Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groninger

Op zoek naar een monster

Recommended Posts

hallo

 

Voor een bekende die buiten in de zomer kweekt ben ik op zoek naar een mega plant met hoge opbrengst, volgens hem moet dat ding gewoon groot worden en goed opbrengen hij heeft totaal niks geen las van buren namelijk hahaha

nu zijn er heeeeel veel topics hierover maar wat is volgens jullie de beste opbrenger die monstergroot word en het nederlandse weer ook nog een beetje kan overleven

 

na een korte zoektocht (heel kort had ik )

Amnesia haze

Alaskan Ice

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ja vergeten info niet verduisteren maar hij kan wel in volle grond planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ah hahaha sorry niet goed begrepen ok dan valt mijn keuze af maar ik heb dan eigenlijk geen idee zag hier en daar wel wat langs komen frisian dew en heribei ofzo maar dacht ik vraag maar even welke leuk zou zijn om van die bomen te maken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht teveel aan de kweker om iets tot echt een monster te betitelen heb whitewidows van 2,5 meter gezien maar ik denk dat ikzelf al in me handjes mag knijpen als de mijne 1,5 mtr worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee G

 

als ik een advies mag geven zou het Frisian Dew zijn!

 

Heb menig kweekverslag van gezien en gelezen

 

zowel in de volle grond als ik potten/kuipen/bakken doen ze zeer goed

 

gaan echt flink de hoogte in, zelfs guerilla werden ze dik 2,5 mtr

 

dus als diegene een eigen tuin heeft en goed kan verzorgen in de volle grond dan moet het wel de 2,5 mtr makkelijk halen

 

korte bloeitijd en een van de meest rotbestendige plant die er is naar mijn mening

 

dus doe wat je ermee wilt maar ik zeg frisian dew

 

Gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo vroeg mogelijk plant, en er komt geen nachtvorst meer over heen, dan krijg je de grootste monsters! Durf gewoon voor die ijsheiligen-datum te planten. Uiteraard een goed soortje kiezen en je plantgat goed voorbereiden!

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb afgelopen zomer durban poison buiten in 40 liter potten gehad [zie album ]

zijn ook ruim 2,5 meter hoog geworden en 1,5 meter breed.

wel de hele dag de zon op hun bolletje.

zeker ook een aanrader.

 

grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP blijft inderdaad ook niet klein

ook wel redelijk rot bestendig maar heb vorig jaar toch wel wat rotte toppen eruit moeten halen hoor

maar verder niets negatiefs over PP want dat gaat bij mij ook gewoon weer naar buiten dit jaar

maar voor de echte monsters zou ik wel de Frisian Dew kiezen

deze is ook veel beter bestand tegen rot dan PP

\

Gr DonButtie

Share this post


Link to post
Share on other sites

had in 2008 skunk in een 40 liter kuip is 3.5/4 meter geworden, geoogst half oktober met enkele rotplekjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles hang van de zomer af.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

NDB x Ierdbei waar iets minder als 500 gram vanaf kwam (linkse struik)

gallery_5972_6890_422717.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat is een lekker "struikje"

 

dat is wat je wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Uit Nepal of Noord-India worden meestal monsters van planten zoals deze Parvati.Misschien dat iemand een kruising heeft zodat die eerder gaat bloeien.Goed bestendig tegen schimmel & kou.

 

med_gallery_16467_4905_111520.jpg

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
In welk jaar was dat tuinman?

 

2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer gezaaid en geoogst?

( heb zelf ook zaden liggen van die kruising en ben dus wel benieuwd :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf Januari ontkiemt en tot eind mei binnen als moeder gehouden, Daarna buiten in de volle grond gezet.

Laatste week van september ben ik begonnen met oogsten.

Een hele fijne soort, schimmel en rot bestendig alhoewel er eind september toch iets van rot in kwam.

Wel mooie dikke zware toppen.. ;) En daar doen we het uiteindelijk voor! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensen ik ben eruit denk ik, heb al gezien dat er veel opties zijn allemaal dank voor het meedenken maar ik ga de beste man opzadelen met Frisian Dew 15 stuks en hem dwingen ze in de volle grond te zetten hehehe.

De beste man kweekt erg veel in zuin tuin en is geen onbekende met het kweken van wietplanten maar dat waren vaak zaadjes via via van vrienden etc niet al te best vaak :lol:

 

Ik hoop dat hij met zijn groene vingers deze planten flink de hoogte in krijgt, hij heeft de ruimte de grond is goed en de hele dag zon zonder schaduw ergens. ik ben benieuwd en ga me slap lachen als die dingen echt heeel hard gaan ;)

 

Als ik foto's mag maken bij hem dan doe ik dat zeker !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 knappe plantgaten, begin mei de planten dr in......da's een beste kans om een serieus perceeltje eenjarig bos aan te leggen....ik hoop dat je de ruimte hebt(en weinig buren e.d.).

Succes met de FD.

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

genoeg ruimte en geen buren de plek is helemaal top dus ik ben zelf ook erg benieuwd hoe dat zal gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

januari ontkiemt voorgegroeid als moeder en begin mei buitengezet in de volle grond toen ze een hoogte had van ongeveer 40 cm..

Als je makkelijk bomen wil kweken buiten dan is het handig als je ze flink voorgroeid vantevoren..

 

 

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...