Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
achterlijkeharry

coffeeshop eigenaar/personeel bedreigd.

Recommended Posts

in zeeland begint de ellende ook al.

 

OOST-SOUBURG - Het personeel van coffeeshop Highlife in Goes wordt bedreigd als ze naar huis gaan en er staan dealers voor de deur. Dat zegt de eigenaar. Deze overlast is ontstaan na de invoering van de wietpas afgelopen dinsdag. Volgens de burgemeesters van Goes, Vlissingen en Terneuzen zijn de eerste dagen van de wietpas juist heel rustig verlopen.

De eigenaar, die verder niet met naam genoemd wil worden, zegt eigenlijk zijn coffeeshop in Goes te willen sluiten, maar dat zijn personeel dat niet wil. Hij geeft aan dat voor zijn coffeeshop de afgelopen dagen mensen benaderd worden door Belgen, die willen dat zij drugs voor hen gaan kopen. Sinds de invoering van de wietpas mogen alleen inwoners van Nederland drugs kopen bij coffeeshops in Zeeland, Brabant en Limb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is in de ogen van de burgemeester rustig, omdat straatdealers moeilijk te arresteren zijn. Op PowNews zelf gezien: Politieagent stond op 50 meter afstand van dealers en hij kon alleen zeggen: Ze staan daar alleen maar en veroorzaken geen overlast en ik kan niets zien van wat ze doen, zodat ik ze niet kan oppakken."

 

Vervolgens rapporteert de politiechef aan de burgemeester en zegt: We hebben geen mensen gearresteerd, dus geen overlast.

 

Ja, bullshit dus :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, is toch ongelooflijk, terwijl iedereen ziet wat er gebeurd in die videos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stond erbij en ik keek ernaar !

 

Doet me denken.aan die 2 beren die broodjes smeerden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...