Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miki

bruine hartjes PP

Recommended Posts

Ik ben nu 6 1/2 week met PP plantjes.Al in zeste week zijn ze begonnen met bruine hartjes te krijgen.Op dit moment zijn ze 60% bruin.Is dat normal voor zeste week.En toppen zijn klein.Wat kan ik doen om betere resultat te krijgen.

Dit is mijn erste keer. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker zo 3 weken laten staan. Geef vanaf de 8e week nog alleen water en laat de plant een paar dagen voordat je oogsten het water lekker opverbruiken. Scheelt je een hoop sjouwwerk en het gaat niet ten koste van je opbrenst. Ga oogsten als de bruine haartjes gaan liggen. Er verschijnt dan een soort gloed over je toppen. Dan zijn ze precies rijp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben nu 6 1/2 week met PP plantjes.Al in zeste week zijn ze begonnen met bruine hartjes te krijgen.Op dit moment zijn ze 60% bruin.Is dat normal voor zeste week.En toppen zijn klein.Wat kan ik doen om betere resultat te krijgen.     

Dit is mijn erste keer. :o

BEDANKT TWWANIE EN BAMBO :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb met pp-tjes ook wel eens gehad dat haartjes vrij snel bruin worden vanaf week 5 ofzo, maar dan later weer lichter worden, en dan opnieuw bruiner in week 8-9.

ik heb pp nog nooit eerder dan 9 weken bloei geoogst op aarde, zou ze dat zeker geven, of je zit op hydro, das ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lekker zo 3 weken laten staan. Geef vanaf de 8e week nog alleen water en laat de plant een paar dagen voordat je oogsten het water lekker opverbruiken. Scheelt je een hoop sjouwwerk en het gaat niet ten koste van je opbrenst. Ga oogsten als de bruine haartjes gaan liggen. Er verschijnt dan een soort gloed over je toppen. Dan zijn ze precies rijp.

Als ik vanaf de 8-e week geef allen water,gaan ze nog bloeien en krijgen ze op gewicht,of is water alleen voor kvalitet.Ik heb gehoort dat water gaat vanaf 9-e week. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mikki,

 

Ik persoonlijk zou de planten water blijven geven tot je oogst, je zei het is je eerste keer dus neem aan dat je nog niet veel ervaring heb met knippen en als je geen water geef word het knippen een ramp de bladeren gaan aan je top plakken. Over de kleine toppen heb je je planten in een kast staan zonder afzuiger? niet genoeg frisse lucht is echt een kenmerk van kleine toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...