 

2 big bang af in 18 ltr potten

 

1 mannetjes amnees op zolder voor wat stuifmeel

 

 

als voeding gebruik ik de plagron bio lijn ( grow, bloom en pk13/14)

 

als grond gebruik ik reguliere potgrond. voordeel is hiervan dat je in het begin absoluut niet hoeft bij te voeden, nadeel is dat je soms merkt dat er net iets te veel van het 1 of ander in zit waardoor je in het begin een enkele maal een stremming van de groei krijgt.

 

om een klein beetje een overzicht te krijgen zal ik een filmpje van afgelopen week toevoegen. helaas moet ik jullie momenteel even van nieuwe foto`s onthouden door het ontbreken van een camera.

 

 

 

gegroet en veel leesplezier,

 

T-o

 

ps:vragen staat vrij! elke tip is altijd welkom!

 

en dan nu het tuintje:

mijn tuintje

 

ps2: die bloeiende plant op tafel is afgelopen zaterdag geknipt en opgehangen in het donker (ak)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Santa Maria :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja s m idd.. nog nooit gerookt en ook nog niet in eerder in m`n tuintje gehad.. ben erg benieuwd.. is hier ook niet te verkrijgen dus ga ik wel blij mee zijn denk ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ga je zeker blij mee zijn,santa is 1 van mijn favorieten voor te kweken en te roken...lekker spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee leuke soortjes heb je hoor heel werk he al die plantjes verduisteren

 

ga je toppic zeker volgen :verrygood

 

heb je oook fotos ?

 

groetenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren is leuk :verrygood heb alle tijd dus is absoluut geen enkele moeite..

 

kreeg in een ander topic de vraag wat ik met de haze op zolder doe.. deze laat ik volledig uitbloeien en vang zoveel mogelijk stuifmeel op.. het is een amnesia haze dus dat stuifmeel gaat ook echt gebruikt worden..

momenteel heb ik 2 ak`s in de bloei waarvan ik op beide dames een leuke top heb bestoven.. hiervan is al enig resultaat te zien door het kleuren van de blommetjes dus dat gaat iig wel wat zaad opleveren.. verder heb ik de amnees dame waar ik straks zeker een flinke top van ga bestrijken.. voor de rest ligt het stuifmeel goed opgeslagen bij de zaden die ik nog heb liggen (lr2,sm f8 en nog het eea, voor je weet maar nooit ;))

 

hoop hiermee de nieuwschierigheid van enkelen te hebben weggehaalden dat het verhaal een beetje duidelijk is..

 

 

foto`s volgen binnenkort.. heb wel ouwe foto`s van paar weken geleden maar zet liever vers kijkvoer neer

 

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoo lekker lijstje heb je daar...

en nu snel FOTO'S :verrygood

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok.. alvast wat foto`s van een aantal weken terug, om een indruk te krijgen wat is en was.. en echt sorry maar ben afgelopen maand 2 keer m`n foon verloren dus zit echt ff zonder nieuwe pics.

linkjes verwijderd, pics staan in album

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee daar!

Flink wat soorten staan zeg, is altijd leuk wat verschillende :verrygood

Heb zelf ook nog een big bang af staan en één inmiddels al geoogst, ben benieuwd hoe ze bij jou zullen worden.

 

Het wordt hier op prijs gesteld als de foto's op het forum geupload worden!

En trouwens, op je picasa account staan ook andere gegevens, lijkt me toch niet heel handig voor gluurders met kwade bedoelingen?

 

Ze zien er wel goed uit! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.

/zODd camp het topic tot die foto`s ziet.

 

Op een mooie grow.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

uploaden moet ik nog ff uitzoeken.. maargoed, in princiepe is iedereen welkom.. kwade bedoelingen worden netjes met de handbijl naast de deur afgestraft ;)

 

heb ondertussen ff wat nieuwe foto`s geregeld van vandaag.. morgen nog wat nieuwe pica`s en dan zijn we weer bij..

 

voor de goede orde: vandaag met 3 man bezig geweest een afdak te maken voor boven de dames met balken en greenspan folie.. voorbereidingen voor de heerlijke zomers hier zeg maar..

 

leuk trouwens om wat bekenden hier tegen te komen :verrygood.. klein wereldje toch ook he )

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de foto freaks onder ons )heb maar even een album aangemaakt en de meeste foto`s van het verloop van de kweek erin gezet.. morgen dus nog wat nieuwe, maar in ieder geval genoeg te zien!

 

zie mijn onderschrift :verrygood

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoiii super mooooie fotos hoor :verrygood en moooie planten groene vingers dat heb jij zeker ;)

 

als je je foto,s hier in het verslag wil zetten moet je de BBCode: knippen en plakken in je toppic:)

 

groeten jj

Share this post


Link to post
Share on other sites

flinke dames in die kuipen. Ben benieuwd hoeveel het opleverd.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de liefhebbers heb ik even wat foto`s van de dames bij m`n meisje in de tuin in m`n album gezet.. veel kijkplezier :verrygood

 

groene vingertjes

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine foto update na de verbouwing.. er is een overkapping gekomen van greenspanfolie.. zo hoop ik ook de langbloeiers straks fatsoenlijk te kunnen oogsten..

 

foto`s:

gallery_35008_14416_35234.jpg

gallery_35008_14416_223462.jpgmooi verscholen :o

gallery_35008_14416_249239.jpgpower purple op de voorgrond met kleine santa maria ernaast

gallery_35008_14416_146107.jpgpower purple

gallery_35008_14416_77405.jpgak 3 week in de bloei op de voorgrond, in de pot een santa maria, achteraan nog een ak

gallery_35008_14416_209872.jpgrechts ak in de bloei, in de potten de big bang`s, beginnen ook lekker te bloeien, links vooraan de haze dame, nu ruim een week aan het verduisteren..

gallery_35008_14416_18193.jpgsanta maria f8

gallery_35008_14416_58919.jpg

gallery_35008_14416_120877.jpgde bubblegum dames

gallery_35008_14416_115553.jpgvoor de bb`s, rechts de bak met de 2 bubble dames, ernaast de bak met 2 white widdow dames, achterin het hoekje een ak

gallery_35008_14416_155194.jpgde ww bak

gallery_35008_14416_115462.jpgak in `t hoekje

 

de bloeiende dames krijgen nog steeds plagron bloom en pk 13-14, de andere dames staan nog even op groeivoeding..

 

dat was het voor nu weer even..

 

gegroet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi tuintje :o

bij welke zadenbank heb je die ak besteld?

en heb je die verduisterd of staat die van zichzelf al in bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ak zaden komen van spliff, de 2 die duidelijk in de bloei staan ben ik zelf aan het verduisteren.. elke avond 8 uur naar binnen in een donker hok, elke ochtend 8 uur weer netjes in de tent buiten :o

de ww zaden zijn van seedsman, de big bang zijn van greenhouse, de amnesia haze en de bubblegum heb ik via een ander forum op de kop weten te tikken , evenals de powerpurple.. de santa maria`s heb ik nog het 1 en ander aan zaad van liggen, samen met nog een paar andere fijne soortjes.. goed voor straks in het nog te bouwen binnenhok,,

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo lekker tuintje hee, zal wel een lekker mengsel van aroma's zijn daar onder je afdakje ??

 

:o

 

succes !

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik pak wat :o ram een bed in dit topic en ga dromen dat ooit mijn tuin zo is.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar denk je dat ik mijn bedje met mooi weer neer zet :o

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie tuin man, en slim dat je al een afdak hebt gemaakt, kan je beter maar voor zijn de herfst.

 

Ben nu al jaloers op de verscheidenheid aan smaken straks in je oogst! :P

Prachtig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam er gisteravond achter dat de 2 bubblegummers mannetjes zijn.. uitdunning van de tuin dus :P .. dat maakt dus 1 soortje minder dit jaar.. jammer, had die bubblegum graag een keer gerookt.. volgend jaar herkansing..

 

rest van de tuin staat er mooi bij, vandeweek weer nieuwe fotoooooooooooooo`s

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van de mannetjes bubblegummers maar je hebt genoeg moois staan dit jaar. En mooie planten!! Succes :P

 

We wachten op de fotos..

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...