Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ramplord

Geen volle toppen?

Recommended Posts

Dit is het tweede jaar op rij dat ik buiten autos kweek, vorig jaar heb ik wat vroeg moeten oogsten ivm beestjes en toprot waardoor ik wat luchtige floddertoppen had. Dit jaar heb ik 3 autos staan, waarvan 2 hetzelfde (volgens mij sterke indica invloeden) en 1 wat meer sativa. De sativa toont nette topvorming, heel fijn en heb er vertrouwen in dat deze mooi vol worden. Maar de twee kleinere indica's vertonen dezelfde symptomen als vorig jaar. Heb twee afbeeldingen bij gevoegd zodat jullie een beeld kunnen krijgen, planten zijn wel een beetje nat van de regen.

 

Ligt dit aan het soortje (wat overigens onbekend is)? En hoe lang moet ik ze laten staan? Lijkt er nu op dat ze niet veel compacter worden..

gallery_17350_14137_469694.jpg

gallery_17350_14137_294527.jpg

 

Ruiken voor de rest extreem goed, de blaadjes rond de toppen kleuren hier en daar wit van de trichoompjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt misschien doordat je vroeg begonnen ben met auto's.

Het is wel een verschil of je ze nu laat afbloeien of midje zomer met veel warmte en zon.

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

te vroeg begonnen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik er misschien bij moeten zeggen: Ik heb ze twee weken voorgegroeid onder TL binnen op 18/6 en ze een keer overgepot. Kom er nu na wat lezen achter dat dat dus niet the way to go is bij auto's, zou dat deze topvorming ook verklaren? Wel bijzonder dat de andere auto het namelijk wel goed doet (maar zoals gezegd verwacht ik dat dat aan het soortje ligt).

 

Moet ik deze twee gewoon zo lang mogelijk laten staan en hopen op goed weer? Zal er even wat aan bescherming boven hangen zodat ze niet verregenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorgroeien zorgt voor minder grote autoflower en overpotten moet je eigenlijk ook niet doen.

Dus dat zijn wel redenen.

Voor derest maar hopen op veel zon inderdaad :huh:

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep yep

soort reveggende autoflouwers ,,, gewoon laten staan tot dat ze net niet gaan rotten ,,,

door de regen worden de draadjes toch sneller bruin dus dat niet echt de juiste indicator,

probeer een afdakje als het regend ,,

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dis nie te vroeg begonnen

dit is iets waar veel meer autoflowers last van hebben (zon luchtige toppen)

dat zit hem puur in de genetica en heeft niks met klimaat te maken

de lichtsterkte was op zn hoogste punten

Share this post


Link to post
Share on other sites

te vroeg begonnen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hetzelfde met 2 af big bangs.. heb ze afgelopen 24 uur de nek om gedraaid en op de kop gehangen.. zagen er net zo uit als de jouwe.. alleen begon de toprot aardig toe te slaan ondanks afdak en snachts binnen zetten.. helaas..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

incomplete genetica, for sure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk gevalletje van Ruderalis genetica.

Autoflowers vormen over het algemeen van dit soort toppen.

Niet de volle toppen waar je zo op hoopt.

 

Ook bij ons in de tuin zijn dit jaar zulke Autoflowers gespot, zowel tussen de Purple Jems als tussen de Lowryders.

De Auto AK47 vormde dit jaar echt een uitzondering, zij vormde wel mooie volle toppen.

 

Hoe lang staan je autoflowers nu te bloeien?

 

:D Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt had ze vorig jaar ook zagen er ook allemaal zo uit,ik hoef ze niet weer, rotzooi! en denen semi automaten hebben daar soms ook last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najah rotzooi? je moet er van houden oke.

maar het is denk ik eg specifieke genetica

die je niet met jan en alleman in bed gooit

omdat er dan in between kids van komen

en helemaal niet binnen 12 maanden op de markt gooien toch?

stabiliseren is rust en tijd nemen

en blijven kijken

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...