Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

kan ik mijn planten nu al dieven?en ik wil ze in de groei beperken kan iemand mijn vertellen hoe ik dat het best kan doen. ik geef ze nu canna vega.moet ik daar mee stoppen? hoop dat iemand me kan helpen greetz ps . weet niet hoe ik fotos kan plaatsen kan iemand me dat misch zegge thnx

Edited by G13

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, 1e bericht en geen foto erbij

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand me verteld hoe ik een foto kan plaatsen. heb ze wel in me album maar kan ik erbij zetten.greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topics hier doorzoeken op trefwoorden zoals dieven!

Er bestaan verschillende manieren om je plant klein te houden:

-Te kleine pot(maar is nog geen zekerheid)

-Toppen

-Takken buigen

-Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste G13,

In je welkomst mail is gevraag je even voor te stellen als je zo vriendelijk wilt zijn om dat even te doen (wie is wie sectie).

Al vast bedankt.

 

Hoe foto`s te plaatsen kan je hier vinden Plaatsen van foto's binnen jouw topic.

Mocht je er niet uitkomen laat het even weten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_32291_14181_425721.jpgdit zijn ze ik wil ze niet hoger dan 1.20 laten worden.thanks nog zodD je hebt me goed geholpen Edited by G13

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee als je ze niet te groot wil hebben waarom begin je dan binnekort niet met verduisteren van je planten

 

laterr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze buiten in een kweektent staan maar binnekort komen ze tegen het dak.en anders moet ik ze elke dag op een bepaalde tijdstip weer het zeil eraf niet echt gunstig.moet ik nu wel met voeding stoppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_32291_14181_1441857.jpgze komen bijna tegen het dak.iemand misch suggesties wat ik kan doen.ik wil ze ook dieven moet dat nu al.graag advies rhanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey g13

 

ik zou ze niet dieven gewoon knakken 10 cm onder je hoofd top ,dan krijg je dat struik effect

, als ze toch weer de hoogte in gaan weer knaken , dan gaan je zij takken sneller groeien en heb je dus een breede plant ,

( je dan gedieft had zou dat niet mogelijk zijn en dus de plant langer worden , wat jij net niet wil )

 

succes met je meiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks en wanneer moet ik dat doen dat knakken.en als ik dat doe krijg ik dan nog wel een hoofd top.moet ik stoppen met voeding geven .geef ze nu canna vega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he g 13

gewoon vega blijven gebruiken tot dat je topontwikkeling ziet die haartjres weet je wel ,, dan terra florus ,

, ik zou ze nu gelijk gaan knakken ,, heel voorzichtig met 2 vingers beet pakken beetje kneden en dan langzaam buigen ,,

als je het te hard of te snel doet dan breeekt de stam en moet je hem gelijk plakken met tape ,, dus hou je tape bij de hand ,,

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet dieven idd.

 

vega is groei voeding... weet niet wat handig is, je kunt ook flores geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stam is best dik en best zacht dus durf het eerlijk gezegd niet aan.kan ik ze niet gewoon buigen en met ijzerdraad vast maken.gallery_32291_14181_245155.jpggallery_32291_14181_1423584.jpg

Edited by G13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...