Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Woensdag 28 MAART 15.30 uur voorzetting debat over het drugsbeleid. Livestream

Recommended Posts

Kijk hij weet het allemaal zelf ook wel. ja echt.

 

Het gaat om belangen niet om daadwerkelijke overtuigingen of feiten.

Die man staat daar niet voor de maatschappij of burgers , maar dient heel andere belangen die daar niks mee te maken hebben

 

Simpel toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk hij weet het allemaal zelf ook wel. ja echt.

 

Het gaat om belangen niet om daadwerkelijke overtuigingen of feiten.

Die man staat daar niet voor de maatschappij of burgers , maar dient heel andere belangen die daar niks mee te maken hebben

 

Simpel toch.

 

precies, dat is de enige conclusie die je aan dit gezwam kan koppelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het zwaar spijtig hoe ons ooit zo mooie drugsbeleid wat voor vele landen een voorbeeld was,

nu zo in de soep word geholpen.

Zo ook onze privacy, de bezuinigingen en de veiligheid want er zijn te weinig agenten op straat voor onze veiligheid.

Aangiftes van andere zaken die op de plank blijven leggen wegens te weinig politie.

 

Nog even en ik imigreer naar spanje en kom terug als dit kabinet weg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo.. heb nu 2,5 uur gekeken, heb nog GEEN ENKEL realistisch, praktisch, nuttig woord uit de mond van de ministers gehoord. dus ik stop maar met koekeloeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan in spanje? echt niet beter toeven daar hoor.

 

Gewoon pure corruptie, heeft niks met dit kabinet te maken of bepaalde partijen maar puur met het gehele politieke systeem WERELDWIJD. hand in hand met de corporaties en banken worden beslissingen voor en over het volk genomen

Kijk eens naar al die landen die met geveinsd enthousiasme hun corrupte plannen presenteren.

 

Hoor je een woord als marktwerking? alle alarmen mogen afgaan.

Woningcorporaties,, zorg, nutsbedrijven, post openbaar vervoer noem maar op

 

Een of andere graaier krijgt een flinke zak en de burgers betalen de rekeningen, dit gaat door tot het capitalisme ontploft in een revolutie en protest.

 

 

Dit is gewoon achterkamertjes bullshit.. wie wil dit.. paar duitse politici, pharma lobby, tabakslobby, alcohol lobby, vast nog wel een paar..

Voor de rest komen ze hier de PVV of wat religie debielen mee tegemoet

Tel dit alles bij elkaar op en dit weegt voor zon graaier al 10x zwaarder dan het landsbelang of de maatschappij.

 

Be aware

 

 

 

Inderdaad amnees doe je ook verstandig aan denkik..

Niet relevante details worden groots besproken en heeft men ineens een flink verhaal wat met 'overtuiging' word gebracht.

Echte vragen of problemen worden een drietal woorden over gemompeld om vervolgens weer verder te zeveren over iets onzinnigs.

Niet nodig om te zeggen dat dit volledig doelbewust is. Schijndebat meerderheid telt.

 

 

De jacht op de hennep kan pas echt los als het gevangeniswezen ook geprivatiseerd is..

Lekker vol houden die tent, zware lange straffen.

Zorgen voor terugval en geen intregratie (THE AMERICAN WAY)

Share this post


Link to post
Share on other sites

juistem, en een smoke-out gaat daar dus niks tegen doen. ik wil graag een klinker bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het is een beetje raar van dit kabinet, ook weer niet als je de achtergronden weet, maar stichting Stivoro krijgt geen subsidie meer, omdat zoals het kabinet zegt een volwassen individu zelf wel kan bepalen of tabak goed is of niet.Hoe hypocriet om wel het wijsvingertje te wijzen mbt het gebruik van Cannabis.

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hypocriet is het natuurlijk maar zo werkt het nu eenmaal.

Capitalisme

Zijn allemaal carriere neuzen.

 

Heeft er dus 1 een zak geld en een bestuursfunctie bij malboro gekregen als ie de politiek verlaat

 

edit: sry voor mijn reacties maarja ik heb het wel gehad met dit alles :wave:

heel die lobbypolitiek is gewoon hypocriet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen die 47 agenten allemaal hun eigen cannabisclubje om te controleren ofzo??

 

Ik vraag me af of er uberhaupt een shop is die een lijst van 2000leden gaat halen voor 1Mei.En of kabinet 1Mei gaat halen uiteraard.....

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien 'n utopie maar ik probeer ik 't toch ff

 

Als we nou met z'n allen maar dan ook echt iedereen zich NIET inschrijft voor die K*T pas.

Dit Houden we 'n maand vol, moet jij eens kijken hoe snel die shops schijt hebben aan die K*T pas.

Hoe komen we in de tussentijd aan weed?

Ik denk dat de meeste blowers toch wel iemand kennen die kweekt of dealt..

Zo niet hoop ik op wat hulp van boven de rivieren :wave:

Als de kwekers ons helpen door niet meer aan de shops te leveren maar rechtstreeks aan de blower, en dan wil ik hier gewoon de shop-prijs voor betalen(extra motivatie voor de kwekers?).

Ok misschien is het wel te dromerig maar denk er 'ns over na...

 

SAMEN STAAN WE STERK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of iedere blowert gaat op de hoek van de straat staan: PSSSST WIETJE KOPEN?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en vervelende autotjes die naast je gaan rijden.. en net doen of ze een dikke joint roken

 

tja

terug naar de jaren tachtig

 

kabinet valt toch wel voor die tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsof dat wat uitmaakt als het kabinet valt.. hebben we dan geen last meer van die debielen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de farmaceutische lobby + tabaks lobby + de poltiek

 

vs

 

Cannabis gebruikers (medisch of recreatief)

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk helemaal geen slecht idee amnees :tu

Las net 't stuk van Unity over het debat van gister, en de link naar de Maastrichtse gentleman thugs.

Als we met z'n allen nu gewoon op elke straathoek gaan staan en aan letterlijk elke voorbijganger vragen of ze weed willen kopen :wave: .

Dan wordt de politie helemaal leip van alle (overlast)klachten die ze krijgen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan die man draaien die Ivo.

 

 

Draaien, liegen en verdraaien. Hoe kan die man zo ver komen tot Minister.

 

Echt ongeloofelijk... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om in de politiek iets te kunnen berijken moet een paar dingen goed kunnen,..

 

en jij noemt ze alle 3 in 1x Green2Day

Draaien, liegen en verdraaien.

 

Zo word je Minister, kan je ook nog goed oplichten en verduisteren ,. dan kan je nog verder komen,

en word je topman, in de zorg sector,.

 

Laat jij je loon betalen door collectanten die het geld bij de burger weg halen voor onderzoek Jaja,.. hum hum.

 

Maar ach het kan toch gewoon allemaal in NL,. zolang je maar geen wietrookt

 

 

Gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamer worstelt met wijziging opiumwet

Laatste update: 17 april 2012 23:32 info

DEN HAAG - Een groot deel van de Tweede Kamer vindt de wijzigingen in de opiumwet van Ivo Opstelten onduidelijk.

 

Foto: ANP

Moet de zaterdaghulp van een tuin- of kluscentrum de klant straks gaan vragen of de lampen waarmee hij aan de kassa komt voor zijn paprikaatjes of bonsaiboompjes zijn? Of toch voor hennepplanten waaraan hij wil verdienen?

Kamerleden van diverse partijen vroegen het zich dinsdag af tijdens de behandeling van de 'strafbaarstelling van handelingen ter voorbereiding of vergemakkelijking van illegale hennepteelt'.

Een winkelbediende kan niet zomaar weten of hij hennepteelt 'vergemakkelijkt'. Maar daarop staat wel 3 jaar cel. Het komt in de plannen van de minister voor op een wijze die volgens de PvdA 'niet kan in een rechtstaat als Nederland'.

Opstelten kwam door het late uur niet meer aan beantwoording toe, het debat wordt later voortgezet.

 

http://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/ver...-2012&nr=77

 

Verslag van gisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien toch maar is een voorraadje lampen en filters aanschaffen voordat ze hier echt rare dingen gaan doen -.-

 

Het is zo hypocriet, waar is de laatste keer bewezen hoe ontzettend slecht cannabis voor je is? En hoe zit dat met alcoholgebruik?

Ik heb er geen probleem mee als ze alles wat slecht voor ons is gaan verbieden, maar cannabis lijkt me nou niet echt de goede keuze.

Zelfs een kerel die al meer dan 4000 jaar hier onder de grond lag had een party cannabis in zn kist.

Zo iemand zijn ze nog nooit tegen gekomen met een krat bier in zn kist.

 

Dat hoofd van die ivo, omg alsof ie uit de kots is opgestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...