Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

ammelov & zODd BHO pomp

Recommended Posts

Oops, PS:

 

Dankje ammelov :wacko: Ik zal zeker op de veiligheid letten. Het plan was eerst om een stille plek buiten op te zoeken, maar daar ben ik toch wat te paranoia voor. Ik ben van plan om het in de tuin te doen (heb een hele ruime tuin) zodat inderdaad de gassen zich niet kunnen opstapelen. Op een mooie zonnige dag, ergens in een hoekje waar de buren niet recht in mn gezicht kijken, een beetje verdekt opgesteld. Er is daar verder geen electra en roken is dan inderdaad uit den boze :) En zal handschoenen dragen om brandwonden te voorkomen.

 

Bedankt voor de waarschuwing ik zal hem ten harte nemen :) Tegen die tijd open ik wel een topicje, zal nu deze niet verder vervuilen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je van foto`s houd hier nog een paar weet niet als je gezien hebt anders heb ik niks gezegd :).

Astronauten ammelov & zODd gaan de ruimte in en vinden ICE op Jupiter, Space dope in the make.

 

Tegen die tijd open ik wel een topicje, zal nu deze niet verder vervuilen

Daar zijn we dol verslagen "Fotograaf nodig?" LOL grapje hoor.

En vragen zijn is toch geen vervuiling dus als er vragen zijn laat het weten.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had hem nog niet gezien inderdaad, nu wel! Wat een pics.. :) Dat moet een heel leuk dagje zijn geweest en mijn vensterbank heeft er nog nooit zo gezellig uitgezien als die :) Ook grappig trouwens die Polletje-fan-beker op de derde foto :)

 

Had wel al door dat jij de topfotograaf van dit forum bent inderdaad maar ik denk dat een shoot in mijn tuin nogal de aandacht gaat trekken.. Al is het wel een verleidelijk aanbod hahah misschien ooit een keertje als ik het nog durf te vragen of anders stuur ik misschien wel een postduif met het resultaat :wacko:

 

Bedankt voor de hulpvaardigheid en als puntje een beetje bij paaltje komt weet ik in elk geval waar ik me kan wenden voor vragen :)

 

Dankjewel!

 

Groetjes, Bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...