Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green2Day

Realistisch oefenen Hennepplantage

Recommended Posts

Realistisch oefenen Hennepplantage

 

Wij horen vooraf vaak dezelfde klachten van de brandweerman: “pas achteraf realiseerde ik me dat het om een hennepplantage ging.” en “” Ik had dat ook niet eerder kunnen weten.” Maar dat kan wel. Wij leren en trainen met u om dit snel te herkennen. Wij leren tijdens de training welke gevolgen dit heeft voor u en uw mensen en hoe te handelen.

 

 

 

Tijdens deze realistische oefening wordt het daadwerkelijk betreden van de hennepplantage in diverse situaties getraind. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een gesimuleerde hennepplantage, die in twee op elkaar gestapelde zeecontainers is gebouwd. De nadruk wordt gelegd op veilig werken, onder andere door het leren herkennen van de meest recente boobytraps en hoe hierop te reageren. De containers zijn zodanig ingericht dat men praktijkervaring opdoet tijdens de training. Elke cursist zal zijn eigen werk en werkwijze kunnen oefenen. Hierop wordt vervolgens gecoacht.

 

 

 

 

Voor de brandweer geldt: breder kijken! Signaleer op tijd en handel daarnaar. Als de manschappen binnen zaken herkennen die mogelijk met hennep te maken hebben, dan zal de bevelvoerder andere keuzes moeten maken dan bij een “normale” brand.

 

Wij hebben meerdere realistische oefeningen en boeiende presentaties die u niet snel zal vergeten! U en uw manschappen leren eerder schakelen en op de juiste wijze te communiceren. Door eerder te signaleren gaat u als brandweer veiliger werken.

 

 

 

 

 

 

 

© 2008-2012 - Onderzoeks- en Opleidingsbureau Warmerdam B.V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ie nou brandpreventie voor kwekers gaf, dan had de maatschappij er ook daadwerkelijk iets aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fear sells :P

 

een semi gesloten ga je niet zien van buiten.... :yummy: ...mja... dan heb je al de curses betaald :D ....

ach...tis toch maar van de grote hoop.... :D ...denk iedereen...dus plukken maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met dit misdadige toneel stukje...cq doorlating.... hebben ze de hele wereld van hun vrijheid beroofd.... :yummy:

 

wtc-9-11.jpg

 

 

we have to get our freedom back...

 

 

 

http://www.ronpaul.com/

 

 

quote Ron Paul...

an idea..when the time has come for ....cannot be stopped by any army or any government ;)

 

 

Join the REVOLUTION........

 

 

 

 

In Liberty...

Share this post


Link to post
Share on other sites






join the Liberty Movement....




In Liberty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

* blust op z'n dooie gemak een woning *

 

Faaaackkk renneeeeeee.. tis een wietplantage!!! zoek dekking!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hoop ik dat bij een brand in mijn huis mijn slecht aangelegde kweekhok niet wordt gevonden voordat de kinderen worden gevonden, dan hebben ze tenminste iets meer kans.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat ze als ze m'n wietplantage vinden beseffen dat er ergens een kamer vol met tere ontvlambare briefjes van 500 liggen en die als eerste redden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja die kennen we nu onderhand wel die foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Carpie

''met dit misdadige toneel stukje...cq doorlating.... hebben ze de hele wereld van hun vrijheid beroofd....''

 

ik zou voorzichtig zijn met zo'n uitspraken

zijn de meningen heeeeel sterk over verdeeld

Er zijn filmpjes dat het staal nooit zo heet kan worden en kan inklappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb het niet over staal etc... :)

 

je kan ook zeggen way over the top reactie op....9-11

 

 

wij hadden molukkers...

uk had de ira

duitsland had baader meinhof

italie had rote brigade

spanje had de basken

 

etc etc...aanslagen en doden zat geweest in mijn tijd...

 

maar als usa een happie krijgt....dan meteen huilie huilie doen :rofl ....overigens doordat ze zelf mega aggressief zijn in de wereld :D .....moet de hele wereld zijn persoonlijke vrijheid inleveren :D ....en dat was nu net het plan...van de neocons.....gwoon uitgelokt spelletjes of de kaarten vielen precies goed....en tegen een lone wolfe is niks te doen bijna.....dat geeft elke veiligheids expert meteen grif toe... ;) ....Zelf Willem van Oranje is door een lone wolfe vermoord.....so what new :D ?

 

had die gast in noorwegen een moslim geweest...was Noorwegen nu ook anders...

3000 burgers in nyc rechtvaardigen 5000 dode us militairen :D ?...en een mega veelvoud van burgers.....too sad 4 words.... ;)

tzijn universal soldiers :D ...kannonne voer voor special interests... :D

usa heeft 700 basis...in 130 landen...niemand is a threat to usa.....

 

obama heeft nog steeds waterboarden niet bestemperld als torture...maw...we will use it again ;)

waar bush de us wet overtreden heeft...heeft obama die dicht getimmerd...

obama schiet zomaar met uav op pakistani en alles wat beweegt...nee daar maak je vrienden mee :yummy: .....das een groter gevaar voor is us safety als hij denkt.....who lives by the sword...dies by the sword...kzou toch echt geen amerikaan willen zijn...kzou net als velen me green card inleveren....dark clouds are more and more over the horizon... :D ...en economisch is het al een 3e wereld economy...al denken ze zelf nog anders... :D ...brainwashed door main stream media :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterend voorbeeld van hoe je Engels en Nederlands best in 1 tekst kunt verwerken.

 

iemand nog nieuws over hennepplantages?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...