Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kingpin

Guerrilla kweek 2012 1e keer

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Na het lezen van de guerrilla verslagen ben ik erg enthousiast geworden en ben samen met een vriend ook opzoek gegaan naar goeie spot's.

We hebben er zo'n 3 gevonden en willen op iedere spot zo'n 10 planten zetten. Ik heb zon 50x Haze x skunk zaden hiervoor. Van deze soort heb ik thuis ook een paar planten buiten staan (ander verslag).

Dit zijn helaas geen vrouwelijke zaden dus moet de mannen er nog wel tussenuit halen.

 

Op 1 spot in een bos zijn we al druk geweest met de voorbereidingen zoals de brandnetels en andere planten weghalen.

Hiervan hebben we wat foto's gemaakt hoe de spot eruit ziet.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik foto's moet plaatsen?? ik kom er niet uit :o

 

Begin deze week gaan we de grond goed omspitten en het laatste onkruid weghalen.

Ook hebben we al wat materiaal gehaald zoals slakken korrels en kippengaas voor de omheining om aan vraat van beesten te voorkomen.

 

De zaden liggen nu te ontkiemen en er zijn er al een paar uitgekomen. Onze bedoeling is om ze een klein beetje te laten voor groeien en daarna naar de spot te brengen.

 

zodra ik weet hoe ik foto's moet plaatsen zal ik foto's van de spots toevoegen :D

 

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom! :bier

 

Greeetzz Kingpin

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee kingpin leuk dat je ook een verslag maakt..

ik pm je wel ff over de fotos

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de foto van de plek hoe we hem aantroffen vol met brandnetels.

 

gallery_34392_13964_1466367.jpg[/img]

 

De plek lijkt ons erg geschikt omdat deze goed verstopt ligt en het een open plek in een bos is. Hier een foto van. Ik denk dat de planten hier wel genoeg licht krijgen??

 

gallery_34392_13964_321484.jpg[/img]

 

En dit is de plek nadat we de brandnetels hebben weggehaald.

 

gallery_34392_13964_1985749.jpg[/img]

 

De spot lijkt op de foto een stuk kleiner dan dat deze daadwerkelijk is.

 

Begin deze week gaan we terug om het onkruid verder te verwijderen en de grond om te spitten.

 

De zaadjes liggen te ontkiemen kan haast niet wachten om ze er al neer te zetten! :o

 

gallery_34392_13964_1183971.jpg[/img]

 

Laat me weten wat jullie ervan vinden! :bier

 

@jj20 het is me al gelukt maar toch bedankt! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hoeveeel planten komen er totaal op de spot te staaan denk r wel aan als jij 50 x wil neer zetten dat je genoeg ruimte tussen je gaten laaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op deze spot zijn we van plan er 10 a 15 neer te zetten. De rest komt op andere spots te staan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten erover na te denken om nog wat potgrond toe te voegen maar ik weet zeker dat de grond die aanwezig is erg vruchtbaar is :o tenminste voor gewone planten dus hopelijk ook voor de ganja plantjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeee als k jou was zou ik lekker gaten graven en zakken slepen weetje zekr dat het goed is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond gaan we terug naar de spot om het kippengaas te plaatsen en de grond om te spitten.

ook zijn er weer wat zaadjes uitgekomen. Hopen dat de rest ook snel ontkiemt. Even voor groeien en dan de grond in! :o

 

Ik zal vanavond nog wat foto's uploaden

 

Greeetzz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee ziet er goed uit doe zelf ook 1ste x me guerilla kweek succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond terug geweest naar de spot. Het was weer een hele opgave om ongezien naar de spot toe te komen. Maar dat is uiteraard gelukt :o

 

We hebben gaten gegraven al het overige onkruid weggeharkt en kippengaas rond de spot gezet.

Hiervan een foto (het was al redelijk donker)

 

gallery_34392_13964_688659.jpg

 

gallery_34392_13964_86326.jpg

 

Waarschijnlijk gaan de volgende keer gaan de plantjes de grond in :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even snel een update.

 

Zover zijn er 8 zaadjes uitgekomen en heb deze nu in een clipbox buiten staan.

Ik gebruik de clipbox als een soort kasje. dit heb ik met me ander planten ook gedaan werkt erg goed.

 

gallery_34392_13964_768098.jpg

 

Ook heb ik toch nog een paar zakken potgrond gehaald die ik op me spot in de gaten ga gooien om de grond iets luchtiger te maken.

 

En ik heb nog een vraag ik heb een fles canna groeistimulator nou heb ik vernomen dat ik voor me 5 plantjes thuis niet zover voeding nodig heb.

Kan je de canna ook met water vermengen en dan de planten op de guerilla spot water mee geven of heeft dit geen zin??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet erg mooi uit!

Wil zelf ook een guerilla kweek beginnen.

Maar kan geen geschikt spot vinden :/

 

Gr. Kwekertje15

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooooi man met dat gaas er zo om.

 

hoeveel ruimte zit er tussen je gaten in ( houd er rekening mee dat het grote bomen kunnen worden en dan in elkaar groeien en zo niet overal licht vangen)

 

maar veeel suc6 ziet er moooi uit

 

@ kwekertje15 jaja het is soms lastig om een goeie spot te vinden gaat echt tijd in zitten gaat niet zo ff 123

 

laterssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kwekertje zoek en je zult vinden! :o

 

@jj20 Ik heb ongeveer een meter tussen ieder gat gehouden ik denk dat dit wel voldoende is.

 

Net nog even gekeken en er zijn weer wat zaden uitgekomen deze zo ook maar even in de grond zetten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine UPDATE :verrygood

 

Alle zaadjes die zijn uitgekomen staan in kleine potjes. De meeste komen al boven de grond uit.

 

gallery_34392_13964_1227631.jpg

 

Als het weer een beetje meezit gaan ze aankomende week naar de spot toe! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey luitjes !

weer even een update :lol:

 

vannacht naar de spot geweest en 10 planten neergezet.

De gaten hebben we opgevuld met gemengd zand met potgrond.

Ook hebben we ze water gegeven en slakken korrels rond de planten gestrooid.

 

Ik hoop dat ze goed en snel aanslaan in de grond. Nu afwachten en soms even terug om water te geven.

 

foto's volgen!

 

Groeten kingpin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!! :)

 

Gisteren naar de plek toe geweest. van de 11 planten die we er hebben neergezet waren er 2 dood waarschijnlijk door de extreme hitte :)

De andere plantjes zagen er goed uit. Toch hebben we besloten om er nog wat meer plantjes neer te zetten. Totaal zo'n 15 bij elkaar. Nog even wat ontkimen dus :)

 

Heb wat foto's gemaakt toen het nog ligt was :)

 

gallery_34392_13964_875838.jpg

 

De plantjes waren tijdens het voorgroeien iets verbrand aan de blaadjes maar ze maken het goed nu :)

gallery_34392_13964_1133548.jpg

 

Dat was hem weer hopen dat het weer voor morgen me platjes heel laat :wacko:

Tot de volgende update! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verbrande blaadjes? Dat probleem hadden we zelf ook;)

Iets te veel voeding voor die net ontkiemde plantjes, zolang de volgende blaadjes groen worden is het goed:P!

Succes, ik ga je volgen^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit hoor je spot, die plantjes komen er wel, de nieuwe blaadjes zijn idd mooi groen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net weer even bij de spot geweest om te kijken of de plantjes de hevige regen van afgelopen dagen hebben overleefd.

helaas zag het er niet zo goed uit. 3 van de 9 stonden er ongeschonden bij. de andere 6 waren geknakt op compleet met wortel en al uit de grond :huh:

wat wel een voordeel was dat ze allemaal nog groen waren en nog wel leefde. weer alles netjes in de grond gezet dus hopelijk slaan ze nog aan.

 

Stel nou dat ze niet aanslaan dan had ik het volgende idee: ik heb nog 10 extra zaadjes ter ontkieming liggen die ga ik er zowieso bijzetten.

 

Maar ik heb ook 5 planten thuis staan en om van 1 plant stekken te trekken. deze zijn dan al een stuk groter en vrouwelijk.

 

Nu de vraag kan stekken makkelijk gedaan worden en waar moet ik op letten??

want het is natuurlijk zonde om een goed groeiende plant om te knippen voor stekken.

 

Let me know what u think B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatst nog even naar de spot geweest de overgebleven plantjes stonden er goed bij zon 5 stuks.

 

Ook heb ik nog wat extra zaadjes laten ontkiemen deze zet ik er gewoon bij en kijk wel wat eruit komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja tijd te kort voor foto's.... achja weinig om fotos van te maken :blink: net even wezen kijken op de spot en stond nog 1 klein aangevreten plantje.

Best wel balen dus gelukkig had ik nog 5 kleine plantjes staan en die heb ik er net neergezet.

Weet zeker dat ik het volgend jaar anders ga aanpakken :D

Wel erg leuk om te zien dat het bij andere wel erg goed gaat en die bij me thuis staan doen het gelukkig wel erg goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...