Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosman

nu nog autoflower

Recommended Posts

heet alemaal B) . zoals de tietel al zecht kan ik nu nog autoflowers buiten neer zetten (soms achter het raam). heb er 2 die in de bloei beginnen te raken. maar wou er graag nog paar bij. kweek dit jaar voor het eerst dus heb geen ide oft nog zou kunnen.

alvast bedankt iedereen

 

grt de bosman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor.

Tot aan eind oktober hebben we nog wel iets van 100 dagen over outdoor ( als het een beetje gunstig najaar wordt)

 

Het kan een week duren voor je plantje ontkiemd is. en dan heb je nog wel 3 maanden de tijd over.En in de woonkamer is het toch wel beter weer dan buiten.Geen kans op budrot.

Misschien heb je tegen die tijd ergens een mooie dikke lichtbak met tlbuizen voor als het toch heel grauw weer is in oktober.

 

Kies een snelle autoflower uit zou ik zeggen , een easy rider ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor de BlueStreak gaan..

Helemaal als je van plan bent ze ook af en toe achter het raam te zetten (je kunt deze het hele jaar door achter het raam kweken)..

 

In mijn handtekening hieronder staat een link naar mijn vensterbank BlueStreak kweek welke uiteraard achter het raam afspeelt!!

 

Maar in principe moet elke autoflower het kunnen...

Succes met je plantjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey thanks voor de reacties B) . een maat van me heeft nog cheese autoflower zaadjes (automatische correctie van zaat jes ik kan niet spellen) liggen. dus ga die laten ontkiemen. heb zo geen tl buizen maar kan een hallogeen buro lampje ook? is 35 wat en hebben er een stuk of 6 thuis. maar wil zo zo veel ogelijk buiten hebben eigenlijk. ze komen in potgrond gemengt met wormen mest in 10 liter potten.

de bosman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou er wel rekening mee dat de dagen aan t verkorteren zijn dwz dat de autoflower kleiner zal zijn dan degene die in t voorjaar zijn geplant en hebben kunnen bloeien in de lange zomer dagen

 

k zou voor deze gaan moest ik nu pas beginnen

 

Big buddha autoflower · Critical mass automatic

 

zeer geschikt voor mensen die snel en groot willen! Deze Critical Mass Autoflower heeft een zeer hoge opbrengst en een korte bloeitjd! Verwacht met deze zaadjes een grote plant die een hoge opbrengst zal hebben. De wiet zal erg sterk zijn met en kan ook langduurig zijn. Een spicy en fruitige smaak!

 

Afkomst: Critical Mass X reversed Big Buddhas' Automatic

 

Soort: 60% Indica 40% Autoflower

 

Bloeitijd: 7-9 weken

 

Oogstmaand buiten: Eind oktober

 

Opbrengst binnen: 200-400 gram per m2

 

Opbrengst buiten: 300-500 gram per plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hallo geen lamp kan je beter gebruiken om een boek te lezen , schaf jezelf een tneon setje aan , het is niet zo duur als je meer wilt weten over tneon moet je even in de micro fluo sectie kijken

 

greets Mister

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...