Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sourdiesel420

Heribei, Mad Kush, East Coast Sour Diesel outdoor

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Na een mislukte poging indoor wat te kweken en de komst van de wietpas ben ik van plan om in mijn achtertuin wat moois te kweken.

Ik heb heribei en mad kush van sannieseeds en de east coast +nog een mix zakje met cheese ,haze etc. van een vriend.

 

Ik woon thuis mag er met pijn en moeite 5 maar gezien de onwetendheid kan ik misschien er 7 of 8 zetten lol:p

Ze gaan in de volle grond op de plaats waar de meeste zonuren zijn, de grond heb ik al enige maanden van te voren voorbewerkt gezien deze wat veel klei lijkt te hebben . Dit heb ik gedaan dmv potgrond+ aptus outdoor nutriotion+ maerl van de aveve+groenafval te vermengen met de eigelijke grond.Het water wat ik heb gegeven was voorzien van groeivoeiding en wortelstimulator geen idee of het werkt??

Ik zet soieso 3 heribei en 2 madkush 1 east coast sour erbij dan evt nog 2 madkush gezien de plaats erwel is en als ik ze dichter bij elkaar heb staan ze misschien 1 lijken haha.

 

De grond is al 3 maanden afgezet voor mijn hond zodat deze de grond en later mijn plantenniet meer verder kan onder pissen.

 

Maar goed de zaden zitten in spongepots en vertonen al leven fotos volgen snel.Ik heb voor deze zaden gekozen omdat ikzelf echt van de sterke wiet houd en ik van heribei veel goeds las en ook het redelijk makkelijk groeien van deze plant trokken mij aan om deze te proberen. Gezien het hier in het zuiden van het land wel een heel mooi najaar meestal is verwacht ik dan ook bij de kush en de sour een lekker rokertje.

 

Ik ben tevens ook van plan om een guerilla kweek te doen in een boom en enkele andere spots weet niet of ik daarvoor een apart topic dien aan te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, dat ziet er ook leuk uit hoor!

Ik zou de MKush en de Sour Diesel wel een keer outdoor willen zien groeien.

Dat over de voeding, Kun je het beste vaste voeding gebruiken omdat het in de volle grond namelijk snel wegspoelt. Ik heb nog niet zo'n ervaring met voeding maar wat ik gehoord heb is het misschien beter om koemestkorrels en/of buffertablets toe te voegen als je wilt voeden. ( zo niet verbeter mij A.U.:bier dan leer ik en hij er beide van.

 

Gr en kweekze!

 

Koekie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fotos

gallery_29495_13918_76857.jpg

De werkplaats:P

 

gallery_29495_13918_394323.jpg

25 kg Maerl

 

gallery_29495_13918_861006.jpg

De gebruikte voeding en wortelstimulator bij het bewateren van de grond

 

gallery_29495_13918_353511.jpg

Aptus

 

gallery_29495_13918_1053201.jpg

 

De Dames : in spongepots zitten 4 mad kush 3 Heribei 2 evt haze cheese of whatever uit het mix zakje:P

In de bekertjes zitten de 2 east coast sour ( worden morgen over gezet naar pot ) en de rest is wederom inhoud van het mix zakje.

Wat betreft de East Coast en de Mix zaadjes zijn het regulars dus hier moet nog naar mannetjes gezocht worden later.

 

De man van de growshop zei me dat het hierboven getoonde zakje aptus voldoende was voor 1 outdoor kweek van ongeveer 10 planten.

Dit is ook de enige vaste voeding die ik gebruikt heb.

 

 

Gr en veel kweeksucces iedereen!

Edited by Sourdiesel420

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht morgen de 3 heribei 4 madkush in de volle grond te kunnen zetten. Denk dat ik deze eerst nog wat luchter ga maken dmv cocos.

Na morgen zou het zeer mooi weer worden dus even afwachten.

 

 

Stoner signoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sourdiesel420 ,

 

ziet r netjes uit , dat we maar een groene zomer zullen krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allen,

 

het is een tijd geleden dat ik iets gepost heb.

Dit komt doordat ik examens had en dat de dames een soort stilstand hadden:S

maar sinds enkele dagen prachtig weer gaat het eindelijk ziender ogen vooruit haha

 

Ik heb ze volgens mij te kort op elkaar gezet? de gemiddelde afstand is namelijk 12 cm uit elkaar.

 

Ook heb ik een vraag met betrekkig tot de wortelstimulator.

Hoe vaak kan ik deze gebruiken?

 

 

Hier de fotos van de volle grond dames: gallery_29495_13918_178210.jpg

gallery_29495_13918_726727.jpg

 

 

Mad kush: gallery_29495_13918_1078882.jpg

gallery_29495_13918_343749.jpg(stoned had ik de niet zo slimme ingeving haar overdag iets te verschuiven van haar buurvrouw)

 

 

East Coast Sour Diesel :gallery_29495_13918_864217.jpg

gallery_29495_13918_654480.jpg

 

De onbekende plant: gallery_29495_13918_405296.jpg

 

 

Ik heb nog 3 autoflowers staan op een all round zon licht plekje maar daar moet ik nog fotos van gaan maken.

Deze zijn naar mijn idee te lang in pot gehouden waardoor ze in groei belemerd zijn?

Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat er vanaf komt sinds ik het meer als uitprobeer kweek heb voor mijn spot en ik het hoogswaarschijnlijk voor 1 cake ofdergelijke gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan mooi vooruit de dames alleen bespeurde ik eergisteren op 1 plant allerlei gaten in de bladeren en nu is het al bij 3 het geval?:lol:

 

Op de fotos is hopelijk te zien wat de oorzaak voor deze gaten is,ik vermoedde eerst dat het van hagel of harde regenval kwam, maar nu er al 3 aangetast zijn moet het wel een andere boosdoener zijn.

 

gallery_29495_13918_804223.jpg

gallery_29495_13918_382644.jpg

 

Ik overweeg om groene zeep en spiritus met water te mengen en deze dan over de planten spuiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slakken lijkt mij, ik zou ff korrels strooien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je planten staan idd veeeeel te dicht op elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees maar hij zegt toch de rede daarvoor :lol: misschien word het idd klote met het licht wanneer ze groter zijn maar

misschien dat het een mooi bosje word, ik hoop het wel voor hem

 

@sourdiesel420

ziet er wel leuk uit die plantjes jammer dat ze aangevreten zijn

kijk even goed voor slakken sporen of onder de blaadjes misschien dat je ander gespuis ziet

 

en veel succes met de plantjes dat je er van mag roke :lol:

 

adios

Share this post


Link to post
Share on other sites
@amnees maar hij zegt toch de rede daarvoor :lol: misschien word het idd klote met het licht wanneer ze groter zijn maar

misschien dat het een mooi bosje word, ik hoop het wel voor hem

 

dan heb ik er overheen gelezen, zag zelf geen reden daarvoor staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan ga ik ze vanavond maar verplaatsen, hoeveel cm minimaal?

 

Ik zie geen slijmsporen van slakken ,ik dacht zelf aan een of andere bladluis.

 

De East coast daarin tegen gaat onverstoord verder :lol:

gallery_29495_13918_590414.jpg

gallery_29495_13918_718527.jpg

 

thanks voor het meedenken (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...