Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shane

2x 600w batmix + Bac bloei

Recommended Posts

Hi allemaal,

 

ben een paar weekjes geleden begonnen met mijn eerste keer op aarde kweken. gebruik 2 oudere 600watt lampjes en heb een soort smartpot achtige potten. ik gebruik plagron batmix, dit werd me aangeraden om te gebruiken als beginner. daarnaast geef ik alleen Bac bloei voeding in de bloei.

 

Alle plantjes heb ik uit zaad op laten komen. helaas zater er nogal wat mannetjes tussen dus heb nu het probleem dat ik allemaal verschillende hoogtes heb. Ik heb de lamp inmiddels al 2 weken op 12 uur aan, 12 uur uit staan.

 

eerst een paar plaatjes van de apparatuur. ik gebruik 2 van deze kappen met 600 watt lamp:

gallery_33909_14135_801752.jpg

 

de vsa's, gewoon goedkope dingen:

gallery_33909_14135_580208.jpg

 

en hiermee zuig ik de warme lucht weg: 1500m3 afzuiger met dimmer op ongeveer 50%

gallery_33909_14135_107901.jpg

 

dit waren ze een week geleden: (incl een paar mannetjes nog)

gallery_33909_14135_364815.jpg

 

 

In de foto's hieronder zijn volgens mij alle mannen eruit. het veldje is nog niet helemaal dicht gegroeit, en zit er nogal wat verschil in hoogtes tussen de planten. komt omdat ze niet allemaal tegelijk zijn gezet. ik hoop dat dit nog wat dichter word. daarnaast wat last van vergelende bladeren, wat denk ik komt door iets te nat staan. heb hiervoor hydro gedaan en ben denk ik te veel water aan het geven.... :) probeer ze nu langer zonder te wateren, ongeveer elke 3/4 dagen krijgen ze een plas water. afhankelijk van het gewicht dat ze hebben krijgen ze meer of minder...

 

je kan zien dat sommige al redelijk in de bloei schieten:

gallery_33909_14135_446570.jpg

 

gallery_33909_14135_3182654.jpg

 

hier sprong net het licht aan:

gallery_33909_14135_966113.jpg

 

iedereen is welkom om op of aanmerkingen te maken ;) wel graag wat onderbouwende kritiek en niet alleen afzijken por favor :tu :o

 

groeten shane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de fotos moet je de bb code gevruiken en niet de html code :) ben benieuwd :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje lastig foto's kijken zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is gelukt om de foto's werkend te krijgen :) valt niet mee...

 

shane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er opzich leuk uit!

 

maarre die lucht die je uit je ruimte zuigt,

doe je dat niet via een filter??

 

veel succes deze kweek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...