Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fugazi

Wordt spacecake 'straffer' ?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Na de (zomer)oogst had ik voor't eerst eens zelf spacecake gemaakt. ;)

Had alles gedaan volgens 'richtlijnen'.

Had deze natuurlijk geprobeerd, nl ... ik had er 1 stuk van gegeten. Resultaat ? Ik voelde maar een ietsie pietsie ... zo goed als niets ! :)

Had toen de resterende plakjes ingevroren en heb onlangs nog eens geprobeerd , samen met mijn vrouw voor wie het de eerste keer was.

Ik had deze keer 2 plakjes gegeten en mijn vrouw maar 1 (omdat het haar eerste keer was)

Resultaat ? Too much ... too strong ! Mijn vrouw was helemaal niet goed en ikzelf had de grootste moeite om 'alles onder controle te houden' en niet te flippen of in paniek te geraken (omdat mijn vrouw niet goed was). :o

 

Vraag ?

Hoe komt het dat deze keer de spacecake zo 'straf' was ? De vorige keer niet ...

Het verschil was dat deze ingevroren was en een beetje 'warm' was (na het ontdooien) toen we hem oppeuzelden ...

 

Iemand een idee ?

 

Groeten,

Fugazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien dat je 't nou wel op lege maag hebt gedaaan, en de vorige keer niet....dat scheelt ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacecake wordt niet sterker/straffer van invriezen en ontdooien..

 

Heb je hem mss met wiet gemaakt, en niet met wietboter? Dan zou het kunnen dat je vorige keer een plak had waar wat minder wiet inzat dan de laatste keer.

 

Wietboter heeft het voordeel dat je cake overal even sterk/straf is.

 

De werking hangt ook sterk af van de gebruiker, een ervaren gebruiker kan van een plak gewoon lekker high worden terwijl diezelfde plak voor een onervaren gebruiker veel te sterk is.

 

Begin, wanneer je niet zeker weet hoe sterk je cake is, gewoon met een halk plakje en neem dan eventueel anderhalf/twee uur later nog een half plakje. Beter eerst wat te weinig nemen dan in een keer te veel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...