Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

C_Ange

5x black jack oogsten?

Recommended Posts

hoi

 

Dit is mijn eerste indoor kweek. Ik zit in week 9 van de bloei De haartjes zijn al goed bruin maar er komen terug witte haartje omdat de toppen nog aan het dikken zijn denk ik. klopt dit?

Ik probeer hier een foto up te loaden maar hij vraagt een link??? Hoe werkt het uploaden van fotos ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bruin?... zoals choclade of ... zoals amberkleurig bruin of?... kijk vooral of je bladeren het nog aankunnen. veel groene fanbladeren nog wil zeggen dat je nog wel wat verder kan, als je kleiner bladeren aan de top ook bruin beginnen zien dan begint het wel tijd te worden om ze af te doen, eigenlijk moet je dit een week of 2 op voorhand kunnen voorspellen zodat je kan beginnen spoelen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

bekijk de trichomen en je weet echt of ze klaar zijn in plaats van al dat gegok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets bedoelt Stikkie.

6337whentoharvestfk1.jpg

 

 

En ja, dat klopt, met een schouderklopje van SpeesCees. B)

"Een vaak voorkomend verschijnsel bij binnenplanten is een tweede en zelfs derde internode bloei. Veel kwekers kijken er raar tegenaan en begrijpen niet wat er gebeurt. Ik probeer het je uit te leggen. Als je binnenplanten in de 6-de tot 7-de week duidelijk nieuwe bloeitrossen aanmaken die over de bestaande en bijna rijpe buds heen groeien… mag je jezelf een klopje op de schouder geven, want alleen gezonde planten doen dit."

De Tweede Internode Bloei...!, Waarom doen Cannabisplanten dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna oogstklaar??? De toppen maken traag nog nieuwe haartjes aan

 

mvg Ange

 

 

gallery_32858_13566_953537.jpg

Edited by Torsti
Effe Foto zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

2de topic? link eigen topic.

 

En je capslock blijft hangen.

 

ze zeggen 65 dagen tel daar nog wat op dus even de kristallen kijken zoals al eerde vermeld is.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
je link doet het niet...

 

Mijn excuses het is hier nog allemaal wat nieuw voor mij :)

Ik heb de foto geupload in mijn album...

 

2de topic? link eigen topic.

 

En je capslock blijft hangen.

 

ze zeggen 65 dagen tel daar nog wat op dus even de kristallen kijken zoals al eerde vermeld is.

 

/zODd

 

Ik vond mijn eigen topic niet meer die ik had aangemaakt XD

 

Heb een microscoopje hoor maar heb al opgemerkt dat verschillende plaatsten zijn amber sommige milky sommige zelf nog helder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan nergens foto's zien. volgens mij heb je die in een prive album gezet waardoor jij ze alleen kan zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even link van foto copy dan tussen de img tag zetten.

 

Zonder de spatie.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoiets bedoelt Stikkie.

6337whentoharvestfk1.jpg

 

 

En ja, dat klopt, met een schouderklopje van SpeesCees. :)

"Een vaak voorkomend verschijnsel bij binnenplanten is een tweede en zelfs derde internode bloei. Veel kwekers kijken er raar tegenaan en begrijpen niet wat er gebeurt. Ik probeer het je uit te leggen. Als je binnenplanten in de 6-de tot 7-de week duidelijk nieuwe bloeitrossen aanmaken die over de bestaande en bijna rijpe buds heen groeien… mag je jezelf een klopje op de schouder geven, want alleen gezonde planten doen dit."

De Tweede Internode Bloei...!, Waarom doen Cannabisplanten dat ?

 

Weeral iets bijgeleerd!!! Het bekijken van de trichomen gebeurt met een standaard microscoopje van 13uero die ik in de shop gekocht heb. Maar als je op verschillende plaatsen op de bud bekijkt vertoont deze soms heel amber andere plaatsen nog helder/ milky achtig. Heb ook al veel verschillende reacties gehoord en gelezen. Ze goed laten afbloeien voor het stoned effect. Kan je zien aan de plant of hij zijn "hoogstepunt" bereikt heeft? Of is het oogsten iets wat je naar voorkeur kiest? het stoned/high effect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de bb code blauw maken en dan kopieeren en plakken in je bericht.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_4533_7772_4362.jpg

 

Zoals hier :)

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even beide topic's samengevoegd,

 

succes met de foto's, :)

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_4533_7772_4362.jpg

 

Zoals hier :)

 

/zODd

 

Nogmaals bedankt

Poging 4

 

gallery_32858_13566_953537.jpg

 

Oogstklaar of kunnen die nog effe Ik weet dat ik er niet ver van zit maar wil natuurlijk niet te vroeg oogsten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi ziet er nice uit hebbie ook een microscoop ? ff die trichoom dingetjes gaan bekijken dan weet je al eens tuk meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb die ene dus toch al omgelegt. Zaten toch al veel amber trichoompjes tussen dus denk ik niet dat een verkeerde beslissing is .

 

De andere hebben wel zeker nog een weekje nodig Veel milky's tussen maar nog niet amber. De planten zien er ook nog gezond uit. Weinig aftakeling aan bladeren enzo en haartjes zitten zo ruw weg 60procent fotootje komnt nog...

 

Deed pijn :) na er 4maandjes er voor gezorgd te hebben Zal het altijd pijn doen? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook 2 * blackjack staan, vind ik ook echt mooie planten :) laat ze smaken !!

Ik heb toch een vraagje over die trichomen (hoop da tik deze hier mag stellen)

heb een boek van robert connel clarke - hashish !

1 bepaald deel gaat over resin glands (sorry kan er geen foto van trekken)

ik zal hier even overtypen

links 'female hashish inflorescence ripe for harvest. Mature, clear resin glands cover the bracts. Middle: 'Clorophyll in stalks of developing resin glands. Stalks are devoid of thc at maturity (er zit geen thc in de stengels van de glands tijdens de volwassenheid?? (mijn engels is ook niet zo goed) Bottom left : Mature, clear resin gland heads are at maximum THC content...(de foto toont een resin gland die vrij helder is maar er zit een beetje 'wolk' in :D

 

Rechts:boven 'gland heads begin to turn 'milky' indicating beginning DEGRADATION of CANNABINOIDS and essential oils (bedoeld hij hier dat een heldere kop het maximum thc heeft en dat als ze 'milky' worden ze eigenlijk al wat inboeten aan thc gehalte??

middle right: 'brown inclusions indicate contents of degrading and diminished thc content. ....

 

mijn loepje is * 10, ik kan niet echt individuele trichomen zien, ik kan dus ook niet zien of ze volledig wit zijn of het wolkje zich slechts begint te vormen....

hier op het forum las ik vaak dat 20 % amber kleurig mag zijn en derest milky, als ik dit boek goed interpreteer lijkt het alsof uw kopjes van de resin glands juist melkachtig moeten beginnen worden voor maximum potentie.......

hoop dat dit wat dudielijk is grtttzzzz bbb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...