Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

calimero

Hash eten

Recommended Posts

Hoi,

 

Was van plan volgende week ongeveer 1 grammetje donkere hash te eten. Wat is nu de beste methode om dit te doen? Heb gehoord dat je t in melk kan verwarmen tot de hash wat zachter wordt, maar hoe lang moet dan precies?

1 gram is toch niet teveel hoop ik; misschien heeft er hier al iemand ervaring op dat gebied.

 

Heb je ooit hash gegeten; post je ervaring hier maar. Ben zeer benieuwd :o

 

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik dat doe, doe ik dat altijd met zgn zwarte stuff, bv nepal

 

eerst verkruimel ik de stuff vast voor, daarna ga ik melk aan de kook brengen in een pannetje.Ondertussen doe ik vast cacaupoeder in de mok(droste, geen nesquik ofzo).

giet de kokende melk in de mok en gooi de stuf erbij.

de stuf roert mooi weg op deze manier.

dit werkt prima met zwarte stuf in ieder geval.

 

gr Suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx... enne is het effect hetzelfde als het roken v hash maar dan een stuk intenser? en langer waarschijnlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie de recepten afdeling:

Hashmelk

Warme chocolademelk met hash

En nog een wat oudere topic over hashmelk

 

Heb zelf nog nooit hash gegeten

 

Het effecti s anders, als je normale hashjoints met tabak rookt, zal je eerder stoned worden. Met het eten of drinken gaat het meer de high-kant op :o

 

Greetz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je cacao gebruikt hoef je er geen botor bij te gooien, de cacao is vet genoeg vanzichzelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps ... sorry dat ik dit in t verkeerde forum heb gepost. Was hier al een tijdje niet meer geweest en domweg vergeten dat er ook een recepten-forum is.

 

Het zal niet meer gebeuren. Excuses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel `s hasj-chocolade melk gemaakt, maar ik vond het nogal goor. Smaakte slecht en er bleef een zwarte smurrie achter op de bodem.

Maar de roes kan wel heftig zijn, en op die moment dan eentje roken is helemaal flippen.

 

Maar de beste manier van hasj eten vind gewoon achterover drukken met een glaasje water zoals een aspirientje...

 

Spacecake is ook lang geleden, maar kan wel lekker zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar de beste manier van hasj eten vind gewoon achterover drukken met een glaasje water zoals een aspirientje...

 

JAJAJAJAJAJJAJA!!!!

Maarrum.... ik doe never een gram tegelijk..... eerder een kwart, beetje afhankelijk van de sterkte........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...