Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Actie bij veerboot Terschelling

Recommended Posts

Twee daagse politionele actie bij veerboot.

 

Je staat op de boot naar Terschelling te wachten. Ondertussen keuvel je wat met je vrienden en vriendinnen en verheug je je op een prettig vertoeven op het eiland. Genieten van zon, zee en frisse lucht .Het gevoel van vrijheid, even los van alles.

Opeens steekt er een ‘’ongure’’ wind op. Donkere wolken pakken zich samen.

Domper!

Het zijn de moraalridders, vergezeld van hun drugshonden. Daar het huidige regime geestverruimende middelen niet op juiste waarde weet in te schatten, worden zij er op uitgestuurd om het volk te onderdrukken. Onder het mom van overlastbestrijding wordt vervolgens de teleurgestelde vakantiegangers hun wiet afhandig gemaakt.

Deze zogenaamde overlast, veelal veroorzaakt door alcohol zuipende jeugd, los je blijkbaar op, door mensen hun wiet af te pakken. De logica hiervan ontgaat mij volledig.

Wat heeft het voor zin om deze mensen hun vakantie te verpesten? Wat is de winst?

Is men soms bang dat deze mensen met hun drugsgebruik de gevestigde orde ondermijnen?

Een maatschappij, waarin je gestimuleerd wordt in maximale consumptie je bevrediging te zoeken, zodat er zoveel mogelijk aan je verdient kan worden. De mens is geen burger meer, maar consument.

Beter lijkt mij een sociale, duurzame en vredelievende samenleving,waarin liefde, tolerantie en vertrouwen centaal staan en het plezierig met elkaar vertoeven de prioriteit heeft .Een maatschappij,waarin niet op basis van discutabele morele overwegingen, een aanslag op de integriteit van de individu wordt uitgevoerd en waarin het niet normaal moet zijn ,dat een ander denkt het recht te hebben om te bepalen wat je wel of niet met je eigen lichaam en geest doet. Tenzij je een ander met je gebruik concreet tot last bent, zoals het met de meest giftige drug ‘’alcohol’’ vaak het geval is.

Om nu aan deze betutteling een eind te maken, zou ik alle cannabisgenieters op willen roepen, in september, toch vooral te gaan stemmen en wel op een partij,die voor legalisering is .Het gaat om ongeveer zestien zetels, als we allemaal gaan stemmen.

Maak het verschil!

 

Doede J. de Jong

Biologische wietkweker en V.O.C. medewerker.

Appelscha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

the government is the problem....not the solution

 

quote.. Ron Paul

 

 

kheb jou een pm gestuurd over de politiek van binnenuit veranderen zoals die jongeren500 het doen....

nooit geen enkele reactie gehad van je....

 

ook niet van de VOC.. waar ik dezelfde info heen gestuurd heb.... :vape:

 

vote !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best Amnees,

Dit artikel betreffende de veerboot razzia, stond in de Leeuwarder Courant van zaterdag (14-08-2012).

 

Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Carpe Diem,

Dat je mij een pm hebt gestuurd is mij helaas ontgaan. Je moet weten dat ik op computergebied nog een hoop moet leren .Ik ben hierin een redelijke kluns. Ik doe m,n best. Verder weet ik wel,dat er bij de V.O.C. vergadering weinig animo was, omdat men niet geloofd dat je voor dit doel zoveel cannabisgenieters bij elkaar krijgt. Ik zal het bij de volgende vergadering nog eens naar voren brengen.

Hartelijke groeten.

Doede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic:

Ik was toch even benieuwd, wat is de VOC? Vereenigde Oostindische Compagnie ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Carpe Diem,

Dat je mij een pm hebt gestuurd is mij helaas ontgaan. Je moet weten dat ik op computergebied nog een hoop moet leren .Ik ben hierin een redelijke kluns. Ik doe m,n best. Verder weet ik wel,dat er bij de V.O.C. vergadering weinig animo was, omdat men niet geloofd dat je voor dit doel zoveel cannabisgenieters bij elkaar krijgt. Ik zal het bij de volgende vergadering nog eens naar voren brengen.

Hartelijke groeten.

Doede

 

 

oke bedankt....stem advies is mooi...maar fc kunduz heeft ook niet het gewenste effect...en een linkse meederheid is een utopie in het Nederlandse politieke speelveld....imho.....

 

dus blijft over het plan om de politiek vanbinnenuit teveranderen...en er zijn al meer als 500 shophouders...dus waar hebben we het over :o ...........

 

de progamma´s worden gemaakt door een klein aantal mensen in NL...de leden van de partijen.....dus...das de achillishiel waar iedere belangenpartij en belangen vereniging opdraait... :vape:

 

kijk eens... wat die 2 zetels van de partei van de dieren bereikt heeft....das echt amazing... :) ...want iedereen zegt van dieren te houden :D

 

en de cu met die paar lullige zetels die net rutte aan een meederheid helpt....

 

een wiet of piraten partei kan ook net dat duwtje geven.... :D ....als de schrik er in komt...net als de bejaarden parteien een poos geleden gedaan hebben....ook zij veranderen maisstream politics.... :P

 

gr

Carpe

 

ps...Kijk eens hoe Ron Paul met zijn liberty movement gwoon en legaal step by step from grass roots..de GOP aan het overnemen is in USA.... :D

das nog nooit vertoond.... :D ....dat hadden we in de jaren 60 niet kunnen dromen ...`Ouwe` :D

www.ronpaul.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...