Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sylvia

aggegraat hoeveel lampen

Recommended Posts

kan iemand mij vertellen hoeveel 600wtt lampen ik op een 4,2 KW aggegraat kan aansluiten. extra informatie over het werken met een aggegraat lijkt mij ook wel erg handig..

 

bij voorbaat dank voor de informatie

 

kus sylvia :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat lijkt me makkelijk 4200 watt produceert de aggegraat dus 600 delen door 4200 dus maximaal 7 maar volges mij is dit niet aan te raden vanwege overbelasting ik zou het houden op 6 stuks

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het nagevraagf en het is inderdaad zoveel, hij had uitgerekend 8 of 9 4oo watters. maar je sjouwd je eigen wel gek aan diesel,

maar je pikt de stroom tenminste niet! :o

de groeten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de info en fingers als je het doet doe het dan goed en installeer gelijk een tweetal vaten met rode diesel :o

 

 

Toppie mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik weet niet hoe je eraan bent gekomen ,maar een maat van me had er ook een staan en dat was een gejatte.

hij is gepakt met een kweek ,maar kreeg hogere boete voor de aggregraat.

dus kijk uit.

de groeten en suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ik weet niet hoe je eraan bent gekomen ,maar een maat van me had er ook een staan en dat was een gejatte.

hij is gepakt met een kweek ,maar kreeg hogere boete voor de aggregraat.

dus kijk uit.

de groeten en suc6

Beste Fingers deze aggegraten zijn overal in ons kikkerlandje te koop. Voor 1800e heb je een 10kws met tijdschakelaar!! Enige nadeel is het bijtanken van de machine.. Netjes inbouwen en achteraf lekker in een stalletje laten draaien :o

 

Reken maar dat dit een hele hoop ellende kan schelen..

 

Kus sylvia

 

http://www.rivertrade.nl/ AUB mensen en su6 met de hobbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het valt mee de prijzen,maar die maat van me die had er een en dat was een aanhanger formaat.

ik weet niet hoeveel kw die had maar best veel denk ik. :o

maar ja , hij is de lul.

groet fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar het in feite omgaat in dit verhaal is gewoon dat het 't idee aanwezig is dat er minder problemen kunnen ontstaan door met een aggegraat te werken. Het feit 40> lampen aansluiten kan altijd stroom problemen opleveren bijvoorbeeld een dagelijkskortsluitign bij de buren B) Dat is niet leuk kan ik je verzekeren.. Ik bedoel 100x 600wtt is 60.000wtt wat volgens mij niet bepaald gebruikt wordt een een middelgroot bedrijf wat ik hiermee zeggen wil een aggregaat is handy voor de productie kwekers..

 

salut en kiss

 

Sylvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

euhm, mss n00bish vraagje maar wat = aggregraat ?! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk toch dat je voor dit soort vragen google moet gaan raadplegen. Ik bedoel vraag ook niet om de gebruiksaanwijzing van een franse toilet! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk toch dat je voor dit soort vragen google moet gaan raadplegen. Ik bedoel vraag ook niet om de gebruiksaanwijzing van een franse toilet! :lol:

als hij da vraagt geef gewoon antwoord??? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE (sylvia @ Apr 27 2004, 06:43 AM)

denk toch dat je voor dit soort vragen google moet gaan raadplegen. Ik bedoel vraag ook niet om de gebruiksaanwijzing van een franse toilet!

 

als hij da vraagt geef gewoon antwoord???

 

Waarom doe jij da dan nie?? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE (sylvia @ Apr 27 2004, 06:43 AM)

denk toch dat je voor dit soort vragen google moet gaan raadplegen. Ik bedoel vraag ook niet om de gebruiksaanwijzing van een franse toilet!

 

als hij da vraagt geef gewoon antwoord???

 

Waarom doe jij da dan nie?? :lol:

omda ik er geen antwoord op heb B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou even voor de duidelijkheid.

een aggregraat is mobile motor die meestal op diesel werkt, hoe groter de aggregraat des te meer kilowatt.

die van house parties zijn vrachtwagens

kleinere worden vooral in de bouw gebruikt als er nog geen stroom is.

ze maken een pokke herrie en zuipen veel diesel, maar daar zijn allerlei dingen aan te doen, maar ze zijn best duur.

maar zoals sylvia al zei, voor een afgelegen schuurtje is het perfekt.

hoop dat het nu duidelijk is.

ik vindt het niet erg als je vraagd , maar sommige dingen zijn ook leuk en makkelijk om zelf achter te komen.

maar wees na dit niet verlegen om iets te vragen.

gegroet fingers

 

keep it B) at all times!

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE (sylvia @ Apr 27 2004, 06:43 AM)

denk toch dat je voor dit soort vragen google moet gaan raadplegen. Ik bedoel vraag ook niet om de gebruiksaanwijzing van een franse toilet!

 

als hij da vraagt geef gewoon antwoord???

 

Waarom doe jij da dan nie?? :ph34r:

omda ik er geen antwoord op heb :lol:

Twannie100, ook jij bent dus te lui om ff www.google.nl in te typen en dan te zoeken op aggegraat?? Dan niet gelijk frustie op mij reageren tenzij je op zoek bent naar een handleiding van een franse toilet maar in dat geval mag je me gewoon een mailtje sturen dan doe ik je deze toekomen.

 

Misschien is het dan handig dan jij foto's maakt bij het uitproberen van de handleiding en deze online zet zodat iedereen Dan weet hoe je een franse toilet (niet) gebruikt!!

 

 

Kussie Sylvia B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruiksaanwijzing

 

1. Doe de deur dicht en zoek een droge plek om je rol wc-papier neer te leggen. Tip van een bezoeker: doe een koordje door de wc-rol en hang het geheel om je nek. Desnoods leg je de wc-rol na stap twee in je onderbroek.

2. Laat de kleding zo ver zakken dat vrij is wat vrij moet zijn, maar houdt de kleding zo hoog mogelijk aan je benen. De vloer van een hurktoilet wil nog al eens vuil en nat zijn...

3. Neem plaats op het toilet, met je gezicht naar de deur. Op het toilet zijn een paar verhogingen aangebracht, waarop je je voeten dient te plaatsen.

4. Hurk! Dat wil zeggen: knieën en bovenlijf naar voren en het achterwerk, juist, naar achteren. Vaak zijn er aan de zijwanden beugels, die je vast kunt grijpen om je evenwicht te bewaren.

5. Alleen voor de heren onder ons: gebruik een hand om je jongeheer te richten. Dit is niet de plaats om stoer te doen over dit onderdeel. In spoorwegtermen gesproken: er kan nog een straal komen en die zie je liever niet op je schoenen of je broek terecht komen.

6. Doe wat je moet doen.

7. Breng je kleding weer in orde en neem eventueel de tijd om die verwrongen grimas van je gezicht te laten verdwijnen.

8. Trek nu nog niet door. Vaak spoelen hurktoiletten een veel groter stuk schoon (nu ja, schoon, de grond wordt in elk geval nat), met het risico dat je alsnog natte voeten oploopt. Doe dus eerst de deur open en trek door terwijl je naar buiten stapt.

 

Toegegeven, handig is anders. Toch is dit waarschijnlijk de manier zoals de natuur het bedoeld heeft. In ieder geval is het een stuk hygiënischer dan die zittoiletten waar Jan en Alleman over de rand gepiest heeft. Bijkomend voordeel: je brengt er vast minder tijd door dan op het toilet thuis. En die tijd kun je goed gebruiken, bijvoorbeeld om bij te komen van een inspannend karwei.

 

Ten overvloede, het is niet zo dat Frankrijk helemaal geen gewone toiletten kent. Hurktoiletten kom je vooral tegen als openbare toiletten en op campings, zelfs de iets luxere. Wel is op die laatste campings tussen de hurktoiletten vaak een enkel gewoon toilet te vinden (houd rekening met enkele wachtenden voor je).

In grotere steden daarentegen tref je zelfs hypermoderne, zelfreinigende zit-wc's aan als openbaar toilet. Na inworp van een muntstuk ga je daar bijna voor je plezier....

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitgeluld twan met je dikke rotkop ghehhee.die twan die lult maar wah heen hij vezint alles die lullerd jongejongejonge wanne mentaliteit! :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
uitgeluld twan met je dikke rotkop ghehhee.die twan die lult maar wah heen hij vezint alles die lullerd jongejongejonge wanne mentaliteit! :lol: B)

hahahaha niek mogooooool!!!!! vnvd een stamp op je vetnek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...