Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gobru

Limburgse Meeting Chatbox

Recommended Posts

Zo straks spullen pakken voor vanavond/zaterdag en dan hopen dat ik de aarde zondag terug vind.

hitoshirezu dabout 2013 .....

 

 

Goedemorgen all.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumt goot zODd have fun m8

Share this post


Link to post
Share on other sites

20+ soorten dabs in een secret plek met mede dabbers die allemaal in hito style zijn.

Dat moet zeker fun worden alles states style.

 

 

zODd word zo depressief als die geen rare over de top dingen kan fixen.

Helaas ooievaar niet geweest dus wel wat minder.

Maar blij dat ik toch nog passie/liefde heb om dit in me down tijd te doen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende week heb ik ook weer nachtdienst toevallig, en nee eigenlijk heb ik 3 ploegen maar aangezien vele een schurft aan nachtdienst hebben en ik er totaal geen problemen mee heb draai ik gewoon week na week nachtdienst als het moet

 

het verschil voor mij.... ipv 12.5% ploegentoeslag krijg ik nu 35% B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hadden altijd 6 uur op 6 uur af 2 weken op 1 week af.

Ik kon nooit slapen in die 6 uur tijd leefde 24/7 toen.

 

Druk bezig nog met de laatste purge.

gallery_20039_14976_31906.jpg

 

Er zitten mooie foto`s tussen druppels die vallen met een spiegelbeeld erin echt ziek ...

Ook die met bijzonder licht valt zijn super.

gallery_20039_14976_35847.jpg

 

Nog een dabje om in te komen word topsporten.

gallery_20039_14976_1097.jpg

 

:lol: --> B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede middag,

 

Hier geen energie vandaag, geen eetlust, smaak, reuk, misselijk, hoofdijn. Begin griepje? Hoop t niet, dat t snel weer verdwijnt.

 

Zodd veel plezier.

 

 

Fijne dag allemaal, bijna weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocharm , beterschap Blowsterke !

 

 

Hier vandaag alles geknipt door omstandigheden , veel fluffy zooi erbij pff.. Jammer !

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote man ganja, had nog wel even gemogen als ik je goed begreep...totaal gewicht nat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat weeg ik niet , heb je toch niks aan vind ik..

 

Heb het fluffy zooi weg gegooid en een deel bewaard voor tinctuur.

 

Hoe gaat het met de Heribei's ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beterschap blowsterke...waarom weg gegooid kerel ,kan je toch wat van maken

 

zo totehoze hier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat wat ik weggegooid heb was pas 4 weken ofzo aant bloeien met nauwelijks wat thc erop , weg ermee dacht ik.

 

Ik heb de rest van de knip ( bijna alleen maar fluffy topjes met thc ) nu in de vriezer gelegt , had gelezen dat je zo ook hasj kon maken ervan ( skuff ) met een panty en dan zeven lol , Nu wacht ik even op antwoord van de Hasj master , wat hij me aanbeveelt om ermee te doen. En hoe ik het makkelijk kan doen :) Desnoods alles crushen en dan schudden met de crusher , eerst een andere crusher halen want heb me die ene net weggegooid , een dikke ijzer splinter ervan in mn vinger ,even eruit gesneden :blink: lol

 

 

Geuberke , wat kan ik hiermee het beste doen om er wat skuff vanaf te krijgen ? :)

 

 

EDIT : Dit gaat wel lukken :D heb alles in de vriezer zitten in een grote plastic bak met deksel , zit nu 20 minuten pas in de vriezer.. Ik dacht schud er eens even mee 10 seconden en toen kwam er al een laag skuff naar boven tussen de randen , dit nog een dag laten staan en dan met een panty zeven :D LOL lekker je eigen skuffje roken ;) :whistling :wacko:

 

Ice is toch zooooooooooooooveeeeeel beter en lekkerder , maar dat had geen nut met ongeveer 30-50 gram knip denk ik zo..

 

 

Leuk om zo bezig te zijn als je je ff verveelt , en al helemaal als het je nog iets lekkers terug geeft :D

 

 

EDIT 2 :

 

Nu weer even geschud en je ziet de skuff echt naar boven komen , heerlijk zelfs ! :) Flink wat , zou zonde zijn geweest als ik dit had weg gegooid. Nu morgen een panty fixen en dan zeven die hap :D Het ruikt nu opeens ook veel sterker nu het in de vriezer zit , als je de deksel opent. Is dat normaal ?

Edited by Ganjaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks zeven gewoon ice van maken met een panty zit er veel blad bij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik het al met jou moeten maken , zeg het maar man :whistling zou nog beterrr zijn natuurlijk ice ice baby :wacko:

 

Heb niks voor ice te maken ;) weet wel niet hoeveel het precies is , zit in de vriezer.. is niet veel ..

Edited by Ganjaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles kumt altied goot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al 2 flinke skuff pijpen gerookt en een joint ervan , en ben goed stoned nu :whistling !

 

Alles kump goooooooot wha jungske ;) ot mon piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag beide buiten plantjes ook maar geoogst.

Bladeren waren al geel aan het worden en er kwam rot in.

 

Nu stoned op de bank van Sensi wiet van Andydays.

Naar weeds aan het kijken met de verdamper naast me.

 

(Volgens mij heb ik de wiet iets te lang in het sealbakje gelaten,nu zo een appart duizelig effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mega knoeperd gedraaid met skuff, wat een PURE lekker geur van deze skuff mannnnn hmmmmmmmmmm

 

Zoals de wiet smaakt , ruikt deze skuff echt puur... een mega lekker geurtje :whistling

 

Had ik die wiet maar eerder ingevroren om er wat skuff van te maken , smaakt hendig goed. Zit nog een hoop in de bak , dat laat ik erin zitten voor misschien ice te maken :wacko:

 

Het is welliswaar géén Rabbit0later ;) maar wel een zeer lekker rokertje , en dat van eigen bodem :blink: !

 

Nu ape gaar GTA 5 spelen op de Xbox , met Queen op de radio in het spel LOL , té vet gemaakt.

Edited by Ganjaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede nacht alle,

 

GTA 5 kutspel ... 3 dagen 100% vice was ik ooit tenminste 2 weken zoet mee

 

 

@ganja nu weet ik het niet meer, maar had ik je destijds niet die methode verteld ? Geloof 010 meeting 2012?

 

Van mijn buiten plant zijn er 3 grote Takken afgescheurd (ongeveer 1.50 aan tak each met net ook 4 of 5 weken bloei, ) denk dat ik er of bho van blast of skuf/ice maar ga ik nog wel zien

Staan nu nog 4 of 5 takken overeind en die maken me tog ineens een sprong de goede kant op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW klote van je takken man, hopelijk kun je er idd nog iets lekkers van maken..de grote sprong die de plant maakt is dan wel weer positief moet je maar denken ;)

 

goedemorgen nl en omstreken, het is officieel weekend, maak er een goede van !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allen

 

Happy birthday Mitsz

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_16216_62665.jpg

 

Goede morgen allemaal,

 

Een fijne dag.

 

Mitsz je hebt een mooie zonnige dag uitgekozen om jarig te zijn vandaag.

 

Van harte proficiat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie morgen allemaal.

 

Vandaag wordt het eindelijk weer eens mooi weer.

Alleen jammer dat het maar even is.

 

Als je ice wil maken, moet je dan gelijk na het knippen de wiet meteen in de vriezer doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst drogen ,dan eventueel in de vriezer maar hoeft niet per se

 

gallery_30925_13763_3711.jpg

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiemorgen.

iemand een idee wat voor steen dit is? Ik dacht vrijwel meteen aan meteoriet als ik hem spotte :whistling

 

nu tijd voor een eigen jack herrer toeter ;)

 

 

gallery_38384_16326_962766.jpg

 

gallery_38384_16326_671883.jpg

 

gallery_38384_16326_1111246.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...