Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

godzilla

stoned high

Recommended Posts

het zit zo : ik vind drugs cool

 

waarom ?? tja waarom

 

is er niets waar je hardstikke maf van word maar toch goedkoop en onschadelijk is voor je lichaam ??

 

wie heeft er ervaringen met alternatieve drugs voor recreatie zolas paddo's enzo ?

 

of plantjes met dmt erin mag ik die kweken op mijn balkon ??

 

ik ben niet van plan de volgende 50 jaar nuchter te blijven ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
is er niets waar je hardstikke maf van word maar toch goedkoop en onschadelijk is voor je lichaam ??

wiet roken door een vaporiser.. schijn je zeeeer high van te worden en het slechtste van wiet.. de teer.. komt dan voor 0% in je lichaam binnen.. verder zijn er niet heel slechte stoffen in dusja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar toch goedkoop en onschadelijk is voor je lichaam ??

koop gewoon een paar goede pillen! Werken goed en lekker lang!

 

ja die zijn vast wel goedkoop.. en helemaaaaaaaaal niet slecht voor je lichaam nee.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's is idd een aanrader als je je echt wilt verdiepen in softdrugs, maar realiseer je wel dat het een groot effect op je kan hebben en vraag je zelf af of je dat effect wel plezierig vind..

Voor de rest is vaporizer zeker een aanrader, een eigengemaakte vaporizer van gloeilamp (zie ander forumgedeelte) is wel eens leuk om uit te proberen :o

 

Als je nog meer info over andere smartdrugs (zoals paddo's, maar ook andere zut) moet je gewoon eens op een website van een smartshop kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

champichocolat is de bom :)

das et gewoon, reepje kopen in de headshop, 16 euro ofzo, 5 brokjes op een reep zitten, 1 brokje zo stoned als 15joints, 2 brokjes laat het trippen beginnen, 3 brokjes denk dat je dan ergens mario land aant spele zijt in uw hooft ;) en een reep, 5 brokjes dus in coma denk ik :o

 

deze drugs is zalig en helemaal niet duur. zelf nog goedkoper dan weed als je vergelijkt wat je er van hebt

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...