Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SLH.Kweek

Outdoor Beginner

Recommended Posts

Hallo!

 

Ik ben al eens begonnen aan een indoor kweek, Kwam niet veel goeds vanaf begon met een slechte lamp. ging daarna naar een veel te hete lamp en daar lagen mijn verschroeide plantjes dan :verrygood

 

 

Mijn vader deed het vroeger altijd buiten, Ik dacht laat ik dat ook eens proberen!

Ik zie aantal mensen die ook gewoon hokjes, Of Houten knutsel serre's maken met plastic folie.. Lijkt mij ook leuk!

Ik zat te denken aan latjes van 70cm een kubisje maken, Daarna latten van 1,40 omhoog en daarmee op de helft nog eens latjes van 70cm eromheen. en dan een schuin dak

 

Hier mijnvoorbeeld-Schets:

 

fp35m9.png

 

 

 

 

Ik had ookal een idee van zaadjes en dat zijn: Top44.

Word niet zo groot groeit redelijk snel.. dus niet al te moeilijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 44 is een goede keuze, wil hem zelf ook nog een keer buiten proberen.

Dat kasje van je, ik weet het niet hoor, of je moet het echt leuk vinden om zo`n hokje te maken.

 

Ik zou zeggen gewoon buiten als het slechts om enkele planten gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vind het zeker leuk om zo'n kastje te maken, Vooral als dat ook de groei verbeterd omdat het dan waarschijnlijk ook warmer zal zijn!

 

Heeft iemand nog enig advies voor mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg ervoor dat je LV niet te hoog wordt in dat hokje! Wiet wil graag luchtig staan, maargoed, je komt van indoor kweek dus dat wist je waarschijnlijk al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...