Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dr. grow

hoi iedereen led's grow

Recommended Posts

Hallo iedereen weer een nieuwtje erbij. alles is begonnen met het vinden van een zaadje een dit is ondertussen uitgegroeid naar een hele binnentuin(tje) :) .

Heb het risico genomen en me en spectrabox aangeschaft met de nodige spullen erond dus hier gaan me wish me luck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

 

tja.....led...let it be...wie heeft je dit aangepraat ;) ?

 

...mja...toch succes :)

gr :tu

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei dat belooft... is dit dan echt zo'n ramp of ligt het toch 50/50 aan de kweker??? geraak er niet goed uit is allemaal nog heel nieuw dus experimenteer nog vaak.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of dat een ramp is licht een beetje aan jouw verwachtingen en jouw kweekkunsten.

 

ik zou iemand niet adviseren om met LED te kweken ofzo.. mjah als je LED in de zoekfunctie invult rolt er vanzelf wat info uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

twas maar een vraag hoor :) ..die je niet beantwoord :o

 

maar zoveel top led topics zijn hier op wf niet....tis duur ook... :D ..en nog lang niet rendabel...

op de marktplaats zie ik zoveel 2e hand leds te koop...voor minder dan 50% van nieuwwaarde....

maar ik zie nooit een 3e generatie electronische ballast voor een prikkie....

 

ik neem aan dat je je hier in verdiept heb op wf...

 

welke box heb je :tu ...type etc.. ;)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
op de marktplaats zie ik zoveel 2e hand leds te koop...voor minder dan 50% van nieuwwaarde....

maar ik zie nooit een electronische ballast voor een prikkie....

 

komt omdat de LED kwekers na 6 maanden geld nodig hebben voor de coffeeshop en de HPS kwekert niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een spectrabox pro2 150watt aangepraat door... mezelf en vriend aan unief. Wil het toch proberen, geef niet op. Tot nu toe gaat alles prima hopen dat dit zo blijft

Share this post


Link to post
Share on other sites
mezelf en vriend aan unief.

 

unicef?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Led is toch zolangzamerhand een achterhaalde techniek die het duidelijk niet gehaald heeft.

Ik wens je veel succes maar ik verwacht dat ook jou led straks op Marktplaats te koop is. :)

Hou goed rekening met het feit dat planten onder led anders reageren en dus een andere watergift en ec nodig hebben.

 

Cheers :o

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...