Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
licht brengt zuurstof

licht van overdag naar ´s nachts aan. kan dit?

Recommended Posts

Ik heb 5 zaadjes ontkiemt helaas is eentje overleden deze wou ik binnen neer gaan zetten. nu is mijn plan om een buiten plant binnen te gaan zetten. Het probleem is alleen dat ik binnen de lamp snachts aan heb van van 8 uur 's avonds tot 12 uur overdag. (Ook heb ik dit dus fout gedaan aangezien ik dan 18 uur geen licht maar 16. is dit erg?) maar mijn vraag is nu. kan de buiten plant ook naar binnen toe ook al heeft hij overdag licht gehad? ik wou heb naar binnen doen als de klop op 12/12 gaat.

 

al vast bedankt voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog niet in bloei staan maakt het volgens mij niet zoveel uit als je BV de lichtperiode langer laat zijn.

 

Ik zou de buitenplant om 12 uur naar binnen halen, en dan in het donker zetten. En daarna gewoon met de cyclus mee laten draaien.

 

En als je de klok op 12/12 zet, zal dat waarschijnlijk om 8 uur in de ochtend gaan worden, dat de lamp uit gaat. Dan kun je ook de plant binnen halen, dan geeft het volgens mij ook geen problemen.

 

Let er wel even op dat je waarschijnlijk wat ongenode gasten mee naar binnen neemt ( Spint, luis E.D) Wellicht even prefentief spuiten tegen ongedierte, en na 2 weken of zo nog een keer herhalen.

 

EDIT= zou je jezelf ook nog even willen voorstellen zoals je in de welkomstmail is gevraagd?

 

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

 

 

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor je reactie. mooi dat dit lukt heb ik er weer 5 in staan ipv 4. ik heb al met preventie middelen gespoten ( van gout bio kill ) en ga nog een ander middeltje gebruiken voor de zekerheid ( biologisch) als ze naar 12/12 gaan. :verrygood zal ik doen ! was weer te lui om te lezen excuses.

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...