Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Groen Gif

Helikopter tegen drugsrunners

Recommended Posts

MAASTRICHT - De politie heeft in maart voor het eerst een helikopter ingezet boven Maastricht om drugsrunners op te sporen. Met gedoofde lichten hield het toestel van de KLPD zich 's nachts op boven de stad. Door contact te houden met agenten op straat konden zo drugsrunners worden opgespoord, meldt De Limburger. De politie wil niets kwijt over over de precieze aanpak, om de runners niet wijzer te maken. Nog niet bekend is of de helikopter vaker zal worden ingezet als op 1 mei de wietpas wordt ingevoerd. Volgens een woordvoerder van de politie wordt dat pas besloten na evaluatie van de ervaringen deze maand.

 

telegraaf.nl via coffeeshopnieuws.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze willen runners er niet van bewust maken dat dat ding vliegt

 

en toch naar buiten brengen

 

hou dan je mond

domme lui ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft niks met dom te maken Elmo, is preventieve bangmakerij. Beetje tegenstrijdig inderdaad. Precieze aanpak? Volgensmij staat dat in de regel ervoor :wave: Met gedoofde lichten in het donker vliegen? Whahahha flikker toch op, je maakt mij niet wijs dat dat mag... Of dat die agentjes dat durven. Veel te groot veiligsheidsrisico lijkt mij.

 

Gewoon het zoveelste fabeltje, mij veel te toevallig zo vlak voor het willen invoeren van die kutpas. En weer een bewijs hoe graag de Telegraaf zich laat misbruiken voor het verspreiden van fascistische propaganda, door het verspreiden van verzonnen berichten (zou niet de eerste keer zijn he).

 

Categorie "canna-copter" dus. Ze zijn natuurlijk als de dood voor wat er straks gebeurt als die markt compleet open valt, al zullen ze dat zelf nooit toegeven want ze vinden hun plan zo goed. Leugentjes verspreiden zodat een aantal van die gasten nerveus wordt.. "Laten we zeggen dat ze in het donker vliegen en ze het niet zien kunnen, misschien geloven ze het dan"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klink inderdaad erg onwaarschijnlijk. Er zit toch een vliegveld in de buurt? Om niet op te vallen met je eierklutser zul je erg hoog moeten hangen.

Bij die moord vlak bij het amstelstation hadden ze het over 4000 meter ofzo. Weet iedereen het nog? die moord vlak voor de neus van die twee agenten in die aanhangwagen van dat nepbedrijf. Waarbij de dader ook nog eens weg kwam.

Ik geloof geen woord meer van dat speciale team. Niet na al die leugens die ze rond gebazuind hebben over de export van wiet, een teeltoppervlak van meer dan de provincie Utrecht, 140.000 hectare ( ik kom maar op 10 to 20 hectare) en de van een filmbedrijf gehuurde cannacopter. Vergeet de brievenbussniffer niet (soort maglite met een toverlampje) !!

Nee als je op die hoogte boven Maastricht gaat hangen zit je in no-time op National Geographic in een aflevering van aircrash investigations met een hoofdrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drones en dergelijke worden het einde van de mensheid. Of een weird gemanipuleerd killer virus. Of toch A-bommen. Hangt er gewoon vanaf wanneer een partij het niet meer aandurft of economisch permanent klem zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...