Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabismod

aantal m2 en aantal grammen specifieke soort

Recommended Posts

Ik zoek al twee dagen op deze forum naar informatie over hoeveel jullie kunnen halen, neem bijvoorbeeld jack diesel met eeen max van 700 gram per m2. mijn vraag is dit wel mogelijk met 1 plant per m2. en is dit wel het juiste type om te nemen.

Ik zou wel willen weten wat het maximale is en ik hoef niet te horen dat een beginner weinig krijgt gewoon wat het maximale is en welke plant aangeraden wordt.

 

Waarom is het buiten wel mogelijk 500 gram per plant en binnen niet ¿ of is dit binnen ook mogelijk en met welke plant ¿¿

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste cannabismod,

 

Zal Je AUB zo vriendelijk willen zijn om je zelf nog even voor te stellen zoals in het welkoms mailtje vraagt is.

Het voorstellen is hier Wie is wie en wie is hoe?.

 

 

Al vast bedankt.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zoek al twee dagen op deze forum naar informatie over hoeveel jullie kunnen halen, neem bijvoorbeeld jack diesel met eeen max van 700 gram per m2. mijn vraag is dit wel mogelijk met 1 plant per m2. en is dit wel het juiste type om te nemen.

Ik zou wel willen weten wat het maximale is en ik hoef niet te horen dat een beginner weinig krijgt gewoon wat het maximale is en welke plant aangeraden wordt.

 

Waarom is het buiten wel mogelijk 500 gram per plant en binnen niet ¿ of is dit binnen ook mogelijk en met welke plant ¿¿

 

 

LICHT=GEWICHT :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten groeid je plantje vanaf mei tot oktober, dat zijn 5 maanden. binnen groeit het maar 2 maanden. de planten heeft dus veel meer tijd om grooter te groeien.

 

gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt onderhand elke plant lang voorgroeien en er veel grammen vanaf halen. 500gram per plant is mogelijk binnen. al heb ik zelf alleen ervaring met een amnees met lang voorgroeien. die plant is er zoiezo geschikt voor. met co2 is al 900+ gram gehaald per m2 geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg 700 gr per 1m2 binnen maximaal.

 

ik zou wel voor meerdere m2 gaan, want 700 rook je in 1 maand op las ik

 

ik zelf in 2 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt onderhand elke plant lang voorgroeien en er veel grammen vanaf halen. 500gram per plant is mogelijk binnen. al heb ik zelf alleen ervaring met een amnees met lang voorgroeien. die plant is er zoiezo geschikt voor. met co2 is al 900+ gram gehaald per m2 geloof ik.

 

 

900+ gram van 1 plant per m2 of meerdere

ps: bedankt voor je reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek al 10jaar op dit forum :bier

 

van elke wietplant kun je een kilo halen (behalve autoflowers), maakt niet uit welke soort.......

 

ik denk dat je eerst maar eens wat meer moet lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb jou kweek resultaten ook door gelezen mijn respect overigens hier voor en voor jou ervaring.

hoe komt het dat jij 1300 gram had van vijf planten of waren het vier ?

Edited by Torsti
Onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken mensen die 2kg halen uit 5 planten met een superscrog

 

je moet wel veel geduld hebben want je hebt een voorgroei van minstens 1 maand met veel buigen en toppen etc etc etc

 

dat ga ik waarschijnlijk ook proberen binnenkort.. weet alleen nog niet welke soortje het meest geschikt is hiervoor.. ik lees net van amnees

 

dat hij ervaring mee heeft me amnesia, is die echt makkelijk voor een superscrog? zal PP ook easy zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

dat is interessant om te horen....ik heb net meerdere verslagen gezien van polletje, meneer haalt gewoon 5 kilo per oogst.... beetje veel naar mijn doen maar agjah als het in de vriezer kan why not...

Edited by zODd
onnodig quoten Lees even AUB hoe wel te quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zeg 700 gr per 1m2 binnen maximaal.

 

ik zou wel voor meerdere m2 gaan, want 700 rook je in 1 maand op las ik

 

ik zelf in 2 weken.

 

Ik dacht dat ik vroeger hardcore was met 2 ons per maand maar 50gram per dag :bier

 

Ik zeg respect! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zeg 700 gr per 1m2 binnen maximaal.

 

ik zou wel voor meerdere m2 gaan, want 700 rook je in 1 maand op las ik

 

ik zelf in 2 weken.

 

de max ligt wel wat hoger, denk eerder rond de 1000 gram per meter..

maar 700 gr in 1 maand of 2 weken.. :rofl alle 2 bullshit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet waar jullie gelezen hebben dat er 700gram in een maand gerookt word maar ik kan het niet vinden daar naast denk ik dat dit alleen kan als je er hasj of olie van maak ruim 25gr wiet gewoon weg roken lijkt me wel een beetje veel en zeker elke dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

op slechte dagen 20 gram, dat las ik ergens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, beetje verwarrend voor de mensen die het voorstel topic niet hebben gelezen maar ik rook misschien 2 gram in de maand :)

 

een 1 kilo de m2...mja das sick. als je 700 gr haalt zonder klimaatsysteem/co2 dan ben je echt de man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf een tijdje op 5 en halve ons gezeten p maand. Kon alleen door regelmatig een blok ice o lator te roken, dan krijg ik ook wel een ons op in 3 dagen..

zit nu op 12 a 15 gram p maand , bevalt me uitstekend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...