Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skunkalicious

Ingevingen na abrupt stoppen met blowen

Recommended Posts

Ik heb periodes dat ik veel blow en periodes dat ik helemaal niet blow. Ik heb bijvoorbeeld van 14 februari tot 23 maart niet geblowd omdat ik er geen zin in had. Daarna ben ik weer gaan blowen. Dit was een periode van 23 maart tot 7 april (waarbij ik vaak alleen 's avonds blow en dan niet eens elke dag). Nu merk ik zelf dat de periodes waarin ik niet blow, mijn hersenen anders functioneren. Ik gedraag me anders, denk anders, mijn gedachten gaan als een speer. Dit kan lastig zijn, maar het geeft me ook veel inspiratie.

 

Discusseer/filosofeer over het volgende:

 

Is het mogelijk dat abrupt stoppen met blowen, na een periode van dagelijks blowen, de hersenactiviteit (tijdelijk) hoger is dan wanneer men helemaal niet blowt?

 

 

 

 

Een bevestigend antwoord kan zijn (dit voel ik zelf heel sterk): Ja, de hersenen worden minder gestimuleerd informatie te verwerken tijdens het blowen. De prikkels die je hebt ontvangen worden onbewust opgeslagen. Zodra je abrupt stopt met blowen, veroorzaken die onverwerkte prikkels gedachten en transformeren misschien zelfs in ideeën.

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk denk ik juist veel sneller als ik stoned ben, als ik stoned genoeg ben kan ik bijv. ook heel snel de afwas doen, aangezien alles in m'n hoofd sneller gaat dus voelt het alsof ik langzamer als normaal werk en zet ik er dus wat meer vaart achter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is mogelijk. wil je weten hoe t komt?

 

omdat je niet stoned bent :D :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...