Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
silverav

Heribei Feminized

Recommended Posts

Iemand ervaring met dat zaad(Heribei Feminized) wil er namelijk zo,n 40 bestellen ,Zo te lezen is het een vroeg soort en een sterke plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soort kunnen jullie mij aan raden wat redelijk vroeg klaar is en redelijk rot bestendig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heribei, frisian dew(beide genoemd in linkje van ZoDd) en best veel deense soorten. Tijd om de zoek-functie ernstig op zijn donder te gaan geven en je oogjes suf te lezen :)

Grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist ;) Lezen tot je er bij neer valt. Kijk en vergelijk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft sannie geen deense soorten want ik zou niet weten hoe of waar ik die anders moet bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb jij nog niet verder gekeken dan je neus langs is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan heb jij nog niet verder gekeken dan je neus langs is :)

 

 

Jawel maar ben niet zo thuis met dat online bestellen.Normaal haal ik dutch passion durban maar kost al snel 80euro per 10 vrouwelijk zaad.En wil er dit jaar 50 zaadjes kopen en wilde dat eigelijk eens doen bij sannie maar weet alleen nog niet zogoed welke goed zijn en redelijk snel klaar zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben al een paar dagen aan het denken voor die Heribei feminized te bestellen maar dan lees ik weer dat ze goed zijn dan lees ik weer dat ze redelijk laat klaar zijn en dat er snel rot in komt.Kijk ik ben al een paar dagen aan het lezen uren welke ik het beste kan nemen ,Die wat het minst snel rotten en snel klaar zijn maar zo,n beetje overal zijn de meningen verdeelt.ik moet zeggen dat die dutch passion me ieder jaar goed bevallen zelde rot enz.. maar wil gewoon eens wat anders proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de zomer van 2011 is bij vele mensen rot gekomen in vele soorten.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik dan toch die Heribei Feminized paken of voor die dutch passion durban gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in zit over rot moet je een soort kiezen die niet super compact wordt. Wil je wel een compact wietje zoals Heribei, tja dan loop je meer kans op rot...

 

vorig jaar hadden we een bagger zomer.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar hadden we zeker een bagger zomer en dat was de eerste keer dat ik in het wild waar het behoorlijk vochtig was 10 dutch passion durban neergezet had ,Tot mijn verbazing totaal helemaal geen rot erin en laten staan tot ze helemaal goed waren,Enige was dat door de storm me de helf was kapot gewaait maar kwa rot stond ik echt van te kijken 0,0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf niet gekweekt maar wel goede verhalen over gehoord de dutch passion durban.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah zeker mooie planten kweek ze al jaren eigelijk ,Maar wil er nu een stuk of 50 neer zetten dan is het behoorlijk prijzig aan de andere kant weet ik natuurlijk wel wat ik heb dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf doe dit jaar,

Frisian Dew.

Durban Poison.

Heribei.

SWISS KISS.

En heel misschien een Extrema.

 

/zODd

 

Kan je niet een paar Durban zetten.

En dan wat soorten die niet te duur zijn voor erbij.

50 Durban zaden is zeker duur + je kan een rot zomer hebben, rippers, cops en zo meer.

 

Succes met je keuze.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook even in de ruil topic kijken .

Worden vaak ook dene aan geboden.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook minder zaadjes bestellen en dan stekken snijden van een moederplant, hoef je minder zaad te bestellen.

Als je de moederplant in de groei houd kan je altijd stekkies snijden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er niet ;) En als het er was zou ik het niet kopen.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

ik heb een vraagje wat gebeurt er als je een fem plantje bevrucht??

had volgens mij ergens gelezen dat het niet kon maar kan het niet terug vinden enn weet niet meer waarom het nou niet zou kunnen

alvast bedankt

 

laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...