Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb mij nog niet voorgesteld dus dat doe ik dan maar hier meteen:

Ik ben Bart, 18 jaar en woon dicht bij Den-Haag.

 

Een tijdje geleden zag ik tussen mn oma dr vogelvoer zaadjes zitten die op wietzaden leken. Ik had al wist al dat dat gewoon van die troep was, maar ik besloot een maandje geleden om ze is voor de grap te planten.

 

( IK MAAK TOPIC ZO VERDER, MOET EERST FF ETEN :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee bart welcome maaar ga je echt een verslag maken over volgelvoerwiet:P loll

 

maaar suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

lemonhazee

 

kijk uit voor grote zwermen parakieten in de tuin .

 

eetze

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
( IK MAAK TOPIC ZO VERDER, MOET EERST FF ETEN )

 

ik zeg +1 nominatie voor het beroemde topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had al wist al dat dat gewoon van die troep was, maar ik besloot een maandje geleden om ze is voor de grap te planten.

 

ach :blink: ...Hempflax is ook zo begonnen.... :D

 

 

http://hempflax.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet zelf hoe ik met vogelzaad was begonnen op 13 jaar! Gestrekte Plant van 1.5 m met toch nog wel 45gr droog, was best te roken. alleen had ik de volgende ochtend een soort van kater,

Ik ga dit zeker volgen :D

 

Gr. kwekertje15

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan had jij geen vogelzaad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In vogelzaad zitten heleboel soorten zaad, je kunt beter de hennep nemen uit een hengelsportzaak , die is 100% zuiver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schijnt dat ze zelfs zaad verkopen waarvan 100% zeker is dat er rookbare wiet vanaf geplukt kan worden na een aantal weken. ik weet.. klink een beetje science fiction..

Share this post


Link to post
Share on other sites
schijnt dat ze zelfs zaad verkopen waarvan 100% zeker is dat er rookbare wiet vanaf geplukt kan worden na een aantal weken. ik weet.. klink een beetje science fiction..

 

onzin wat een hoax man dat kan toch nooit als dat zou bestaan pffff nou dan waren er al lang mensen mee begonnen te verkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag gisteren een telefoon in de winkel liggen, met kabel, echt handig! raak je 'm niet kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoax :D

 

Als er grote gele bloemen inkomen dan had je de verkeerde.

 

 

foto_zonnebloemen_sept2008.jpg

 

:D

 

lekker... zo zie me spot dr uit :blink:

 

maare... sinds wanneer zijn papegaaien geen vogels :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

*btw Bart, heb je een lange ladder thuis? Die heb je wel nodig bij het oogsten of ga je scroggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet hele lange cones te kopen, met een gewone joint en vogelvoer wiet word je niet echt stoned.

Minder dan 1% THC in industrieele hennep.

The only mind-altering threat posed by the bird seed sitting in Detroit, which has a THC content of 0.0014 per cent, comes from trying to imagine how minuscule its psychoactive component is to its consumer. Fourteen parts per million THC would hardly make a bird chirp, let alone reach a higher altitude.

 

bron: http://birdseed01.blogspot.nl/

 

 

Ik zou 2,50 investeren volgend jaar en een echt zaadje kopen en in de grond stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet zelf hoe ik met vogelzaad was begonnen op 13 jaar! Gestrekte Plant van 1.5 m met toch nog wel 45gr droog, was best te roken. alleen had ik de volgende ochtend een soort van kater,

Ik ga dit zeker volgen :D

 

Gr. kwekertje15

 

 

ik vond lijm snuiven wel lekker :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bandenplaklijm , hmmmm. Heeft iedereen wel eens gedaan toch hehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA selusie...van me banden reparatie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je hem weer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zag gisteren een telefoon in de winkel liggen, met kabel, echt handig! raak je 'm niet kwijt.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gho hier heb ik ook een leuk verhaaltje over ,

 

ik ben vroeger een tijdje naar school geweest ( dit was geen groot succes )

 

op een gegeven moment begint er een nieuw schooljaar , de leraar spreekt me aan en zegt mister dit jaar sta jij in voor de plantjes .

Als jij er voor zorgt dat de plantjes water krijgen krijg jij goede punten voor dagelijks werk .

 

zo gezegd zo gedaan , ik was de plantjesman en ik was een toegewijde plantjesman . ik deed men werk goed en de plantjes hadden nooit wat te kort .

in dit jaar rooktje ik men eerste joint en na wat opzoekwerk bleek dat ze in de viswinkel zaadjes verkochten waar je een wietplant uit kon laten groeien ... wist ik veel .

na school stopte ik even aan de viswinkel om uit die hele grote zak kemp zaad snel wat zaadjes te stelen :D

 

ja hoor je raad het , ik stopte een zaadje mee in de pot van een plant in het leslokaal , deze stonden aan een hele grote raam .

dit plantje is uiteindelijk een cm of 25 geworden toen kreeg ik wat schrik dat de leraar het zou vinden of opmerken en heb ik het meegenomen en in het park geplant , de volgende dag was het weg .

 

dus ik heb op men 14 een onbewuste guerilla dag meegemaakt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verhaal :D!

 

 

 

ik vond lijm snuiven wel lekker :blink:

 

 

Nog nooit gedaan!

Kan je eens uitleggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was in de tijd dat ze complete planten aan gort knipten en oprookte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...