Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pietje Wietje

STOP DE WIETPAS NU!

Recommended Posts

Stop-de-wietpas001C.jpg

 

 

 

 

 

DIT POSTER IS VRIJ VAN COPYRIGHTS WANT IK HEB HET ZELF GEMAAKT DUS KOPIEER HET NAAR BELIEVEN EN DEEL HET ALOM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Enige toevoeging is dat de wietpas al gepubliceerd is in de Staatscourant, dus het is al een wet die uitgevoerd moet worden.Een nieuwe overheid zou dat terug kunnen draaien, maar hoorde dat de PvdA ook al over stag was. :D

Een petitie is een goed instrument voor iets dat nog geen wet is, maar dreigt te worden & de wietpas is in dit geval al in de wet opgenomen.

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:D info van de Green Ambassador, dus dat wordt piraten partij 12 september.:rofl

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enige toevoeging is dat de wietpas al gepubliceerd is in de Staatscourant, dus het is al een wet die uitgevoerd moet worden.Een nieuwe overheid zou dat terug kunnen draaien, maar hoorde dat de PvdA ook al over stag was. :D

Een petitie is een goed instrument voor iets dat nog geen wet is, maar dreigt te worden & de wietpas is in dit geval al in de wet opgenomen.

 

Namaste :blink:

http://nu.pvda.nl/standpunten/zorg/Drugs.html

http://www.pvdavenlo.nl/2012/06/13/reactie...tpas/#more-3600

 

PvdA (Venlo, en andere steden) is tegen de pas. Ze willen niet dat de regering bepaalt wat mensen wel en niet mogen qua genotsmiddel, en gelijke behandeling voor genotsmiddelen. De PvdA is wel voor controle/regulatie van alle fases van de teelt, ook bij de growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.libertarischepartij.nl/

 

 

Deze zijn tegen de wietpas

voor het legalizeren van cannabis

tegen de eu

tegen torenhoge belastingen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb het ook maar van horen zeggen & diegene van wie ik het heb zit er bovenop.Waar we waarschijnlijk naar toegaan is de principe van de Social Club zoals in Spanje, maar Frankrijk begint ook al

 

http://worldcrunch.com/france-cannabis-soc...e-pot-laws/5716

 

Marcouch heeft trouwens het stokje overgenomen van Lea Bouwmeester mbt het drugsbeleid.

 

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De SP is ook zeer goed bezig qua tussenpeilingen en die zeggen het volgende over het softdrugs beleid in hun standpunten:

http://www.sp.nl/standpunten/cd_116/standp...over_drugs.html

 

''De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt moet worden gelegaliseerd. Aan de vreemde situatie dat coffeeshops wel softdrugs mogen verkopen maar het spul niet geteeld mag worden moet een einde komen. Het wordt steeds duidelijker dat legalisering grote voordelen heeft. Er kunnen eisen en beperkingen worden gesteld, bijvoorbeeld aan het THC-gehalte. Kwaliteitscontroles van de softdrugs die in coffeeshops wordt aangeboden wordt mogelijk, het beperken van de gezondheidsschade moet voorop staan. Ook wordt met legalisering voorkomen dat de georganiseerde misdaad enorm veel geld verdient met de productie en handel in softdrugs. Legalisering van softdrugs leidt ook tot een forse besparing voor politie en justitie en tot extra inkomsten door belastingheffing. Er moet meer ingezet worden op preventie en het geven van goede voorlichting aan de jeugd.

 

Handel in harddrugs moet strafbaar blijven. Voorlichting over de schadelijke gevolgen van het gebruik van harddrugs blijft van groot belang. ''

 

De standpunten van de SP:

http://www.sp.nl/standpunten/

 

Ik ga nu niet zeggen ''stem de SP'', ik wil wel zeggen lees goed de standpunten van de partij die je kiest en kijk naar hun beloftes of ze die in het verleden nakwamen of niet.

Kijk naar de geschiedenis hoe alles verliep en bestudeer het .

En beslis daarna wat je stemt, deze stemmen zijn lang niet zo belangrijk geweest als voor heen.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterke wiet = minder wiet nodig

ze moeten zorgen dat CBD teruggekruist word

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als wiet legaal is dan bestaat die mogelijkheid wel dat de hobbykwekers weer echt hun gang kunnen gaan,

en het met belasting betaald, ook kunnen verkopen.

Dan weet ik zeker dat er zuiverdere wiet met keuzes in thc en meer CBD in de shops leggen waar een ieder zonder wietpas zijn wiet voor een leuke prijs kopen.

Met dat geld van aan belastingen kan de staat weer een deel van de bezuinigingen inwerken,

waardoor weer andere bezuinigingen in bv de zorg ik noem maar wat, kunnen worden geschrapt.

Op die manier word het ook leuker en leefbaarder voor het volk ,

want hoe het nu gaat is redelijk bizar aan het worden.

 

Ik kan enkel maar hopen dat het na 12 september wat beter word maar ik heb goede hoop .

De in mijn ogen onnodige regel dat wiet gedemoniseerd word met alle gevolgen van dien,

eens een keer stopt en legaal word.

 

We zien het wel, volgens mij komt het allemaal wel goed.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.libertarischepartij.nl/

 

 

Deze zijn tegen de wietpas

voor het legalizeren van cannabis

tegen de eu

tegen torenhoge belastingen

 

 

 

 

COOL, thanks Spliff :D

Nou ben ik zelf wel vrij A-politiek, maar een partij die zichzelf en daarmee politiek wil opheffen..........

En ik ben het zeker met hen eens als zij zeggen dat "de politiek" niets achter mijn voordeur heeft te zoeken en al zeker niet heeft te bepalen waarop ik mag kicken!

Dat zoek ik liever zelf uit! :blink:

Maar ja, ik had nog nooit van zo'n partij gehoord en de rest van de politici zullen er wel alles aan doen om dit niet breed bekend te laten worden want ja, zoals we weten zijn er mensen onder ons die nog steeds denken dat ze met al dat politieke gezeur iets oplossen of zullen verbeteren!

Wie gelooft er nog in sprookjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DEN HAAG • Overheden stelen andermans geld om het daarna te verkwanselen. Ze creeren papiergeld uit het niets, beroven toekomstige generaties die nog niet eens geboren zijn (of mogen stemmen) door enorme staatsschulden op te bouwen (rentmeesterschap noemen ze dat) en werpen aanzienlijke barrieres op tegen echte groei van de economie.

 

Dit zijn niet de lui die je kunt vertrouwen om de juiste dingen te doen.

 

De Griekse overheid confisqueert bankrekeningen van hun onderdanen, de Italiaanse werkt samen met de banken om zonder waarschuwing vooraf rekeningen te bevriezen. De Spaanse politie is verwikkeld in een verhitte strijd met arbeiders die protesteren tegen bezuinigingen. EU leiders hebben aangekondigd om het vrije verkeer van kapitaal aan banden te leggen (terwijl vrij verkeer van kapitaal, mensen, arbeid juist de belangrijkste peilers waren van de unie).

 

Dit is de actualiteit en dit heeft zich reeds vele malen voorgedaan:

 

1. Een natie groeit en wordt welvarend door juiste principes (zoals vrijhandel, beschermen van eigendomsrechten) en het harde werken van de eerste generaties.

 

2. Uiteindelijk wordt het rijk zijn een verwachting, beschouwd als een recht, in plaats van een doel dat door hard werken dient te worden bereikt.

 

3. Een natie gaat meer uitgeven dan het produceert om het luxe leven zonder inspanningen vol te houden en ruilt de toekomstige productiviteit in voor huidige consumptie.

 

4. Meer uitgeven dan je binnenkrijgt is uiteindelijk niet duurzaam. De overheid begint langzaam maar zeker de valuta te devalueren, waarbij ze spaarders straft en leners beloont.

 

5. De markt (gewoon handelende mensen eigenlijk) beginnen de fraude door te krijgen.

 

6. Financiele repressie volgt meestal, hoge belastingen om de paar productieven die nog over zijn te beroven en een rendement op vermogen dat lager is dan de inflatie zodat spaarders achteruit boeren (zeker als die vermogensrendement heffing moeten betalen ongeacht hun negatieve rendement)

 

7. Kapitaalvlucht is het volgende. Mensen proberen hun geld in veiligheid te brengen.

 

8. Overheden implementeren restricties op kapitaal, grens controles, proberen prijzen en lonen te manipuleren en doen al het mogelijke om de status quo te behouden. Mensen komen er achter wie de politie werkelijk geacht wordt te beschermen.

 

9. Implosie / faillissement is het laatste hoofdstuk. Het systeem begint opnieuw.

 

Iedereen kent wel de verhalen van het ondergang van het Romeinse Rijk. Daar werd ook de munt steeds verder gedevalueerd en het schijnt dat sommige onderdanen blij waren met de komst van de ‘ barbaren’ omdat ze dan eindelijk verlost waren van de enorme belastingheffingen.

 

Gebeurt nu weer hetzelfde? Het lijkt er wel op. Er zijn gevolgen als landen failliet gaan en bijna elk Westers land is insolvent, niet alleen vanwege de enorme staatsschulden die onmogelijk terugbetaald kunnen worden maar helemaal wanneer alle beloftes (uitkeringen, pensioenen en andere ‘ verworden rechten’ ) die politici in het vooruitzicht gesteld hebben nagekomen moeten worden.

 

De bezweringen en de mantras (‘ door meer geld te lenen investeren we in groei en geraken we vanzelf uit de schulden’ ) van onze heersers zijn vermakelijk (dhr. Jean Claude Juncker heeft zelfs gezegd dat ‘ als het serieus wordt, dan moet je liegen’) maar hoeveel revoluties, rellen, defaults, inflatie, bank runs, bail outs, stabiliteitsfondsen, ongedekte garanties, belastingverhogingen (aka ‘ bezuinigingen’ ), grepen in de pensioenpot etc. heb je nodig om te erkennen wat er gaande is?

 

“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality. ” – Ayn Rand

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb het ook maar van horen zeggen & diegene van wie ik het heb zit er bovenop.Waar we waarschijnlijk naar toegaan is de principe van de Social Club zoals in Spanje, maar Frankrijk begint ook al

 

http://worldcrunch.com/france-cannabis-soc...e-pot-laws/5716

 

Marcouch heeft trouwens het stokje overgenomen van Lea Bouwmeester mbt het drugsbeleid.

 

 

Namaste :D

 

 

Nou ja, zolang zo'n club over zijn eigen data kan beschikken en niet verplicht is om die, door wat voor overheid dan ook, in te laten zien, is dat niet zo'n slecht idee.

Echt eng wordt het echter wanneer de overheid als voorwaarde voor zo'n vergunning gaat eisen dat zij alle data mogen inzien en kennen.

Dat werkt stigmatisering in de hand en kan komende politieke regiems de macht geven groepen te vervolgen, zoals in het verleden al zo vaak is gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:D wat je hier boven beschrijft Pietje is iets waar we heel goed voor moeten waken.Privacyschending is langzamerhand gemeengoed hier in Nederland.Er worden hier meer telefoontaps gepleegd dan in de VS om maar een voorbeeld te noemen dat je privacy hier in NL al aardig geschonden wordt.

Met de wietpas is de achterdeur nog steeds niet geregeld & dat zou met een Social Club wel moeten.Als ieder EU-lidstaat zijn eigen Social Clubs heeft, dan zou het ook gemakkelijk moeten zijn om contact met elkaar te leggen ter verspreiding van kennis, variëteiten etc zonder bemoeienissen van overheidsinstanties.

Wat ik vernomen van de Social Clubs in Spanje is dat ook buitenlanders kunnen inkopen tot 80 gram per maand, prijzen liggen lager dan hier iets van euro 7,- per gram & de kwaliteit is stukken beter.:rofl

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
& de kwaliteit is stukken beter.:)

 

Namaste :blink:

 

Inderdaad voor een zacht prijsje,

voor Onder de spaanse zon gekweekte buitenwiet,...... das nu echt iets waar je 100% van geniet.

 

En wat die Clubs aangaat,....een ding is zeker, (even positief denken) Holland heeft straks een grote inhaalslag te maken met de andere landen,..en dat worden er hopelijk steeds meer,..Uiteindelijk gaan we toch gewoon voor totale legalisatie :D ,..jammer voor de broodkwekers onder ons, maar misschien dat die zich dan kunnen gaan verdiepen in echte zwarte Hollands Super Hash,..of te wel de kwaliteit zal alleen maar gaan toenemen van allerhande Cannabis handel,..tot aan kleding, verzorging en medicinale producten aan toe. Dan verplichte dat iedereen minstens een plant (wietboom) moet zetten in hun tuin zodat het broeikas gas kan worden gebruikt door onze super planten, die lusten daar wel pap van. Is dat ook weer opgelost door Cannabis, en dan planten over de hele wereld hè,..oh wat is dromen en fantaseren toch heerlijk onder het genot van een joint. :D

 

Cannabis moet een totale wereld ideologie worden,..ja hoor sla weer door :D

 

We shall see, as the blind man said.

 

Gr, ST.

 

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIE MODERATOREN HIER ZOUDEN HET HééL GOED DOEN BIJ DE KLPD!!!!!

Edited by Aad
Op de hoofdletters na,omgezet naar normaal leesbare tekst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zeg je nou joh?

Ze ZIJN de KLPD?

En Ivo en z'n Teef en consorten gebruiken het WIETFORUM dagelijks om kennis op te doen over hoe ze het beste blowertjes kunnen pesten?

 

Hé man, dus WF is gewoon een front van de politie????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh :blink: ....handsup!!...your under arrest... :D

 

 

underkoffer lidnr 2314567 :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mogen ze wel salaris bijschrijven als ik bij hun in loondienst sta. :blink: Je had 4 jaar geleden actie moeten voeren tijdens het 1ste tribunaal en niet nu het al 5 over 12 is & van het 1 en ander al in de Staatscourant verschenen is, dus wettelijk vastgelegd.Beetje laat niet, welterusten.:D

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petitie ondertekend, ik zal gewoon piraten partij stemmen ! YARRRRRR want kom op mede-growers, wij zijn de piraten/outlaws van het land !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor..ikben heel netjes...ik benadeel niemand...tsss

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee hoor..ikben heel netjes...ik benadeel niemand...tsss

Als je van de maïs veldjes afblijft niet nee.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol pietjes wiet is wel sterk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@emlmanito

De wiepas is momenteel nog een test toch ? Denk/hoop dat de resultaten aangeven niet anders te kunnen dan het terug te draaien (straat prijzen die nu al lager zijn dan inde shops in Tilburg )

En tegen bestaande wetten kan je toch ook een petitie starten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...